Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > praatcafe Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : praatcafe
Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-07-28 - 18:47:38 send message to Swaas

Mijn veranda is sinds korte tijd veranderd in een praatcafe, de kleine grijze roodstaart begint flink te groeien en elke dag stapt hij beter op zijn pootje , dat nu uit het gips is.
Maar hij heeft zijn stem ontdekt..0....laugh :Dlaugh :Dlaugh :Dhij is precies R2 van Star Wars laugh :Dlaugh :Dlaugh :D de hele dag is hij aan het oefenen en thibeau de grote grijze roodstaart doet dapper mee, ook Noke de ara laat zich niet kennen en brabbelt van alles.....
Het is een gezellige leuke bende geworden, de ara en de kleine hebben vriendschap gesloten :
zodra de kleine écht goed kan vliegen en stappen gaat ze mee naar de buitenvoliere overdag, die wordt nog uitgebouwd, zo krijgen ze dan een ruimte van 8m op 4m en 2,5m of 3m hoog,
Ondertussen is de naam van de veranda veranderd in "praatcafe" ....en of het er gezellig is


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-07-28 - 19:24:04 send message to mariannenl

.... kun je nagaan hoe het bij ons is met 4 tamme grijsje buiten, ik heb er echt plezier van en echt herrie zullen ze nooit maken.

MARIANNE


piet witteman
Website Member
Posts :258

Website Member
2005-07-28 - 21:59:02 send message to piet witteman

kunnen jullie watfoto`s plaatsen
wil het graag zien
als het kan een filmpje
Piethappy :)


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-07-29 - 01:35:41 send message to tonnl

Wanneer is de excursie? happy :)

Heel veel plezier met de kletstantes. wink ;)


Riboet
Website Member
Posts :99

Website Member
2005-07-29 - 11:14:32 send message to Riboet

Dat zal een gezellige plaats zijn!

Mijn 3tamme grijzen zitten nu ook geregeld buiten en het lijkt wel dat sinds zij buiten komen, het broedkoppel ook veel vaker in de buitenren vertoeft. Het leukste is dat er duidelijk communicatie plaats vindt tussen de tamme en de 'wilde' grijzen. Er is best veel interesse voor elkaar. Inmiddels heeft de oudste tamme het welkomst 'Hoehoe' geluid van mijn broedkoppel overgenomen. Ik ben benieuwd of de wilde gaaien nog wat van de tamme gaan overnemen.

Mijn twee jongste gaaien (precies een jaar) zijn trouwens nog steeds traag met het aanleren van woorden en geluiden. Ze pikken alles op van de oudste tamme gaai, niets nieuws. Ik heb dus 1 repertoire hier dat in drievoud afgespeeld wordt (in 5-voud als het broedkoppel ook nog meegaat doen... laugh :D).


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-07-29 - 16:26:09 send message to mariannenl

ik dacht dat ik hier al op had geantwoord, maar ik vind het niet meer terug

Ik schreeft

dan zou je eens , b.v. nu terwijl ik dit typ bij mij thuis moeten komen luisteren , vier grijsjes die door elkaar van alles aan het zingen, fluiten en praten zijn, in nederlands brabants, en af en toe een woordje engels en zelfs frans, ik kan daar echt van genieten !

MARIANNE


mariannenl
Website Member
Posts :197

Website Member
2005-07-29 - 16:26:53 send message to mariannenl

wat raar na het antwoorden zie ik dat er wel antwoorden zijn, waar ligt dat aan ???

MARAIANNE



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 203 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede