Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Beetje kleur en muziek... hartverwarmend. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Beetje kleur en muziek... hartverwarmend.
Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-11-23 - 16:41:13 send message to Jacqueline

happy :)

Heb een kleine impressie gemaakt, hoe hij was.

http://media.putfile.com/Dancing-Harlequin

Ondanks dat hij aan spontaniteit en tamheid niets heeft ingeboet, is hij toch wel veranderd.
Hoop zeer binnenkort een impressie te plaatsen, samen met zijn liefje.

Voor wie hem gemist heeft.

wink ;)
Peter.



lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2005-11-23 - 16:53:34 send message to lennard

whahah leuk filmpje ik wou dat ik ook een ara had laugh :D maarjah dat is mijn jongensdroom misschien over een paar jaarhappy :)


Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2005-11-23 - 19:40:46 send message to Hawkeye_NL

Hey Peter,

Leuk om weer eens zo een bijdrage te zien.

Erwin


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-11-23 - 20:52:44 send message to Jacqueline

happy :)

Lennard.

Je ara zal er zeker komen, gebruik de tijd om je helemaal te verdiepen/voorbereiden tot het grote moment daar is.

Erwin.

Ach. een beetje musicale/dans afleiding is ook weleens leuk.

wink ;)
Peter.


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-11-24 - 01:26:05 send message to Swaas

Mag Noke mee komen dansen laugh :Dlaugh :Dlaugh :D
Ik heb hier thuis ook zo'n gek geval zittenrazz :p
Maar nog liever zou ik de ara kopen die jullie aanbieden op Kapaza sad :(sad :(sad :(sad :(k'Ben er helemaal gek van


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-11-24 - 08:52:53 send message to Jacqueline

happy :)

Hoi.

Swaas.

Denk dat je een vergissing maakt, gebruik weleens een foto van een of andere ara die we hebben zitten, om bij een eventuele advertentie te zetten.
Maar volwassen exemplaren, en zeker diegene waar je op doelt, doen we niet weg hoor.

Wat deze op het filmpje laat zien, kun jezelf ook bereiken met een jonkie hoor.
Maar het lijkt me onnodig omdit te vermelden, gezien de ervaring die je hebt.

Vind het wel fijn dat je de vogel opzich, naar waarde weet in te schatten.

wink ;)
Peter.


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-11-24 - 22:00:07 send message to Swaas

Dan hoef ik niet elke dag meer stiekem te gaan loeren of hij er nog is.......sad :(
En kwestie van dat dansen....er zitten er hier 2 die het kunnen, ons grijsje is aan het loskomen, en dansen dat hij kan, Noke begint ook, maar ze wordt dan zooooo gek dat ze bijt in alles wat rondom haar is, dus mijn armen en handen, ze bijt niet door, maar geeft toch ferme nepen, dus je begrijpt dat ik het "langzaamaan " doe, maar zingen....dat kan ze hoor....een "misthoorn" heeft er niks bij, en fier dat ze dan is.
Grijsje zingt mooier...in het "esperanto's " het zou Roodkapje waar ga je heen, moeten klinken , maar het is iets van Rooaaaaaappppp, ldfjsd dsùojkretg lok, xcmlkgf ùlkfkfb.....snap je laugh :Dlaugh :Dlaugh :D


Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-11-24 - 23:26:05 send message to Jacqueline

happy :)

Het esperanto is wel bekend hoor, hier hebben we er een die het met, hoedje van papier doet.
Nee bijten doet Kanjer niet, hoe gek hij ook kan zijn, maar hij blijft lief.
Hij kent mij door en door, en dat is wederzijds.
Zie aan zijn blik wat de volgende stap is.
Dwing hem nooit tot iets, maar spring in op hetgeen hij doet, en zo heb ik dat beetje bij beetje uit gebouwd.
En als ik nu met hem aan de gang ga. dan heb ik er gelijk twee die de volle aandacht willen.
Bij het schoonmaken van hun verblijf, zit Kanjer op mijn schouder en Scootie hangt aan mijn broekzak, die weet verdomd goed waar de lekkernijen zitten verstopt, en zij laat niet af, tot ze er een heeft.
Toch is het wel apart, ben ik bij ze, dan zijn ze alle twee razend blij om bij me zijn, ga ik weg, nou dan zie je een koppel, dat alleen maar oog voor elkaar heeft, is wel heel moeilijk omdat op de gevoelige plaat/film vast te leggen, want als ze maar een glimp van me zien, word het voeren en verzorgen van elkaars vederkleed gelaten voor wat het is, en halen ze van alles uit de hoek om mij maar beter te zien.
Ach, gewoon een paartje apart.

Scootie, danst absoluut niet, maar zingt wel ( Duits ), ze is zeer doortastend en op geen enkele manier te imponeren, nee sterker nog, zij imponeert.
Ze heeft de air van de Geelvleugelara, en het lieve van de Groenvleugel, denk ook dat ze daar het zakkenrollen van heeft.

Samen zijn ze echt intens gelukkig,... en als zij het zijn...ik ook.!!

wink ;)
Peter.



Jacqueline
Website Member
Posts :1216

Website Member
2005-11-27 - 00:11:06 send message to Jacqueline

happy :)

Door de slechte weeromstandigheden van gisteravond, zijn we 24 uur verstoken geweest van stroom.
Momenteel sinds een klein half uurtje, draaien zo'n 60 stroom aggregaten, om de Gemeente Hulst van stroom te voorzien.
Al deze Aggregaten zijn afkomstig vanuit het gehele land.
Onze dank gaat uit naar al die mensen die dit voor elkaar hebben gekregen.
Dit ongemak staat in geen vergelijk met de natuurrampen, die we de laatste tijd via de beeldbuis hebben mogen aanschouwen.
Maar hoe klein dit ongemak ook was/is, het drukt je wel even met je neus op de feiten.
Maar alles is gelukkig weer warm en zichtbaar.
En de Papegaaien & Ara's, ja die moesten vanavond toch wel heel vroeg op stok, 17.30 was het pikkedonker, koud, nee gelukkig doet 8 cm isolatie, wel het nodige om de warmte van de dag binnen te houden, 12 graden, valt toch mee.
Al met al. een hele ervaring rijker, back to basic was het wel een beetje.

Nu een wat plezieriger toontje.

http://photoshow.comcast.net/watch/ZJ3AE7GT?sk=da31f809491e34dcf4b8416f94a7acdc

Gewoon de doorsnee huiskamervogel bezitters.

Zo en nu de centrale verwarming eventjes wat hoger, zodat de kilte uit huis verdwijnt.

wink ;)
Peter.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 244 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede