Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Jonge of oude man voor Edelpapegaai? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Jonge of oude man voor Edelpapegaai?
ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-07-09 - 08:03:45 send message to ParkietenPeter

Onlangs is "de Geliefde" van Merinda gestorven. Nu is het zo dat Merinda ineens vrij rap in de veren komt. (het verloop kunt u zien op www.mijnparkieten.info) De veren hebben wel gele vlekken, dit zou duiden op een verkeerde voeding of stress (Ze eet de laatste tijd wel minder fruit). Ze is gezond verklaart op 08-06-2005 aangaande o.a. PBFD. Sinds een paar dagen begint ze te 'krijsen', een paar keer per dag een minuut of 2-5 achter elkaar. Zelf denk ik dat het is om aandacht, ondanks mijn mening dat ze David niet als partner wilde.

Wat is nu wijsheid?

Kan ik nu beter een oudere man (ong.10 jaar) voor haar gaan zoeken of zou ze juist bij een jongere man (ong.4 jaar) gebaat zijn die nog niet gewoond heeft. Zelf is ze 10 jaar oud en moet al een partner gehad hebben waar ze bij weggehaald is (waarom precies weet ik niet).

Wanneer kan ik het beste een man erbij zetten? Sommigen zeggen in het najaar. Maakt dit nog iets uit?

Alvast dank jullie wel.
Peter


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-07-09 - 13:26:58 send message to Hawkeye_NL

Tja, wat is wijsheid?
Persoonlijk zou ik een man van gelijke leeftijd proberen. Of het klikt dat weet je namelijk nooit. Niet met een jonge en niet met een oudere man. De pop bij de ng edels bepaald altijd of en zo ja wat er allemaal gebeurt. Als de pop de man niet wil dan kun je het echt vergeten. Ziet ze de man zitten? dan gaat het wel goed.

Ik wens je wijsheid met je keus.
Erwin



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 226 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede