Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > onaangekondig bezoek Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2006-02-19 - 14:39:32 send message to hoogervorst

By the way, het viel me op de beurs in Zwolle wel op dat de italianen veel lori's opkochten n met kisten vol op karretjes liepen


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-02-19 - 19:03:26 send message to goulds

Ja Henk wordt een audi,geen italiaans blik op wielenlaugh :D,heb gelukkig nog wat in te brengen wink ;)


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2006-02-20 - 15:13:18 send message to sarell

Onaangekondigs even langs komen komt mij ook niet vreemd voor hoor. In Zuid Afrika word het ook geregeld gedaan, en als de telers niet belang hebben om je binnen te laten, dan gewoon zeggen. Dan ga je met hangende pootjes weer terug......... gebeurt voor een 2de keer niet...
Maar ja, hier in NL kan zo een buitenlands gewoonte in verkeerde aarde vallen. Ik zou mij, als ik u was, niet te veel sorgen maken.
Sarel


Martien Strijdveen
Website Member
Posts :195

Website Member
2006-02-20 - 15:36:23 send message to Martien Strijdveen

Hallo Frans,
Ik begrijp jou reactie best!
In het verleden hebben ze bij mij ook vogels geleend en nooit terug gebracht(weet ook wie en het was er gewoon een hier uit de buurt)
Dus je word wel voorzichtiger met wat je aan de deur krijgt en aan wie je de vogels laat zien.
Maar een afspraak moet je gewoon maken bij ons als Nederlander ieder een is er niet van gediend om bezoek te krijgen bij zijn of haar vogels
Weet ook best dat wij "Hollanders" niet zonder afspraak kunnen,en ik heb ook buitenlandse kennissen waar je ongevraagd aan kunt kloppen en die vinden dat heel normaal
Maar wij zijn niet zonder een agenda te bereiken zeggen zij
Dus mijn advies geef eerst jou 06 nummer dan pas later je adres.
Wees zuinig op wat je hebt en wilt houden


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-02-20 - 15:41:23 send message to dooren

Loris worden in toenemende mate ook steeds populairder. Vooral in Italie inderdaad merk ik ook dat loris veel zijn gevraagd voor goede prijzen.

De handel speelt er op in om van de nederlandse markt goedkoop loris te kopen en vervolgens ze met een leuke winst door te stoten naar het buitenland. (de nederlandse markt is altijd goedkoop geweest betreffende loris)

Ook in Engeland worden prijzen betaal in ponden wat hier is in euros, dus 50% meer.

Voor loriliefhebbers in Nederland is het zaak om zeldzame soorten te houden en te kweken voordat hetzelfde gebeurd als in de jaren 90. Toen verdwenen ook massa's zeldzame loris over de grens waarvan bijna niks terugkomt.

Zelf verkoop ik geen zeldzame soorten aan "liefhebbers" die vervolgens doodleuk met vette winst in het buitenland door verkopen.

De italianen die Frans wilde bezoeken kopen idd liever rechtstreeks omdat dit vaak voor hun dus ook veel goedkoper is.
Gert



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 102 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede