Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Help, splendidpop van het nest af! Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Help, splendidpop van het nest af!
Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-05-21 - 17:38:16 send message to Gumpy

Help, m'n splendidpop gaat niet meer de nestkast in! Ik heb net de kamer schoongemaakt waar de voliere staat en ze is sindsdien al meer dan 2 uur niet meer op de eitjes gaan zitten. (ze was bijna 10 dagen aan het broeden)
Ze doet nu de hele tijd erg zenuwachtig en kan geen moment stilzitten.

Moet ik de broedmachine aanzetten zodat de eitjes weer warm worden??? Ik weet het niet.sad :(
sad :(sad :(


MrandMrsSwift
Website Member
Posts :388

Website Member
2006-05-21 - 20:23:56 send message to MrandMrsSwift

Hoi,

Ik denk dat het te onrustig om haar heen is..
Als ze gewoon nog aan het broeden is zal het vast wel goed komen met de eitjes.

Gewoon met rust laten.

Gr.


Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-05-21 - 20:42:51 send message to Gumpy

Hoe lang kunnen eitjes van 10 dagen zonder warmte?
Ze zat weer even een paar seconden, voor de rest is ze aan het stressen door de voliere. sad :(
(als dit zo doorgaat dan leg ik ze echt in de broedmachine )
Ik laat ze ook zoveel mogelijk met rust, ik kan ze zien zonder dat ze mij zien. Dat is wel handig.wink ;)


MrandMrsSwift
Website Member
Posts :388

Website Member
2006-05-21 - 20:51:21 send message to MrandMrsSwift

Je zou denken dat ze ergens goed van geschrokken is en daardoor zo onrustig is..


Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-05-22 - 17:19:05 send message to Gumpy

Het probleem is opgelost: de kamervoliere stond iets anders, ik heb hem weer op dezelfde plek gezet. Vreemd dat ze daar niet tegen kan, het scheelde nog geen meter. shocked 8O
Gelukkig zit ze nu weer braaf op haar eitjes. happy :)


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-05-22 - 17:40:03 send message to johanblok

Als jouw huis plotseling een paar meter verschoven wordt, reageer je vermoedelijk ook behoorlijk gestresst! wink ;) Zeker als ze dat niet gewend zijn, kunnen dit soort dingen veel invloed hebben.


Gumpy
Website Member
Posts :35

Website Member
2006-05-22 - 20:20:37 send message to Gumpy

Blijkbaar, weer wat bijgeleerd. wink ;)


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2006-05-25 - 17:12:39 send message to nick vdb

happy :)
splendids zijn zeer gevoelig aan stress...
nick.


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-05-25 - 17:15:59 send message to Toine84

Nick, waar ben je nou mee bezig. Ik zie dat je nu op het forum al 2 pagina's aan topics heb zitten beantwoorden, waarvan de meeste redelijk doelloos zijn omdat de antwoorden al gegeven zijn of je antwoorden nergens op slaan. Probeer je soms je postcount omhoog te krijgen? Hiet is hier geen wedstijdje hoor :shocked 8O


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2006-05-25 - 17:51:43 send message to meyer

quote
Nick, waar ben je nou mee bezig. Ik zie dat je nu op het forum al 2 pagina's aan topics heb zitten beantwoorden, waarvan de meeste redelijk doelloos zijn omdat de antwoorden al gegeven zijn of je antwoorden nergens op slaan. Probeer je soms je postcount omhoog te krijgen? Hiet is hier geen wedstijdje hoor :




Helemaal met je eens Toine, dit is al en tijdje zo aan de gang en ik heb er al meer op gewezen.
Hij valt nogal eens in de herhaling maar dat leverd hem natuurlijk weer een extra post op.
Op deze pagina met laatste berichten zie ik dat hij 23 keer op een topic reageerd.shocked 8O

Groeten Meyerwink ;)



BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-05-25 - 23:33:50 send message to BZB

mmmmmmzzzzz van de andere kant is het toch ook leuk dat er gereageerd wordt?

Ik denk dat mensen zich hier minder met elkaar moeten bemoeien. Gebruik het forum waarvoor het is: informatie uitwisselen. Er zijn genoeg topics waar 0000000 response op komt, dat vind ik veel erger, ofja erger, gewoon jammer.
Voorbeeld mijn vraag van 5 dagen terug wanneer een kwartel / japanse meeuw te ringen:
Hoeveel mensen hebben er kwartels of japanse meeuwtjes en niemand kan vertellen op welke leeftijd deze geringd worden? Vind dat wel raar hier op dit forum. Als iemand veel post krijgt hij kritiek, maar iemand met een serieuze vraag laat men 'zwemmen'.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 155 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede