Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > in je vinger gehaakt een kusje geven ;) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : in je vinger gehaakt een kusje geven ;)
natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-09 - 21:27:49 send message to natasja

Om de een of andere reden hebben kiek en ik ons aangewend dat ik mijn vinger uitsteek , zij deze pakt met d'r snavel en ze er dan kusjes bovenop krijgt van mij , dat is eigenlijk zo gekomen omdat toen ze 5 weken was d'r evenwicht nog niet zo bestand was tegen dat geklef laugh :D

maar nu is ze natuurlijk volwassen en we doen dat dus nog steeds maar mensen die het voor het eerst zien vinden het maar een raar gezicht .. kiek bijt .. en ik beloon ..
nou bijt ze dus ook niet maar ze pakt vast was even benieuwd of iemand dat toevallig ook op die manier doet ?


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-09 - 21:44:09 send message to Elfje

Getverderrie nog zo eentje die klef doet met der vogel. wordt hier niet goed van dat klefe gedoe tussen Mabel en Erwin wink ;) Mabel is stapel verliefd op Erwin en we hebben haar nu 5 maanden(waarvan we een maand op vakantie zijn geweest) Maar hij kan dus ook zo op die manier kusjes geven aan haar terwijl ik alleen maar gebeten wordt!!! IK WIL EEN EIGEN KLEFBEEST!!! happy :) Nicky deed het ook. ik denk dat de meeste huispapegaaien die verwent worden zo zoentjes geven.of zijn wij de enige 2 mafketels hier wink ;) LOL

groetjes Ria


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-09 - 21:46:59 send message to natasja

hahahaha ja sorry maar ook bij ons is het dus zo dat een ander dat dus niet hoeft te wagen bij d'r , dat zou ze nooit pikken .

het is zelfs zo erg dat ik als enige d'r voer en water geef want de rest durft nie .. wink ;)
en niet geheel onterecht want ze bijt ze hard ..


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-09 - 21:52:10 send message to Elfje

Nou voor we op vakantie gingen (hele maand juni) ging het eigenlijk best wel goed. Ze heeft gelogeerd bij me schoonouders en me schoonmoeder was bang om gebeten te worden en liet zich dus afschrikken. En nu denk Mabel dus dat als ze maar lekker stevig bijt dat ik wel stop met haar te pakken wink ;) hehehehe MISPOES LOL Ik geef dus niet zo snel op en kan dus weer van voor af aan gaan beginnen. Maar ze is nu eenmaal gek op Erwin ze gaat zitten dansen als ze hem al hoort boven of beneden in de gang. En ik blijf gewoon stront eigenwijs haar eten en drinken doen en alles eigenlijk wink ;)
Maar ik mis het wel vreselijk hoor om even lekker me neus tussen die veren in te steken sad :(


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-09 - 22:06:59 send message to natasja

dat geloof ik direct dat je dat mist !

zeker als je ziet dat een ander het wel heeft , maar da's het "nadeel" van vogels .. ze kiezen zelf hun maatjes uit , ben daar ook bang voor geweest toen ik Kicah kocht maar hier is het gelukkig goed gelopen en ben blij dat ze mij als maatje heeft gekozen


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-07-09 - 23:36:50 send message to Hawkeye_NL

Hey, jullie kleffen dus ook al met de vogels. En ik maar denken dat wij de enige waren laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Overigens doe ik het met Pinto idem. Ik laat hem rustig mijn vinger vast pakken als ik hem een knuffel geef. Om eerlijk te zijn. Als ik boos ben op hem dan pak ik hem ook bij de snavel met mijn vinger ertussen en spreek hem dan boos toe. Hij heeft nog nooit de kracht op de snavel vergroot nog geprobeert te bijten.

Erwin


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-10 - 00:15:53 send message to natasja

ja .. maar wij kleffen wel met de mond dicht hoor laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-10 - 10:00:02 send message to Elfje

Hey Mabel was vandaag ook even in mijn vinger gehaakt alleen had zij andere intenties dan jou kiek Natasja wink ;)

groetjes Ria


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-10 - 10:26:30 send message to natasja

maar de eerste stap is genomen toch ? grin


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-11 - 09:05:20 send message to Elfje

ja de eerste stap naar de verbanddoos had ik snel gemaakt wink ;) whahahahhahaa


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-11 - 10:32:10 send message to natasja

hahahahha , nou 1 troost .. ik heb dat vroeger ook wel gehad .. ik weet dat je dan niet terug moet trekken .. en door moet zetten maar ehmz .. mij niet gezien !!

mooi wel dat ik terug trek en mooi niet dat ik doorzet ... ja doorzet vanaf een veilige afstand en flink gemopper dat durf ik wel wink ;)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-11 - 10:41:21 send message to Elfje

oh nee dat doe ik dus niet. wink ;) als ze me te pakken heeft geef ik haar een duwtje(als mijn vlees weer is klemzit tussen die pitbullkaken) maar dat is ze nu dus ook wel gewent en ze is gewoon niet meer onder de indruk wink ;) er wordt nu zelfs al tegen me gezegd PASOP als ik haar maar het idee geef dat ik haar wil aaien.
En dan te bedenken dat ik voor we op vakantie gingen elke ochtend minstens 10 minuten met haar moest kroelen voor ze wilde eten. toen was geluk nog heel gewoon wink ;) whahahahaha


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-11 - 18:56:55 send message to natasja

een duwtje ... nou ik ben het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet ..

ten eerste schrik ik me dan dus helemaal rot en dat gaat gepaard met een hele harde AU !!!

dan komt er van schrik even een paar seconde geen geluid meer uit me ..

vervolgens bekijk ik met een beteuterend gezicht de schade .. dan kan het 2 kanten op ..

a- je ziet een plekje en dus "schreeuw" ik moord en brand dat ik au heb laugh :D gevolgt door een klaagzang tegen de bewuste dader ..

b- je ziet helemaal niets dan volgt eerst een klaagzang en vervolgens probeer ik iedereen in de naaste omgeving te overtuigen van het feit dat je het misschien niet kan zien maar dat het echt zeer doet zo'n beet !!

*fluit*fluit* overigens ben ik verder best stoer hoor wink ;)


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2005-07-11 - 19:19:59 send message to broto

natasja, je weet in ieder geval als ze je vasthoud door te bijten , ze niet wegvliegt laugh :D
wink ;)
henk


Lilian
Oud Lid
Posts :89

Oud Lid
2005-07-11 - 19:30:19 send message to Lilian

Ik doe het ook met Caro.
Alleen krijgt hij dan niet een kusje op zijn snavel maar een dikke klapzoen op zijn kopje.
Hij blijft ervoor terugkomen dus hij zal het wel lekker vinden.

Bij ons is het trouwens wel ontstaan doordat we in patstelling stonden toen hij net een paar maanden was, Caro had mijn vinger beet en ik trok niet terug, dus stonden we in patstelling, hij wilde eigenlijk wel bijten maar het mocht niet van mij.
Dus ik gaf hem een dikke klapzoen op zijn kop en sindsdien pakt ie mijn vinger nog wel maar alleen heel zachtjes en verwacht dan die dikke kus op zijn kopje.razz :p


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-11 - 19:45:25 send message to Elfje

Ja je klink heel stoer hoor happy :) hahahaha
ach ik ben gewoon niet zo bang aangelegd voor vogels.Komt misschien omdat we vroeger thuis ook altijd wel vogels hadden. Is ook wel is fout gelopen hoor wink ;) Morgen gaan we weer naar het NOP ben benieuwd hoeveel keer ik daar de mist in gaat. Maarja ik heb banaan en appel dus wie weet vinden ze me daar wel EINDELOOS lief happy :) hahahahahah de allerleerste keer (8jr geleden) in het NOP toen hing er ook een grijze aan me vinger en niet loslaten hoor toen moest erwin zijn bek opentrekken zowat voor hij losliet happy :) hahahahaha bloedde niet eens zo erg. en ik droog erwin help me is Hij laat niet los wink ;) hahahhaa



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 246 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede