Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > aparte verhalen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2005-12-12 - 22:40:13 send message to Swaas

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Meestal (denk ik toch) ben ik de laatste die op het forum kom, zo rond een uur of 3 voor ik mijn pc afsluit en het licht uitdoe.
Vandaag ben ik om 1u30 al alleen op het forum en lees op mijn gemakske de sites waar ik nog niet was aan toe gekomen.
Zoals altijd rond 00.00 uur krijg ik terug honger en wordt de ijskast geplunderd, zowel door mij als door mijn ventje, de honden niet vergetend, die komen hun stukjes kippewit opeisen.
Ondertussen gaan de lichten in de veranda uit en wordt er goede nacht gewenst aan de ara en ons grijsje, de honden lopen dan héél onrustig rond, ze zouden wel eens een stukje koek kunnen missen dat deel uitmaakt van het "slaapwel " ritueel van elke avond.
Feeke is loops en alhoewel ze nog niet écht "staat" kan ze het niet laten om Ido te pesten.
De sukkel is wel gecastreeerd maar kan "het" toch nog, mits genoeg ophitsing, al is dat "vasthangen" ingekort naar een 20 tal seconden...
Feeke was hem weer ferm aan het uitdagen en aan de kooi van de grijze roodstaart kwam het tot serieuze avances waarbij Ido zo verhit was dat hij bijna gek werd, ze stonden te springen en te dansen......
Onze grijze was dat allemaal zo schoon vanboven op zijn kooi aan het bekijken, maar toen er een beetje "geduwt" en "gestoten" werd tegen zijn huis, zakte hij naar beneden om de kabaalmakers eens van dichterbij te gaan bekijken en......aan te manen om rustiger te zijn.
Op zijn geroep "stillekes", "ga pissen", "poepke slaan", "fok you" en nog veel meer, werd niet gereageert en op het moment dat Ido "eindelijk" Fee stil had doen staan en erbovenop dook om zijn "daad" te kunnen plegen, zag ik(vanuit het deurgat) onze grijze afzakken zoals een slang, stil en geruisloos, bek open en......knip, zei hij in de staart van Ido, niet hard maar het kwam wel aan.
Ido SCHROK zich een ongeluk, gaf een gil alsof zijn staart ervan af was gebeten en vloog de andere kant van de veranda op, daar zag hij mij staan en zijn frank viel direct dat die "tik" niet van mij afkomstig was maar van dat grijs geval onder aan de kooi die daar uit volle borst hing te fluiten "voor een kusje van jou"................
Ik hing gewoon slap van het lachen in de deuropening, Die smoel van Ido
Ons Feeke die stond een stukje verder en keek met smachtende blikken naar Ido....of hij zijn spelletje niet wou hervatten, ze ging zelfs terug naar dezelfde plaats onder de kooi, waar de grijze terug naar boven was gekropen en met grote afgepastte stappen heen en terug over zijn stok liep en in zijn eigen "esperanto" taal terug viel, hevig schuddend met kop en vleugels en strijdkreten liet horen, had hij ff orde op zaken gesteld, wat dachten die 2 daar beneden wel, zomaar zijn huis door mekaar rammelen.
Ondertussen is alles opgegeten, de vogels slapen al, Feeke ligt onder mijn voeten met een "scheef oog" naar Ido te loeren die van aandoening met zijn nieuwe mergpijp maar in zijn mand is gekropen en Feeke laat voor wat ze is.........
De rust is teruggekeert, maar elke keer dat ik naar Ido kijk voel ik de lachkriebels terug opkomen...........................Och arme dat hondjehappy :)



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 193 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede