Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Amazone papegaai Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-20 - 22:47:34 send message to Pattie

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

nog 1 vraagje..! Hij kan niet vliegen maar valt gewoon op de grond.. zou dit kunnen komen doordat hij zijn hele leven al in een kooi zit waar hij nooit vliegoefeningen heeft kunnen doen of kan hij ook geleewiekt zijn..? Hij mist geen gedeeltes van zn vleugel maar misschien dat het ook op een andere manier gedaan kan zijn dat ik het niet kan zien..??

Als hij last heeft van het eerste probleem, dat hij dus nooit heeft leren vliegen, zou ik hem dan kunnen helpen om hem alsnog te kunnen laten vliegen over een tijd..??


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-05-21 - 08:13:48 send message to johanblok

Hij kan mogelijk ook door angst/paniek + altijd in kleine kooi gezeten hebben, slecht vliegen. Heeft de vogel twee complete vleugels, met alle pennen? Als ze naar de grond valt, slaat ze de vleugels wel flink en krachtig uit, waardoor ze niet loodrecht valt?


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-05-21 - 08:50:07 send message to Elfje

mocht je hem willen leren vliegen Pattie dan kan je hem het beste als hij wat langer bij je is. Op de hand nemen en dan vliegoefeningen met hem doen. dus dan je hand waar hij op zit wat sneller naar je toe laten komen en dan gaan ze meestal wel met een vleugels wapperen. Als een vogel geleeuwiekt is kan je dat altijd goed zien. dan mist hij een gedeelte van zijn vleugels. Hij is waarschijnlijk het vliegen verleert doordat hij in een klein kooitje zit/zat. Gewoon rustig de tijd geven om aan de nieuwe situatie te wennen. Je wilt denk ik iets te veel en te snel van hem.


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-21 - 12:44:12 send message to Pattie

Hoi Ria Ik wil niet teveel van hem hoor.. Ik heb hem in een grote kooi gedaan met boomtakken en daar klimt hij er nu lustig op los.. Ook durft hij al op zn kooi te zitten dat vind ik al heel wat omdat hij al 14 jaar in een veel te kleine kooi zit..!

Ik zie wel hoe het loopt..!


Bubbles
Website Member
Posts :36

Website Member
2005-05-22 - 22:04:54 send message to Bubbles

Hallo Pattie,
Onze venezuela's maken altijd een mooie waaier van hun staart en "pinpointen"(?) hun ogen als ze praten of fluiten. Bij ons moet je oppassen als onze, ja hoor....Coco, begint te lachen. Trek dan je vingers maar weg! laugh :D Ze eten bij ons ook hetzelfde als de grijze roodstaarten.
Groetjes stephanie


Pattie
Website Member
Posts :637

Website Member
2005-05-23 - 22:03:34 send message to Pattie

oke das mooi..! Hij moet alles nog leren eten maar het komt vanzelf wel..! We hebben alle tijd..!! happy :)



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 167 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede