Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Mishandelen van vogels op TT Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Mishandelen van vogels op TT
atlantis
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2005-10-15 - 16:26:28

Ik ben geschokt dat sommigen in staat zijn om vogels te mishandelen op TT om iemand (te kloten'.
Gisteren stelde ik vast dat 3 vogels van mij precies langs een muur geschraapt zijn.Ze zaten piekfijn en netjes op het moment van de inkorving maar toen ik ze zag op de receptie dan waren ze volledig vuil,geschaafde veren en ging er bloed aan de vogels,ééntje kon zelfs nog met moeite op stok zitten...bij een andere vogel waren er veren op de rug en nek geplukt en bovendien werden enkele van mijn gloednieuwe fonteintjes enkele vervangen door oude.


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2005-10-15 - 16:55:01

heb je dit besproken met de tentoonstellingscommissie of verantwoordelijke?


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-15 - 18:33:26

Hebben ze dit niet zelf gedaan tegen de tralies wegens het schikken? Had je ze wel ruim van te voren zelf opgekooid? Zo ja en je kunt het bewijzen dan zou ik zeker een klacht indienen. Als je het kunt bewijzen dan zou ik zelfs een aanklacht bij de politie indienen wegens dierenmishandeling.


jacob.koops
Website Member
Posts :18

Website Member
2005-10-15 - 19:40:53

Geloof jezelf wel dat iemand anders jouw vogels zo mishandeld, nou ik niet.
Ik denk dat ze onrustig waren en zich zodoende zelf beschadigen.
Denk je toch dat het expres is gebeurd, dan zit je tussen verkeerde hobbyisten en zou ik naar een andere vereniging uitkijken.Maar wees eerst goed overtuigd voor je een ander beschuldigd of verdenkt.


atlantis
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2005-10-15 - 21:03:52

Laat maar alles is ondertussen opgehelderd maar ik wel een besluit genomen wat tentoonstellingen betrefd...


piet witteman
Website Member
Posts :258

Website Member
2005-10-15 - 21:08:12

OM het topic op een goede manier aftesluiten zou het prettig zijn als je het verhaal vertelt wat er gebeurd is
Misschien kunnen we er wat van leren

en wie A zegt mag ook B zeggen
Piet


atlantis
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2005-10-15 - 22:05:18

Iets van leren ga je er niet van...ondervinden misschien wel als je TT doet.

Slotje graag.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-10-15 - 22:20:56

nou ik doe ook al 20 jaar tt en ik heb dat nog nooit meegemaakt dus vertel anders weer een leugentje of wil je aandacht


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-10-15 - 22:31:31

Ik wil nu ook wel horen wat er is gebeurd.


leekgloster
Website Member
Posts :249

Website Member
2005-10-15 - 22:47:04

Ik raak van berichten zoals deze zeer geschokt.
Direct maar roepen dat vogels mishandeld worden op de tt's.
Je had beter eerst om opheldering kunnen vragen, i.p.v je gal te spuwen op het internet.

Marcel


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-10-15 - 22:48:28

Als je een discussie start maak hem dan ook netjes af. Ik heb het idee dat je nu de vereniging vals aan het beschuldigen bent?


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2005-10-15 - 23:18:39

atlantis , ik begrijp echt wel dat je kwaad bent om het geen wat er gebeurd is , maar als je hier een topic over opent is het voor de mensen ook wel zo fijn om te kunnen lezen wat de opheldering is geweest .. nu gaan mensen gissen en daar heeft niemand wat aan


Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2005-10-16 - 00:00:53

quote
nou ik doe ook al 20 jaar tt en ik heb dat nog nooit meegemaakt dus vertel anders weer een leugentje of wil je aandacht



He ik dacht dat je verdwenen was??


atlantis
Oud Lid
Posts :37

Oud Lid
2005-10-16 - 00:35:38

quote
nou ik doe ook al 20 jaar tt en ik heb dat nog nooit meegemaakt dus vertel anders weer een leugentje of wil je aandacht


Ja dat zal het zijn...ik heb wel wat anders te doen voor de korte tijd die er misschien nog rest...

Je moet er niet met inzitten want ik heb besloten te verdwijnen van het net...gaan genieten van de goede dingen des levens.


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-10-16 - 02:01:46

Je hebt wel wat anders te doen na het posten van deze berichtgeving. Mijn god, wat een manier van doen zeg. Stop idd maar op het net als je niet snapt wat het betekend.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-10-16 - 09:38:04

Heel helaas, is dit weer zo'n topic waar je absoluut niks mee kunt!

Mocht atlantis echt niet meer van willen uitleggen wat er gebeurt is, zal ik dit topic morgen maar beter verwijderen, dit heeft zo absoluut geen zin!

Atlantis, ik nodig je hierbij uit.

Tevens nog een opmerking over enkele opmerkingen; deze maken weer duidelijk dat er mensen hier komen die alleen maar met modder willen gooien. Dit geldt dan niet alleen voor de poster. Inderdaad is het al een tijdje rustig geweest rond enkele personen. Laat dit ook rustig blijven.

Zoals al in andere topics aangegeven: KIES JE WOORDEN ZEER ZORGVULDIG! Zo blijft het leuk om te posten.



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 152 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede