Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Bericht over mus en dominoday.......... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



rajar
Website Member
Posts :709

Website Member
2005-11-16 - 17:48:52 send message to rajar

is een muis minder erg dan een mus.zie topic over muizen


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-11-16 - 18:01:10 send message to paccie

ze hebben een nieuw thema in dominoland een schutter die een mus dood schiet hahahaaaaaaaa


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2005-11-16 - 18:42:47 send message to paddo

quote
zoutloos


Jempi
Website Member
Posts :7

Website Member
2005-11-16 - 19:12:52 send message to Jempi

Ik heb de indruk dat sommige personen niet thuis horen op deze website , als U geen dierenliefhebber bent al is dit voor een krokodil , zoek dan een andere website A.U.B.


uswhite
Website Member
Posts :133

Website Member
2005-11-16 - 19:31:20 send message to uswhite

Dus met andere woorden, al weer eentje op dit topic die oordeelt of andere mensen aan de hand van de uitspraken die ze doen dierenliefhebbers zijn ja of nee. Leer eens andere mensen hun mening respecteren ook al zijn deze meningen niet altijd zoals jij ze graag zou willen hebben. Misschien wat meer diepgang in je denken leggen.


paccie
Oud Lid
Posts :565

Oud Lid
2005-11-16 - 19:46:30 send message to paccie

uswhite je hebt gelijk wij kunnen er toch niks aan doen ik heb het al eerder hier geschreven ik heb 5 mussen elke dag in de schuur kunnen precies onder een latje door zomers nog meer komen de jong er nog bij en ik kan er niks aan doen dat ze die mus dood geschoten hebben kan alleen zeggen doe het zelf beter geef ze te eten en humor kan nooit geen kwaad zijn er natuurlijk weer die zeggen over het lijk van een dooie mus niet reageren want er worden elke dag grapjes gemaakt over de dood


Jempi
Website Member
Posts :7

Website Member
2005-11-17 - 18:25:28 send message to Jempi

Is er ergens geen gezegde van wie niet van dieren houd , houd niet van mensen .


Tenzi
Website Member
Posts :261

Website Member
2005-11-17 - 18:49:09 send message to Tenzi

Waar ik me liever kwaad over maak, is het feit dat er nog steeds jaarlijks vele duizenden (miljoenen?) vogels (illegaal) gevangen worden voor onze LIEFHEBBERIJ, en waarvan vaak nog geen 10 procent het overleeft.
En dan massaal lopen te klagen over een doodgeschoten mus. Ik had ook liever niet gezien dat dat gebeurde, maar laten we de zaken wel een beetje in perspectief blijven zien.
Want iedereen die (illegaal) gevangen vogels koopt, draagt bij aan het in stand houden van deze vangsten. Immers als de vogels niet gekocht worden, is er niets meer aan de vangst te verdienen.
Als we nu allemaal (inclusief ikzelf) eens in onze volieres kijken of daar misschien in het wild gevangen vogels in zitten en dan bekenken dat er voor elke vogels misschien wel 9 andere vogels zijn dood gegaan, wordt er hopelijk net zo fanatiek en verontwaardigd gereageerd als op de ene dode mus.



Niltava
Website Member
Posts :3071

Website Member
2005-11-17 - 18:51:17 send message to Niltava

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

In perspectief gesproken? miljoenen illegaal gevangen vogels??? 10% overleeft??
Laten we het alsjeblieft bij feiten houden.

Over de mus wordt nu veel overdreven, maar misschien kun je dat ook vinden van al die heisa(+ geldverslinding) over een paar steentjes die toch om moeten vallen??


dre
Website Member
Posts :7

Website Member
2005-11-17 - 19:01:48 send message to dre

wat een kleine kinderen,er zijn erger dingen dan die mus,waar moet dat heen,tjonge tjonge,tipich nederlands


DE MOTOR
Website Member
Posts :138

Website Member
2005-11-17 - 19:01:57 send message to DE MOTOR

Tenzi

Illegale vangsten?? 10 % overleeft echt hou het effe bij feiten! oke??

Groeten mark


Wim B
Website Member
Posts :87

Website Member
2005-11-17 - 19:30:12 send message to Wim B

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat de familie mus besloten heeft om hun familielid, in de geest van de mus, te begraven in Italie.
Tijdens een sobere plechtigheid zal hij begraven worden naast Pim Fortuin.
Eerst zal er nog een afscheidsconcert georganisserd worden waar vogels van allerlei pluimage zullen optreden. Kane blijkt al te zijn gecontracteerd.
Bloemen en kaarten worden niet op prijs gesteld.


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2005-11-18 - 00:13:41 send message to tonnl

LOL!


jacob.koops
Website Member
Posts :18

Website Member
2005-11-18 - 00:25:35 send message to jacob.koops

Nu maakt dierenbescherming zich druk over een mus, maar toen in opdracht van de regering duizenden stuks pluimvee werden afgemaakt, gaven ze niet thuis.(misschien subsidie ontvangen)
Nu dit een hot item is (gemaakt )wil de dierenbescherming wel een duit in het zakje doen.
Laten we in Nederland toch realistisch blijven en niet overal zo'n berg van maken en het liefste kind van de klas willen zijn.


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-11-18 - 00:34:27 send message to Hawkeye_NL

Tonnl,

Gefeliciteerd! Je hebt net je duizendste posting geplaatst.

Niets met de mus te maken maar wel de moeite van het vermelden waard dacht ik!

Erwin




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 257 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede