Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Valse gezondheidsattesten in omloop. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Valse gezondheidsattesten in omloop.
Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-19 - 14:07:17 send message to Holmes

Beste vogelvrienden,ik heb weet van een vogelkweker die bij de verkoop een attest meegeeft waarop de vogel wordt gezond verklaard. Toen een klant de dierenarts contacteerde had de dierenarts die vogel zelfs niet eens gezien.
Ik probeer nu te weten te komen of dit een éénmalig feit was of dit structureel en systematisch is gebeurd... De vogels kunnen verkocht zijn zowel in België als in Nederland.
Daarom heb ik een scan genomen van het bewuste attest, maar ik heb er wat informatie uit gewist, omdat ik niemand wens te beschuldigen zonder de nodige bewijzen.
Het attest is te bekijken op www.parkieten-revue.com/attest.jpg
Wil iedereen eens zijn eventuele attesten checken ? En wanneer je hetzelfde logo herkent op uw attest, wil je mij contacteren ? Hou er dan ook rekening mee dat dit attest mogelijks vals is en contacteer maar gerust de bewuste dierenartsenpraktijk om dit na te gaan. Daarna kan je de verkoper aan de tand gaan voelen. Ook uw vogel kan zieker zijn dan je hebt aangenomen...(erg hé)
Vooraleer eventueel officieel klacht neer te leggen willen we zoveel mogelijk - voorlopige onwetende- slachtoffers bereiken en inventariseren...
Ikzelf ben wel geen slachtoffer, maar ik wil wel mee de vogelwereld zuiveren van dergelijke praktijken...


sarell
Website Member
Posts :177

Website Member
2006-04-19 - 15:38:07 send message to sarell

welkom...


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-04-19 - 16:40:20 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

bij een onderzoek wat op 1 dag heefd plaats gevonden kan een dierenarts nooit een gezondheidsverklaring afgeven.

Virus dedectie kost altijd minimaal een paar dagen.

Een papiertje is zowiezo nooit zaligmakend,zeker niet in de papagaaienwereldsad :(

Je moet zelf ook altijd oplettend blijven wink ;)


Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-19 - 16:52:42 send message to Holmes

Beste Molinetti, je hebt overschot van gelijk. Het is juist daarom dat de koper argwaan kreeg en de dierenarts heeft gecontacteerd... anders was dit misschien nooit uitgekomen.
Wat is gebeurd is wellicht pure schriftvervalsing en de dierenarts komt hierdoor ongewild ook in een slecht daglicht te staan.


Holmes
Website Member
Posts :20

Website Member
2006-04-23 - 21:48:35 send message to Holmes

Voor de slachtoffers is dit probleem ondertussen alvast opgelost. Ze bereikten een akkoord met de koper voor een schadevergoeding. Wat een beetje druk allemaal niet kan doen hé... Dit item kan dus gesloten worden.


dimitry
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-05-03 - 19:30:33 send message to dimitry

wel een raar verhaal eerst vragen of er meer mensen zijn benadeeld en dan ineens roepen dat het item gesloten kan worden.
zijn er nu nog meer mensen gedupeerd of niet??
je wilde toch helpen de vogelwereld te verbeteren,of alleen die van je kennissen??

Groetjes Dimitry



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 116 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede