Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > slagveld...... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : slagveld......
Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-05-15 - 23:19:20 send message to Swaas

Mijn voliére staat (na de verhuizing) bij mijn zoon en schoondochter, de vogels worden er goed verzorgd en geliefd, deze week is er een ramp gebeurd, mijn parkieten zitten met kleintjes, de kakkeriekies hebben er 4 en de valken op eieren, de kwarteltjes leggen eikes aan de lopende band,wat wil je nog meer.
Een wezeltje heeft zich toegang verschaft tot de voliére....resultaat, dode kwartels, dode parkieten, dode jongensad :(sad :(sad :(
Mijn schoondochter in alle staten, huilen en boos natuurlijk.
We hebben vallen gezet, gif gelegd, gaten dicht gestopt....resultaat....een 2e nest is gesneuveld, de maat is vol, voor er meer slachtoffers vallen (ik kan ze onmogelijk zelf houden) WIE WIL ER GRATIS MIJN VOGELS HEBBENsad :(sad :(sad :(
De jonge kakeriekies zal ik desnoods met de hand grootbrengen, ik ben als de dood dat dat beest terugkomt en ze de nek overbijt.
Het zijn 1 koppel kakkerikies, gele met rode wangetjes
2 koppels valken, 1 koppel wildkleur, 2e koppel is een bonte man en grijze geparelde witkop.
en een 5 tal koppels engelse en gewone grasparkieten.Hopelijk is er een "lieve" liefhebber die ze wil....liefst niet om naar een winkel te doen, kan ik ook doen, maar ik vind dit zo erg om ze te scheiden .Laat maar iets horen.
Ik woon wel in Belgie Beerse, hopelijk is er een liefhebber die niet te ver moet rijdenhappy :)


sp3ts3r
Website Member
Posts :112

Website Member
2005-05-15 - 23:23:22 send message to sp3ts3r

nja een wezel dom dier he ma ik zou ze wel willen maja ik vrees dat je ver weg woont van mij waar woon je


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2005-05-15 - 23:26:55 send message to agabird

Wat zonde om te horen. Ik hoop dat ze dan deze nacht goed doorkomen.

Officieel mag een "advertentie" niet in het forum natuurlijk. Maar deze uitzonderlijke situatie breekt wetten.

Ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen. Desnoods tijdelijk.


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-15 - 23:29:03 send message to Lennart

Hoi Swaas,

Wat een ramp! Ik zelf kan je niet echt helpen, maar ik hoop voor je dat ze allemaal goed terrecht komen!

Ik heb niet veel ruimte en ik zit binnenkort met een verhuizing, anders had ik je graag geholpen.....

Lennart sad :(


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-15 - 23:41:00 send message to Jacqueline

sad :(

Swaas.

We hopen dat je er een warm plekje voor vind.

Succes met het vinden daarvan.

sad :(
Peter&Jacqueline.




Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-05-16 - 21:58:35 send message to Chow

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi, afschuwelijk om dit te horen. Echt vreselijk. Helaas is de afstand te ver om ze op te halen sad :(



Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-05-25 - 23:25:38 send message to Swaas

De oplossing is er laugh :Dlaugh :Dlaugh :D Er komt een voliere in mijn tuin , een 8hoek met een doorsnede van 3 meter, daar komen alle vogels in razz :prazz :pmijn man vond het zielig dat mijn nvogels weg moesten en omdat de vorige kooi in de tuin niet pastte, heeft hij dan maar ingestemd om een grotere te zetten, eentje die WEL past en een stuk groter is.
Mijn geluk kan natuurlijk niet op, al mijn schatten komen EINDELIJK terug naar huis, (daar waar ze horen hewink ;)) morgen beginnen de voorbereidende werken, hopelijk kunne ze er snel in zodat er geen slachtoffers meer vallen.
Tot nu toe is er niets meer dood of verdwenen, de kleintjes groeien als kool.....
Bedankt voor diegene die reageerden, en vooral die ene persoon die daadwerkelijk hulp wilde biedenhappy :)


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-05-25 - 23:42:45 send message to Daniel

Swaas ik ben blij dat je een nieuwe veilige plek heb gevonden voor je vogels.

Maar hoewel het misschien pijnlijk is tegen wezels valt weinig te doen behalve het ze zo moeilijk mogelijk maken om je kooi in te komen (ze bestrijden mag namelijk niet zonder ontheffing aangezien ze in Nederland een beschermde diersoort zijn)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-26 - 06:44:54 send message to Jacqueline

happy :)

Eind goed al goed.
Zullen we maar zeggen.

wink ;)
Peter.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-05-26 - 08:08:07 send message to natasja

Jeetje Swaas dit bericht heb ik niet eerder gezien , gelukkig heb je een oplossing gevonden en wat voor 1 !! happy :)

Maar wel heel rot dat je zo'n nare periode hebt gehad sad :(


Lennart
Oud Lid
Posts :721

Oud Lid
2005-05-26 - 10:01:29 send message to Lennart

Swaas, gefeliciteerd.....laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dlaugh :D!

Eerst GEEN oplossing en nu zelfs een betere en een mooiere!
Ik ben zelf een man en soms moet je die een beetje bewerken om te krijgen wat je uiteindelijk hebben wil.....wink ;)wink ;)wink ;)wink ;)razz :p!

Ik hoop voor je dat je er verschrikkelijk veel plezier aan zal beleven, en je man natuurlijk ook....razz :p, maar dat zal best wel want met een angryshocked 8O vrouw in huis is ook niet alles.....laugh :Dlaugh :Dlaugh :D!

Lennart wink ;)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede