Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Kunststof gaas Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


stefanvandijk
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2005-11-23 - 13:26:48

Ik heb een matig positieve ervaring met het kunsstofgaas van Afcon. Zoals op de website staat kunnen katten er niet tegenaan klimmen en niet overheen lopen. Dit klopt zeer zeker niet! Bij mij heb ik ze eraan zien hangen en zo omhoog zien klimmen. Verder lopen ze er ook erg gemakkelijk overheen. De service vond ik ook matig. Vriendelijke man op zich, maar ik heb drie dagen thusi zitten wachten en er kwam niets. Toen zelf het spul opgehaald, maar er kwam geen vergoeding van Afcon voor de bezorgkosten die ik dus wel moestt betalen (€16,-). Met nieten moet je niet te hard nieten want het gaat toch wel redelijk gemakkelijk kapot als je te hard niet (met een electrische tacker).


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2005-11-23 - 15:00:55

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Waarom niet geplastificeerde gaas nemen? In de kleur groen en ook zwart verkrijgbaar. Dat is sterker dan die kunststof gaas. Zoals gezegd, katten en muizen/ratten gaan er doorheen. hond ook...........
Geplastificeerde gaas beschadigd de vogels ook niet.

[edit]Zomaar een opmerking van mij. Niet om kunststofgaas af te kraken, even gewoon mijn mening/ervaring.


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2005-11-24 - 11:37:20

Nog even:
Wel kun je net kopen voor volieres. Word veel gebruikt voor fazanten/eenden etc. Je hebt grove maas en fijne maas. kijk maar eens op www.nettenlijn.nl
Bovenstaand vind ik zelf aan de dure kant......wel goeie net met 10 jaar garantie dacht ik, maar een kromsnavel......die lust hem wel denk ik.

Of weet iemand een andere verschaffer?


Enig iemand die ervaring heeft met deze net??


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2005-11-24 - 11:45:48

Hoeveel betaal je dan voor die netten?
Lijkt mij interessant om deze zomer een deel van de tuin te overspannen met daarin extra vliegruimte voor de tropen en misschien meer succes met het kweken !(insecten, nestgelegenheden, rust...).


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2005-11-24 - 12:20:37

Prijs verschild per maas wijdte.
10x10cm kost dacht ik 55c met m²
6x6cm dacht ik 70cent

Hoe kleiner, hoe duurder.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 117 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede