Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > nutri bird pellet Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : nutri bird pellet
limburg
Website Member
Posts :17

Website Member
2006-06-05 - 18:00:18 send message to limburg


ik heb deze week eens gewoon P15 nutribird pellets gekocht voor mijn huiskamer roodstaart. Tot mijn grote verbazing eet hij deze met veel smaak en heeft hij zelfs zijn zonnepitten niet meer aangeraakt.heb al eens eerder pellets geprobeerd en daar moest hij weinig van hebben. Ik had zelf ook altijd een slechte indruk van nutribird.In de dierenzaken is vrijwel geen goed zaad te krijgen aangezien dit van de zonnepitten barst.

zijn er meer mensen die wel goede ervaringen met nutribird hebben?


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-06-05 - 18:05:13 send message to Dennis Fr.

ik heb het een tijdje gebruikt ook meerdere soorten pellets.maar 1 ding ik vind de vogels krijgen er een rare stinkende ontlasting van.Er gaat niks boven een goed zaadmengsel eventueel aanvullen met pellets maar niet alleen pellets voeren.Wat betreft wat je zegt over dat de zaadmengsels teveel zonnepitten bevatten ben ik helemaal met je eens.probeer een zaak te vinden dat zelf mengt.


afican parrot
Website Member
Posts :250

Website Member
2006-06-06 - 09:12:34 send message to afican parrot

Hallo, ik heb ook geprobeert om pellets te mengen in het zaad maar deze bleven altijd liggen. Naar mijn mening zijn pellets niet zo compleet als beweert maar ik geloof wel in hun goede eigenschappen. Nu eten mijn vogels ook pellets maar ze beseffen het niet. Ik doe mijn pellets in de keukenrobot. Maal ze tot poeder en meng dit onder het eivoer. Zo hebben ze ook binnen.
MVG.


MrandMrsSwift
Website Member
Posts :388

Website Member
2006-06-06 - 12:49:30 send message to MrandMrsSwift

Er zijn mensen die het een s'ochtends geven en het andere s'avonds.. Misschien is dat een idee.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 85 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede