Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > verschil tussen postduif en een gewone duif. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


Toine84
Geroyeerd
Posts :164

Geroyeerd
2006-05-27 - 14:18:48 send message to Toine84

@ zebraonline:

Een wilde Rotsduif kan natuurlijk uitstekend vliegen net zoals alle andere duiven (Holenduif, Houtduif). Deze kan je echter niet met een vrije uitloop houden, omdat ze dan waarschijnlijk gelijk wegvliegen en niet meer terugkomen. Let wel, echte zuivere wilde Rotsduiven zijn zeldzaam in de avicultuur en zien er maar simpel uit. Ze zien er net zo uit als de gewone grijze postduif.


pyroman
Website Member
Posts :1

Website Member
2006-11-22 - 20:32:29 send message to pyroman

wat ik wel al gemerkt heb bij sommige wilde duiven die ik ooit gevangen had enz... is dat deze wel nooit ervandoor gaan als ze jongen hebben dus als je wilde duiven houd kan je ze het beste in een voliére houden tot ze jongen hebben, zolang deze aanhankelijk zijn van de oudere duiven blijve deze normaal ook wel bij de kooi en komen ze ook weer binnen.


maikeltje
Website Member
Posts :313

Website Member
2006-11-23 - 13:21:45 send message to maikeltje

nou ja met jonge komen ze bijna altijd terug en ook als ze ene partner hebben ontmoet.
je kunt het verschil toch wel zien in een postuif en een andere duif een tortel duif is helemaal klein en bruin en een houtduif kun je herkennen aan helemaal grijs duif heb je niet in dat soort. en je kunt het ook zien aan een voetring of een duif die maar een poot heeft zijn altijd postduiven


mearn
Website Member
Posts :45

Website Member
2006-11-24 - 11:52:23 send message to mearn

Kijk eens op sierduif.nl hier vind je van alles over gedomestiseerde duiven.



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 139 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede