Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Wat zou een leuk maatje voor mijn maracana zijn?? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Yordi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-09-02 - 23:11:01

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Gert,

Sorry, maar wat heeft dit te maken met een "maatje" voor mijn vogel?

Het ontgaat mij echt!

Maar als dit het soort discussie's is wat hier (misschien graag) gevoerd wordt hou ik het héééél snel voor gezien en ben ik gauw weer verdwenen en heb ik verder niets toe te voegen aan deze site!

Ik weet, ik ben hier nieuw, maar zit niet te wachten op om bij mijn enkels afgemaaid te worden door wie of wat dan ook!

Van mening verschillen mag, maar respecteren is punt 2 en er dan dingen er bij gaan halen die volgens mij echt nergens op slaan gaat me toch te ver!

Een voorbeeld: Ik las ergens in een topic van ene Eugene dat hij wilde gaan kweken met grijsjes.....het was zijn eerste bericht en vervolgens walst iedereen over hem heen en WEG is Eugene! Is dit soms de bedoeling?????

Ik dacht dat het over vogels ging en niet over mensen en hun ideeën?

Of is u misschien dé of één van de moderators??

Leuke binnenkomer trouwens.....wordt door één iemand welkom geheten, ene Peter, en vervolgens walst er een ander overheen en merk ik dat men, zoals het er nu uitziet, al heel snel op de teentjes getrapt is/of worden.

Voor mij zelf lijkt het leuk om een positieve bijdrage te leveren aan deze site. Heb zelf meer dan 30 jaar ervaring met vogels in het algemeen en met gaaien in het bijzonder en wil dat graag met anderen delen. Ik heb daar zo mijn standpunten in en over.

Ik wil met mijn bijdrage(n) mensen proberen te behoeden om dezelfde fouten te maken die ik in het verleden gemaakt heb.
En of het nu om een huiskamervogel of (semi)-profesionele kweek gaat is mij om het even!

Voor de goede orde: Ik ga mij nu, dat zal in het komende kweekjaar zijn, toeleggen op het kweken met grijze roodstaarten die bestemd zijn voor de huiskamer.
Zijn er mensen op deze site die er ervaring mee hebben?

Zo ja, dan hoor ik het graag! Mag ook via de mail!

Yordi


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-09-02 - 23:34:32

Niet onaardig bedoeld hoor maar Yordi was jij niet eens eerder op dit forum??

Peter kan je goed helpen met grijze, veel ervaring in het kweken ervan en in het opvoeden, maar misschien ken je hem al?

BTW ben niet tegen huiskamervogels, maar mensen moeten hierin dan wel veel energie en liefde stoppen, zijn net kinderen, laat ze niet in de steekhappy :)
Gert



Yordi
Oud Lid
Posts :8

Oud Lid
2005-09-02 - 23:45:49

quote
Niet onaardig bedoeld hoor maar Yordi was jij niet eens eerder op dit forum??


????...Snap deze vraag niet!

Voor de rest: bedankt voor de tip en probeer al kontakt met hem te zoeken/krijgen via een ander topic.

Yordi


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2005-09-02 - 23:50:41

Je stijl en je reakties deden me aan iemand denken, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Sorry voor de mis-understanding, welkom op VA.
Gertwink ;)


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2005-09-03 - 00:46:10

Denk dat je in de war bent Gertlaugh :D

Yordi was de naam van een jardinepapagaai,uit vroegere topics!wink ;)

Maar kan dus ook gewoon de naam zijn van een nieuw forumlidhappy :)





dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2005-09-03 - 08:44:45

heb vertrouwen en respect voor mekaar .
en inderdaad het is helemaal nergens voor nodig om mensen zo plat te walsen , hoe yordi dat mooi zij ..

maar goed hoop dat de mensen het toch wel inzien dat ze gelijk met de verkeerde meningen komen .


gr tim


Lilian
Oud Lid
Posts :89

Oud Lid
2005-09-03 - 09:48:58

Nog even over Caro.

Ik ben 24 uur per dag thuis en Caro is de hele dag uit zijn kooi en hoeft alleen erin als ik even boodschappen moet doen of een avondje weg moet.

Ik ben helemaal gek met hem en hij is dan ook mijn kindje (lekker klefrazz :p)
We zijn hier in huis met zijn drieen en die driehoeksverhouding gaat niet altijd goed.
Met periodes kunnen hij en mijn man niet met elkaar opschieten.
Nu gaat het weer beter, ik heb mijn man een boekje laten lezen over het gedrag van kromsnavels (eindelijk wilde hij dat na 3 jaar) en hij snapt nu ook beter dat als hij boos word op Caro dat Caro dat alleen maar leuk vind, een echte dramaqueen is het soms.wink ;)

Maar waarom ik Caro een vriendje wilde geven is alleen omdat ik hem niet tekort wil doen.

Caro is gelukkig zover als ik kan beoordelen dan.
Hij plukt niet,schreeuwt niet om aandacht geniet van momenten met mij en als ik er niet ben geniet ie zelfs van momenten met mijn man. (zolang ik er maar niet bij ben)

Van de ene kant ben ik bang dat mijn band met Caro verbreekt als ik een maatje voor hem erbij koop.
Maar ik wil niet egoistisch zijn en denken dat hij genoeg heeft aan mij.

Ik heb een besluit genomen dus (denk ik).
Zodra ik merk dat hij niet genoeg heeft aan de band met mij en mijn man dan is denk ik de tijd gekomen voor een maracana vriendinnetje.
Dan gun ik hem ook de echte liefde.happy :)


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-09-03 - 09:53:33

happy :)

Lilian.

Petje af hoor, goed nagedacht.

wink ;)
Peter.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-09-14 - 08:32:02

Lilian,

Dit is nou een besluit dat respect verdient. Goed overwogen en dan tot de conclusie komen dat je niet overhaast nieuw moet aankopen.

Zo ken ik ook een geval die koopt wat ze tegenkomt en dan weer snel tot de conclusie komt dat het toch niet past, bij de vogel, bij haar, dat is pas jammer.

wink ;) Peter



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede