Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Bonte Boer slotensmid :) Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Bonte Boer slotensmid :)
Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-11-03 - 14:30:29 send message to Chow

Vandaag 1 van m'n Bonte Boeren ontsnapt. Toen ik op de camera keek zag ik dat die verschoven was. Ik vermoedde al iets en liep naar de schuur. Idd was de man van het koppel uit de kooi en vloog vrolijk rond. De pop is wel in de kooi gebleven. Wat nu zo uitzonderlijk is is dat ik de kooideur naast de normale sluiting nog extra had beveiligd met een grote paperclip. De 2 tralies zaten in het midden van de paperclip en ik heb echt 2 handen nodig om deze eraf te krijgen. De intelligentie van papegaaien gaat zover dat de man dus eerst de werking van de paperclip heeft begrepen, deze los heeft gemaakt. In de voederbak gedeponeerd en vervolgens de kliksluiting van de deur heeft geopend. Ik wacht op de dag dat hij het slot op m'n fiets opent en er mee vandoor gaat happy :)

P.S. De man is import maar liet zich makkelijk vangen en bleef erg rustig in mijn greep. Waarom de pop in de kooi is gebleven is mij een raadsel.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2005-11-03 - 15:10:40 send message to johanblok

Straks moet je nog zo'n ingewikkeld slotensysteem verzinnen dat je op een goede dag zelf de kooi niet meer open kunt krijgen laugh :D
Ik heb bij verschillende soorten meegemaakt dat zij het luik, beveiligd met een schuifje, van hun nesthok dat in de voliere hangt openmaakten. Ook oplossingen met vleugelmoeren vinden ze erg leuk om open te maken.


Chow
Website Member
Posts :825

Website Member
2005-11-03 - 15:12:09 send message to Chow

Gelukkig heeft hij niet m'n pincode happy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede