Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > volieres Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : volieres
v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2006-04-30 - 20:39:11 send message to v.dijck

hoe is het mogelijk dat er abijna altijd dezelfde
volieres boven aan staan?
zonder dat er veranderingen zijn aan gebracht?


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-04-30 - 20:41:00 send message to Dennis Fr.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

omdat men op de knop drukt sla mijn veranderingen op en dan staan ze weer bovenaan


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2006-04-30 - 21:18:05 send message to v.dijck

dat werkt toch niet en de andere dan die zakken steeds verder weg,
ben nu verhuist en bijna klaar met bouwen maar weet niet of ik hem er opzet.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-30 - 21:48:12 send message to hdra

waarom niet?


hansbuffel
Website Member
Posts :116

Website Member
2006-04-30 - 21:48:37 send message to hansbuffel

Terechte opmerking. Beetje spelbederf vind ik, de echte nieuwigheden zakken zo direct weg. Het maakt de rubriek veel minder interessant.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-04-30 - 22:03:41 send message to hdra

Ben ik het wel met je eens.

Moet je de operator vragen om die functie uit te schakelen en bijvoorbeeld op vogelsoort te laten selecteren. Namen zegt de mensen die zoeken namelijk niks. Ik krijg vaak vragen over de vogels. Verwijs ze dan naar de site en zet hem boven aan, dan kunnen ze hem makkelijk vinden.


v.dijck
Website Member
Posts :298

Website Member
2006-05-01 - 21:03:53 send message to v.dijck

nu ook weer staat dezelfde weer bovenaan,
en de laatste reactie is gisteren geweest.
geef andere ook een kans om zijn voliere te tonen.
het is toch een hobby dus ben zo sportief dan.
wink ;)


vlindervogel
Website Member
Posts :178

Website Member
2006-05-02 - 11:47:08 send message to vlindervogel

Ik ben het er wel mee eens. Het is jammer dat telkens dezelfde volieres bovenaan staan.
Ik ben er wel voor om de volieres op vogelsoort te sorteren, ik hou zelf tropen en moet altijd door alle volieres scannen op zoek naar mensen met dezelfde vogels.
Je komt alleen bovenaan te staan als je je voliere wijzigd, niet als je een nieuwe reactie krijgt, dacht ik.

Misschien moeten we dat dan maar allemaal doen en onze volieres ook iedere dag 'wijzigen' wink ;)

Gr Carmen


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-05-03 - 13:04:37 send message to agabird

Het is inderdaad geen ideaal systeem zoals deze nu aanwezig is. Maar ja aan de andere kant wil je ook niet dat wijzigingen of nieuwe reacties ongemerkt voorbij gaan. Maar overal wordt misbruik van gemaakt, dus ook hiervan. Het is gewoon jammer en flauw als mensen enkel een puntje aan een zin toevoegen om weer bovenaan te komen staan.

Er betsaat nu al wel de mogelijkheid om op 4 verschillende manieren de volieres te sorteren.

De mogelijkheid om per vogelsoort/ras te sorteren is zeker een optie die intressant is. Ik zal zien dat die deze maand nog afkomt. Het is wel behoorlijk wat werk, omdat elke voliere dan nog "even" gekoppeld moet worden aan een nieuwe indeling. Maar ik ga er mee bezig.


mark smits
Website Member
Posts :67

Website Member
2006-05-03 - 13:09:53 send message to mark smits

kijk dat is fijn om te horen nu zal het straks veel makelijker zijn om naar de juiste volière te zoeken happy :)happy :)happy :)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-03 - 14:19:58 send message to hdra

Quote:

Maar overal wordt misbruik van gemaakt, dus ook hiervan. Het is gewoon jammer en flauw als mensen enkel een puntje aan een zin toevoegen om weer bovenaan te komen staan.
Agabird.

Hoezo flauw en wordt er misbruik van gemaakt. Er zijn toch helemaal geen regels voor opgesteld? Zeld doe ik dat ook regelmatig om te checken of er nog reacties op staan die ik moet beantwoorden, want hier krijg je namelijk geen melding van. Ik vind het handig om dan even naar voliere te gaan vervolgens op opslaan te klikken zoadt je op de eerste pagina staat. Anders moet je naar je eigen voliere gaan zoeken, omslachtig.
Ik wist ook niet dat het niet mocht, dus zal het ook niet meer doen. Maar om dan gelijk van die grote woorden als misbruik en flauw te gebruiken vind ik toch wel wat ongepast.

Henk


birdyman
Oud Lid
Posts :53

Oud Lid
2006-05-03 - 16:16:20 send message to birdyman

hoi,
iedereen kan der van zeggen wat ze willen maar het klopt niet.
net vernieuwd verandering opgeslagen ennnnnn wat denken jullie?

nou niet bovenaan he maar op de achtste plaats.
wel op eerste pagina maar vooruit niet bovenaan.
volgens mij staan altijd dezelfde bovenaan.
dus inderdaad volgens mij is het systeem corrupt.
ik denk dat ik er indd maar mee kap hier.
groeten van de birdyman


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-03 - 20:43:40 send message to hdra

Oeps toch weer even gedaan, klopt je komt inderdaad niet bovenaanhappy :)happy :)happy :)wink ;)


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-05-03 - 20:43:40 send message to hdra

Oeps toch weer even gedaan, klopt je komt inderdaad niet bovenaanhappy :)happy :)happy :)wink ;)


suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2006-05-03 - 21:01:08 send message to suk

als je wat heb om telaten zien.
zet je hem lekker boven aan .razz :prazz :prazz :prazz :p


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-05-03 - 21:02:47 send message to agabird

Hmm ....
Inderdaad wordt er eerst op datum gesorteerd en daarna op volgorde van opgave. Als er 10 volieres vandaag geupdate zijn, komt inderdaad diegene bovenaan te staan die zich als eerste heeft aangemeld.

Ik was me hiervan niet bewust, en zal dat ook veranderen happy :)

hdra, het staat nergens beschreven dat het wel of niet mag. Als je inderdaad enkel klikt om zo makkelijker bij je eigen voliere te komen, dan denk ik dat er wat aan de site veranderd moet worden. Automatisch mailtje of een snelle link naar je eigen voliere.

Op het moment dat mensen inderdaad enkel op opslaan klikken met als reden om bovenaan te komen te staan, dan vind ik dat wel een wat flauwe manier van werken ja.

Het mag duidelijk zijn dat het opslaan van de laatste wijziging bij de volieres bedoeld is voor de "kijkers" om zo te kunnen zien of er wat wat veranderd is, en dus de moeite is om nog een keer alles door te nemen van die betreffende voliere. Als er dan allen op opslaan geklikt is, tja dan is die functie wel weg, en kan het net zo goed helemaal niet zichtbaar zijn wanneer de laatste wijziging is doorgevoerd. (misschien ook nog niet eens zo'n gek idee)


Misbruik klinkt dan inderdaad wat groots, maar laat ik het dan anders noemen : gebruik van maken zoals het niet bedoeld is.



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 217 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede