Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > grijze roodstaart Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-02-26 - 15:48:46

Minder erg ,als die doodgaat???????shocked 8O
Ben ik het niet mee eens.Met een vogel bouw je een band op,of dat nou een valkje is of een roodstaart.Niks niet minder erg.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-02-27 - 05:39:27

als hij moet wachten op dat hij van school is, dan is de kans heel groot dat hij aan het werk gaat. dan heeft hij er nog minder tijd voor.
maar dat geld voor iedereen dus kan in principe niemand meer een papegaai in huis nemen.
want dan is er niemand thuis overdag.
of zie ik dat verkeert?

groeten bert


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-02-27 - 07:45:25

arwen het is natuurlijk wel erg als die doodgaat maar moet je nagaan of er nou een grijze roodstaard doodgaat of een valkparkiet dat is aardig wat verschil in de prijs.Het zou allebei niet moeten gebeuren

groetje,

Lennardhappy :)


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-02-27 - 11:11:26

In geld uitgedrukt ,oke.Ik bedoelde,het is wel een leven.Of dat nu een valkje is of een roodstaart.Voor mensen die aan hun vogels gehecht zijn ,maakt het soort niet uit.happy :)


oeda
Website Member
Posts :11

Website Member
2006-03-01 - 10:31:55

Ik las op een ander forum dat Gaelle nu haar aga's weg doet voor een bont boertje omdat diverse mensen een grijze hebben afgeraden......shocked 8O


arwen
Website Member
Posts :89

Website Member
2006-03-01 - 11:21:44

Dat is erg jammer.Hij had eerst de aga,s beter kunnen tam maken.Bonte boertjes zijn best wel pittige gaaitjes,hoor.Heb er zelf ook een.Het zijn grote gaaitjes in een klein licham.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-03-01 - 17:56:21

najah als dat mis gaat dan zal ze wel aan ons denken wat we gezegt hebbenlaugh :Dwink ;)


Antonia
Website Member
Posts :1945

Website Member
2006-03-20 - 15:29:46

Hoi Gaelle,
We hebben deze discussie idd ook al op een ander forum gevoerd.Ik hoop dat je inmiddels goed hebt nagedacht over wat andere(ervaren)mensen je hebben proberen duidelijk te maken en dat je je meer bent gaan richten op je aga'tjes.Daar kan je ook een hoop plezier aan beleven hoor als je ze voldoende aandacht geeft.
Succes



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 197 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede