Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Zonparkiet vreet aan zn pennen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-05-18 - 14:17:14 send message to Jacqueline

happy :)

Kleine impressie van wat er op AviPro zoal geschreven word aangaande plukken.
-------------------------------------------------
Not to mention that the Roudybush Rice diet, if purchased from their website www.roudybush.com, is over $12.00 per pound. Talk about cost restrictive...

That being said, props to Roudybush for creating an avian allergy diet. Working in small animal vet medicine, I've seen a number of patients have improved health conditions when put on one of several different allergy diets that are available for canines and felines.

Marshall
------------------------------------------------
Vertaling Computerprogramma.

Om te vermelden niet dat het dieet van de Rijst Roudybush, indien gekocht van hun website www.roudybush.com, meer dan $12.00 per pond is. Bespreking over restrictieve kosten... Dat gezegd zijnde, steunen aan Roudybush voor het creëren van een vogelallergiedieet. Werkend in kleine dierlijke dierenartsgeneeskunde, heb ik gezien een aantal patiënten gezondheidsvoorschriften wanneer gezet op één van verscheidene verschillende allergiediëten hebben verbeterd die voor honden en felines beschikbaar zijn.
-----------------------------------------------
Hi.
Why hunt around for another pellet when fresh food would be better for the bird?
Regards, Jim
-----------------------------------------------

Vertaling.

Hallo. Waarom jacht rond voor een andere korrel wanneer het verse voedsel beter zou zijn voor de vogel? Achting, Jim

-------------------------------------------------
In a message dated 5/17/2005 12:09:51 PM Eastern Daylight Time, msathan@aol.com writes:
We discussed switching to Zeigler, then if that doesn't do the trick, possibly Roudybush rice I remain convinced that reactions to corn are the base of some of these types of behaviors. I'd like to see easier access to corn-free pelleted diets
-----------------------------------------------

Vertaling

In een bericht gedateerd 12:09:51 van 5/17/2005 PM Oostelijke Daglicht Tijd, schrijft msathan@aol.com: Wij bespraken omschakeling aan Zeigler, dan als dat niet de truc doet, misschien rijst Roudybush ik blijf overtuigd dat de reacties op graan de basis van sommige van deze soorten gedrag zijn. Ik houdt van gemakkelijkere toegang tot graan-vrije gekorrelde diëten te zien

Dat het werkelijk uitgespit word is wel duidelijk.
Maar of je daar nu mee geholpen bent, voor dit moment.????

wink ;)
Peter.



Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-18 - 17:51:43 send message to Pattie

SpaceParkiet happy :)


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-18 - 17:52:49 send message to Pattie

Zou ik de gelatinepoeder kunnen proberen..?? En waar koop ik dit..??

Als hij het blijft doen aan 1 kant raden jullie mij dan aan om even een dierenarts bezoekje te brengen..??

In ieder geval heel erg bedankt alvast..!!


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-05-18 - 22:48:36 send message to tonnl

Ik zou zeker even een dierenarts raadplegen, vraag eens of het verband kan houden met vitamine A tekort. Daar denk ik namelijk aan.

Succes, Ton.


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-19 - 09:25:20 send message to Pattie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Hoi Ton,

Ze krijge levertraan door hun voedsel. Dit is toch vitamine A ..??


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-05-19 - 10:34:50 send message to Hawkeye_NL

quote
Vitamine A-deficiëntie (H.W.J. van der Linden)
Vitamine A is de meest belangrijke vitamine. Zij is onontbeerlijk voor het bestaan van het leven, de groei en de voortplanting. Avitaminose A uit zich in een algemene achteruitgang van de gezondheid, onbevruchte eieren, zwellingen aan poten en kop, ruwe bevedering en plotselinge sterfte.

Hypervitaminose A veroorzaakt leverproblemen, ontkleuren en los zitten van de veren.


Een tekort aan vitaminen is zoals velen weten niet goed maar een te veel aan vitaminen leverd ook problemen op. Het is best lastig om hierin een gulden middenweg te zoeken. Soms lijkt het dat er onder de huidige liefhebbers te snel naar extra vitaminen preperaten wordt gegrepen om er maar zeker van te zijn dat onze geliefde vogels niets te kort komen. Houd er echter wel rekening mee dat "te" altijd verkeerd is dus ook in "te" veel van het goede.

Erwin


Lilian
Oud Lid
Posts :89

Oud Lid
2005-05-19 - 10:57:18 send message to Lilian

Nou ik zou met die gelatinepoeder maar uitkijken en niet zomaar geven hoor.
Gelatinepoeder bind namelijk al het vocht en dan vormt het een gelatinegelei.
Ik kan me niet voorstellen dat dat gezond is.

De poeder word gebruikt om gelatinepudding te maken, stel je dat eens voor in de maag van je parkiet!!shocked 8O


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-19 - 17:19:06 send message to Pattie

Ik geloof dat de bytex geholpen heeft..!! Hij blijft er al vanaf..! Eens zien in de loop van de week anders ga ik toch even naar de dierenarts..!

Bedankt voor alle reacties..!!




Erwin ik geef 1 theelepel levetraan op anderhalve kilo zaadjes en dan goed mengen.. Is dit teveel denk je..?? En welke hoeveelheid kan ik anders aanhouden..??


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2005-06-13 - 11:34:12 send message to lennard

misschien veerrot maar dan moeten ze uit zichzelf uitvallenwink ;)


sann393
Website Member
Posts :33

Website Member
2008-05-10 - 20:11:49 send message to sann393

hoe is het nu met je zon-parkiet??

is i er mee opgehouden?

groetjes sanne



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 196 bezoekers op de site, waarvan 7 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede