Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Betalen met de Wallie-card Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Betalen met de Wallie-card
agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-11-10 - 14:52:15 send message to agabird

Vanaf nu is het ook mogelijk om op deze site met de Wallie-prepaid kaart te betalen.

De Wallie kaarten zijn gewoon te koop in de winkel. Velen verkopen ze al, zoals de C1000, Free Recordshop, BP, Primera en nog veel meer winkels. Kijk op de site van Wallie voor een overzicht in uw woonplaats. www.wallie-card.nl

U kunt een prepaid kaart kopen van 5 Euro en hiermee op VogelArena uw Basis account omzetten naar een Ster account.

Geheel veilig, geen gedoe met overschrijvingen, en vooral snel. Want gelijk na het betalen is uw account gereed om advertentie's mee te plaatsen.

Volgens mij heeft de prepaid kaart op internet de toekomst.


pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-11-10 - 16:24:04 send message to pier

bij mijn weten zijn die wallie kaarten in belgie niet te verkrijgen.Persoolijk kan ik me zo'n kaart in Nederland wel aanschaffen.Jan kan jij wat uitleg geven hoe dit werkt met die kaart want er zijn ook nog mensen die geen pc freak zijn.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2003-11-10 - 17:28:17 send message to agabird

Ja tuurlijk kan ik uitleg geven.

De wallie-card is een prepaid card, hij ziet er uit als zo'n prepaid kaart voor een mobiele telefoon.

Op die kaart staat een nummer onder een laagje dat je weg moet krassen.

Als de tijd daar is dat een bezoeker van deze site kan betalen, bijvoorbeeld als iemand zich net heeft ingeschreven, of als het huidige acount ten einde loopt, verschijnt er op VogelArena verschillende mogelijkheden hoe er betaalt kan worden. Waaronder de mogelijkheid om met wallie te betalen.

Als die mogelijkheid dan wordt aangeklikt wordt je automatisch doorgelinkt naar de site van wallie. Daarop kan dan het nummer dat op de kaart staat ingevoerd worden. Dan wordt er nog een keer gevraagd of je het zeker weet dat je wilt betalen, dan klikken op ja en de betaling heeft plaats gevonden.

Hierna kom je automatisch terug op VogelArena en is ook automatisch al op de site verwerkt dat je betaalt hebt. Dus dan is alles al geregeld en hoeft er verder niets meer te gebeuren.

De wallie-card is er in verschillende grootes, van €5 , €10, €20 en €50. Dus als je een kaart koopt van €5 heb je precies genoeg om te betalen op deze site. Geen tegoed over, en de kaart is dus leeg en kan weg.

Zoals gezegd te koop in Nederland bij veel winkels, geloof bij elkaar zo'n 11.000 winkels.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is geworden.


pier
Website Member
Posts :57

Website Member
2003-11-10 - 18:21:10 send message to pier

dat heb je hem fijn gelapt Jan.Bedankthappy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 153 bezoekers op de site, waarvan 3 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede