Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Hoe kan je een papegaai straffen voor iets dat hij niet mocht doen? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


glenntheman
Website Member
Posts :9

Website Member
2005-11-09 - 15:56:14 send message to glenntheman

mijn gijze roodstaart maakt mij vriendin en vrienden helemaal gek! hij is heel lief maar op het moment dat het bezoek weg wilt en de schoenen aantrekt of de jas aandoet vliegt hij erop af!( vooraf groet hij ze nog netjes hoi hoi) ik moet hem nu dus noodgedwongen in zijn kooi houden als ik bezoek heb. dit is iets van de laatste 4 weken. wat doe ik hier tegen???? vooral omdat het niet slecht bedoeld is van de vogel.


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-11-10 - 08:32:39 send message to natasja

ik heb niet echt een oplossing maar .. ik zou er ook niet te snel vanuit gaan dat het lief bedoeld is wink ;)

vaak maken wij mensen er iets liefs van terwijl het voor dieren gewoon een kwestie van dominantie of terratoriumgedrag is , of dat in dit geval ook zo is weet ik niet , maar toch wel de waarschuwing iets niet te snel als iets liefs zien wink ;)

een hond die zich tussen 2 knuffelende baasjes inwurmt op de bank om vervolgens z'n kop op je schoot te leggen is niet bezig met iets liefs , maar is bezig met zijn "bezit" veilig te stellen wink ;)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 131 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede