Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > kweken van edelpapegaaien in 1x1m., kan dit? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2005-10-01 - 07:06:55 send message to bert1974

ik heb zelf geen edels maar wat ik er over heb gehoord is dat het meer vliegers zijn dan klauteraars du ik denk dat de vlucht zo grtrot mogelijk moet zijn


Beppie
Website Member
Posts :9

Website Member
2005-10-01 - 10:21:02 send message to Beppie

Hallo,
Zelf heb ik een koppel edels als huiskamervogels.Sinds afgelopen jaar is het een kweekkoppeltje geworden,(overigens nooit echt gepland) met een goed resultaat.
In de periode dat ze niet broeds zijn hebben ze veel vliegbehoefte, mogen dan ook regelmatig door de huiskamer vliegen.Momenteel hebben ze weer eitjes,het vrouwtje blijft trouw in de broedkast, maar het mannetje meldt zich regelmatig voor zijn vliegrondje.
Kweken in een kleine kooi,kan gerust,maarik biedt ze dus echt wel de mogelijkheid om de vleugels te kunnen strekken.

Inge


Hubert
Website Member
Posts :63

Website Member
2005-10-05 - 07:22:29 send message to Hubert

Beste,
Uit eigen ervaring met edelpapegaaien kan ik zeggen dat de vogels snelle vliegers zijn. Tijdens de maanden april t/m oktober zitten ze bij mij in een voliere van 10mtrx4mtrx2.5mtr.
Soms zitten hun jongen die tijdens de winterperiode binnenshuis gekweekt zijn er ook bij. Het komt voor dat de pop aan het broeden is tijdens de zomermaanden, terwijl het mannetje gezelschap heeft van de jongen van de winterperiode. Het hele spul zit dan in een voliere.happy :)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede