Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > info over blauw gele ara Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-08-04 - 21:06:34 send message to Elfje

Hoi Gert,
Wij zijn er achter gekomen toen Nicky Mijn amazone die verleden jaar gestorven is het aan zijn levertje bleek te hebben. We zijn toen op zoek gegaan naar allerlei fruit soorten en groentes die hij wel mocht hebben, want hij at geen zaadmengsel of pellets meer. Ik moest toen een paar keer per dag eten klaarmaken voor hem o.a. gekookte kip met rijst en groentes. en In Kiwi en Ananas zaten stoffen die juist lever funkties afbraken. Een vriend van ons die veel in Medicijnen en vitamines thuis is kwam ermee. Die heeft allerlei informatie voor ons opgezocht toen.


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-08-04 - 21:08:30 send message to Elfje

En over die pinda's! koop gewoon Wat cedernootjes die zijn beter dan PINDA'S maar als je toch pindas wil geven moet je dat gewoon doen en niet hier vragen wat beter is voor je vogel.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-08-04 - 21:21:36 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik zou dan toch specfiek de stof willen weten waarover het gaat, dat de leverfunktie zomaar wordt verstoort is alleen bij b.v. overdosis of bepaalde giftige stoffen. (vraag maar eens na bij je kennis)

Het is zeer verstandig amazones en edelpapegaaien een goede dosis vitamine A te geven. Dit geeft bescherming tegen diverse virussen welke dus de lever ook aan kunnen tasten. Misschien is dit goed om in de gaten te houden als je een nieuwe amazone koopt.
Gert


Elfje
Oud Lid
Posts :313

Oud Lid
2005-08-04 - 21:35:08 send message to Elfje

Ik zal het vragen zodra hij terug komt van vakantie.
Ik geloof niet dat ik nog een papegaai erbij wil. 1 is meer als een handvol wink ;)Maar het is goed om te weten.


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-01-27 - 17:04:43 send message to Toine84

en hoe is het met je grijze roodstaart spetser? leeft ie nog? ik hoop dat alles goed met m gaat aangezien je erg veel dingen vroeg die je beter al had kunnen weten voordat je de roodstaart aanschafte..


sp3ts3r
Website Member
Posts :112

Website Member
2006-01-27 - 17:22:37 send message to sp3ts3r

het gaat er prima mee hij is nu 1 jaar



mvg sp3ts3r


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-01-27 - 17:30:10 send message to Toine84

Ik ben blij omdat te horen happy :) Veel plezier verder met je grijze roodstaart, hopelijk heb je er nog geen spijt van happy :)!



Pagina : 1 2 3 4
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 198 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede