Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Okay niet hard lachen!! serieus! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Okay niet hard lachen!! serieus!
Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-19 - 13:17:14

Maar Mabel heeft zichzelf in haar tong gebeten happy :) ja ok het klinkt wel erg grappig dat weet ik. terwijl ze aan het spelen was vloog ze weer is spontaan weg en belandde op de grond zonder opstakels eigenlijk alleen denk ik dat ze bij het op de grond komen dus haar tong tussen haar snavel heeft gehad en ze bloedde een klein beetje. We hebben haar wat koud water laten drinken en het bloedden is wel gestopt maar ze is helemaal geshocked volgens mij dat ze dat bij der zelf heeft gedaan. Ik zei ook al mijn bloed smaakt vast beter wink ;) Maar ik snap dat ik even in de gaten moet houden dat ze blijft eten maar zijn er misschien andere dingen waar ik op moet letten ook?? Ik denk niet dat een ritje naar de DA erg opschiet? Die kan toch ook niets doen voor haar tong en hij bloedt niet meer.

groetjes Ria


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-07-19 - 14:22:58

Beste Ria,

Ik denk dat als het bloeden inderdad gestopt is een vogelarts niet veel meer doen kan. Let er inderdaad goed op dat ze blijft eten en drinken.

Je hebt denk ik wel kans dat het praten nu een stuk moeilijker zal gaan. Ligt er ook een beetje aan hoe erg de tong beschadigd is.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-19 - 14:54:55

ahhh agossie die mabel , zomaar op d'r tong gebeten ..

wel sneu voor d'r , hopenlijk heeft ze er verder weinig last van en kan ze gewoon goed eten en drinken.

maar da's wel voor het eerst dat ik hoor dat een papegaai op z'n eigen tong heeft gebeten wink ;)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-19 - 17:45:07

Ach als je een beetje gekalmeerd bent ga je weer normaal logisch denken happy :)
Mabel is rustiger, ze slaapt nu weer. Maarja ze heeft wel wat gegeten en gedronken, gelukkig komt ze niet om van de honger want ze heeft al veel gegeten vandaag maar je kan wel merken aan haar dat de snavel/tong pijn doet want ze wil niet klimmen. Ze is wel aan het praten want we gingen weg en toen was het weer hard DOEIIII en toen we thuis kwamen net was het ook gelijk weer geluidjes maken.

En Natasja ik geloof dat Mabel heel erg slim is kwa kletsen maar ze is een ontiegelijke stuntel wat betreft het spelen met dingen want we hebben haar voor onze vakantie niet meer hoeven laten knippen aan haar vleugels want ze brak gewoon al haar pennen zelf wel met haar ruwe gespeel met der speelgoedjes en ons dik in de stress brengen en zij had gewoon fun wink ;)Maarja nu komen de veren weer terug en krijgen we dit weer sad :(


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-19 - 18:37:09

grin ze heeft ook wel een karakter he happy :)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-19 - 22:53:13

Ja ze heeft zeker karakter en zit nu lekker al anderhalf uur te lullen wink ;) Heb trouwens gisteravond heerlijk vies zitten kroelen met haar. denk dat ze echt boos op me was dat ik een maand weg ben geweest happy :) maar sinds een paar dagen gaat het weer hartstikke goedhappy :)
okay geen klef gedoe zoals jij met je Kiek!


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-20 - 07:26:40

hahaha zoals ik met mijn kiek .. ? volgens mij zijn jullie erger ! laugh :D


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-20 - 08:42:35

ohh waarom??? wink ;)Ik moet er hard voor werken hoor met Mabel. Heb je enig idee hoe moeilijk het is de liefde te winnen van een papegaai die niets uit de hand wil aanpakken??



natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-07-20 - 09:00:30

nou om eerlijk te zijn .. ja wink ;)

Ik heb een dub. geel. amazone gehad die niet handtam was en heb er werkelijk urennnnnnn wortel lopen te schieten voor de kooi met een stukje lekkers in mijn hand , resultaat was trouwens dat zodra ik ging eten meneer aangewaggeld kwam om te schooieren maar ach.. de liefde van een man gaat door de maag dus dat zat wel goed wink ;)


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-07-20 - 09:07:10

hahahaa ach maar hij kwam nog aanwaggelen happy :) Mabel wordt heel erg onzeker zodra je iets uit de hand aanbiedt. Alleen Pizza wil ze wel hebben. Nou dat krijgt ze niet van mij wink ;) Ze hebben haar geprobeert uit de hand te laten eten door middel van haar geen eten geven en dat is zoooo verkeerd. En ik snap niet dat ze dat hebben kunnen doen want het is echt een droppie als ze geen heks speelt.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 148 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede