Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Betaald advertentie's plaatsen - Ster account Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-04-03 - 21:32:04 send message to Hawkeye_NL

De hosting is in eigen handen chow, dus daar zal het niet in zitten lijkt mij! wink ;)


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2006-04-03 - 21:59:27 send message to blg

De hosting is in eigen handen chow, dus daar zal het niet in zitten lijkt mij!

Dat wist ik niet, als je een eigen server hebt is het gratis.

Als je geen 5 euro betaalt kun je geen advertenties plaatsen, nou dan doe je dat toch ergens anders.
Vraag ze meteen of je je voliére online kan zetten.

Wat Jan wel kan doen is de site uitbreiden met leuke dingen, met kwekerslijsten heeft hij een kans laten liggen en zo zijn er meer, kom maar eens met voorstellen voor extra's.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2006-04-03 - 22:14:55 send message to Hawkeye_NL

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

BLG, het gaat mij niet om 5 € nog om het plaatsen van advertenties. Waar het om gaat is dat er hier een discussie is over de kosten. Het verschil met marktplaats is in het verleden altijd genoemd zo ook nu. En ja, daar is het nu gratis geworden.
De kans is hiermee groot dat er mensen meer gebruik zullen maken van marktplaats. Dus Jan moet inderdaad nadenken over wat hij gaat doen.
Dat kan in aanpassing van de site zodat het de moeite blijft voor hen die 5 € willen besparen om deze toch te betalen. Door verbetering van de informatie op de site. Door uitbreiding van de diensten. Noem maar op.
Van mij kan hij die 5 € per jaar ook zo krijgen voor de lidmaatschap alleen. Maar ik weet van velen dat ze dat er niet voor over hebben en dat is jammer.
sad :(

PS! Ik heb zelf niet eens een voliére hier! Ik heb mijn eigen sites! wink ;)


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2006-04-03 - 22:41:41 send message to Chow

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Als de hosting in eigen handen is dan zijn de kosten van de hosting nihil tov het geheel. In dat geval gaat het om compensatie voor de tijd die erin gaat zitten. Ik host op dit moment 20 kasten vol servers in een eigen cage en 1 site maakt niets uit op het totaal.
Maar goed, in ieder geval kun je adverteren gratis maken en donateurs extra privileges geven.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2006-04-04 - 13:30:28 send message to blg

Hier komt eigenlijk het zelfde naar voren als toen Jan de 5 euro instelde, er werd gezegd iedereen gaat weg naar andere sites die gratis zijn, noem mij eens een site die de zelfde grote en bekendheid heeft, kopién zijn er genoeg maar het blijft een slap aftreksel.
Als Jan overweegt om iets te doen met die 5 euro betekend dat er ruimte in de financién zit, nu wil ik geen geld terug of minder er moet een drempel blijven, want dat is het als ik het goed gelezen heb ,5 euro is teveel voor je hobby, 1.5 eurocent per dag, of is het afgunst, de hollandse mentaliteit iemand verdiend aan mij.

Dus Jan laat die 5 euro staan of maak er 15 euro van, scheidt het kaf van het korenhappy :) je hebt de bekendste en best lopende vogelsite van nederland met internationale bekendheid, kijk wat je verbeteren kunt of extra services.

In plaats van te ....... over die 5 euro geef eens aan wat er verbeterd of veranderd zou kunnen worden zodat de site nog aantrekkelijker wordt en wij daar allemaal profijt van hebben.

Groeten benno


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-04 - 18:01:24 send message to Dennis Fr.

of hey weet je wat maak er 100 euro van of nog gekkerwink ;)laat jan lekker zelf beslissen wat hij doet.

Groeten Dennis


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-04-04 - 18:18:18 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

De prijs maakt mij niet veel uit want ik adverteer toch niet(en als het wel zou zijn had ik er ook geen problemen mee),maar heb wel gezien dat VA er concurrentie bij heefd gekregen(Wellicht uit een onverwachtte hoek)wink ;)

MVG Rene


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-04 - 19:07:57 send message to hdra

Mensen


Waar hebben we het over? 5 euro. En dat alleen als je advertenties wilt plaatsen. Vraag dan maar 5 euro meer voor je vogeltje. Pfff.

Met de opmerkingen dat de site wellicht nog wat verbeteringen kan hebben kan ik wel onderschrijven. Er mag wel wat meer innovatie inzitten. ik lees af en toe wel een idee (zoals bijvoorbeeld een overzichtelijke kwekerslijst e.d) Maar zie hier dan alleen maar afhoudende reacties, dat vind ik wel jammer.


Henk


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-04-04 - 19:33:20 send message to dun grijzeroodstaart

maar daar komt ook bij kijken dat er geen onozele advertenties geplaatst worden hier !
op mp zie je nogal wat grapjes etc etc...
en hier op vg nooit en ik denk toch dat het door de betaling komt !


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2006-04-04 - 20:01:21 send message to blg

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

maar heb wel gezien dat VA er concurrentie bij heeft gekregen

verder heb ik ook een aantal vragen gekregen of ik ook niet een te koop/gevraagd gedeelte maak.dit zal niet gebeuren het is en blijft puur een kwekerslijst zodat men elkaar wat makkelijker kan vinden vor info,ruilen,onverwant maken enz.

Kan Jan nu ook een kwekerslijst starten.
Had hij toch goed gezien met geen reclame maken voor andere sites.
Er hebben er al meer geprobeerd van het succes van vogelarena te profiteren.


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-04 - 20:19:47 send message to Dennis Fr.

tuurlijk kan en mag jan ook een kwekerslijst beginnen.

in eerste instantie zou het ook alleen een kwekerslijst blijfen.Maar toen kwam hier het gezeik van dat ik concurentie zou zijn en de site niet meer mocht promoten.en ik was geen concurentie was puur en alleen een kwekerslijst.toen heb ik maar besloten omdat ik deze stempel kreeg .ook maar een vergelijkbaar iets te doen.maar wat vogelarena heeft berijkt zal geen enkele site hem nadoen.en ik zie mezelf ook niet als concurent.hoe meer plekken er zijn waar men hun vogels kunnen verkopen hoe meer mensen ze kunnen berijken.dat ze hun vogels ook kunnen verkopen.ikzelf heb dit jaar ook al 2 keer hier 5 euro betaald.om advertentie`s te plaatsen .en dit zal ik ook gewoon blijfen doen.

Groeten Dennis


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-04-04 - 21:02:59 send message to molineti

Quote
-------------------------------------------------
n eerste instantie zou het ook alleen een kwekerslijst blijfen.Maar toen kwam hier het gezeik van dat ik concurentie zou zijn en de site niet meer mocht promoten.en ik was geen concurentie was puur en alleen een kwekerslijst.toen heb ik maar besloten omdat ik deze stempel kreeg .ook maar een vergelijkbaar iets te doen.
-------------------------------------------------

Ik zou het om die redenen niet gedaan hebben,maar ik denk wellicht teveel in termen:een man een man,een woord een woordwink ;)

P.S Jan kan er tenslotte niks aan doen wat forumleden denken/vinden.

MVG Rene


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-04 - 22:49:22 send message to Dennis Fr.

tis maar goed dat we in een vrij land wonen en mogen doen en laten wat we willen.


quickly
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-05-29 - 10:26:36 send message to quickly

Wat mij opvalt is dat er toch veel minder nieuwe advertenties per dag bijkomen (ik kijk hoofdzakelijk bij exoten en Europese cultuur)dat is jammer omdat de site voor velen nu minder interesant is geworden zelf denk ik dat dat komt door de 5 euro regel vooral bij mensen die af en toe wat te koop hebben en daar moeten vele liefhebbers het van hebben.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-29 - 10:59:30 send message to hdra

quote

Wat mij opvalt is dat er toch veel minder nieuwe advertenties per dag bijkomen :

Hallo

Ik weet niet of dit aan die 5 euro ligt. Wel vind ik de methode wat bewerkelijk. Vooral nu men gewoon op markplaats gratis kan plaatsen.
Ik ben het met je eens dat ik steeds minder advertenties zie op ieder gebied.

Ook zie ik in chat en forum een steeds kleiner aantal ledengroepje reageren. Niet meer zo breed als in het begin.

Wellicht is het verstandig dat wij en de operator de site wat meer gaan promoten. Ben anders bang dat er een steed kleiner groepje overblijft en er geen nieuwe leden bij komen.

Henk




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 240 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede