Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Fluister Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
<<< vorige


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-03 - 12:40:09

Jan

Mijn (onze) dank en complimenten, voor de snelle actie. Ondanks de warmte happy :)

Henk


Het Faunapark
Website Member
Posts :5

Website Member
2006-07-03 - 14:19:05

Echt toppiehappy :)


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-07-03 - 20:08:10

sad :(ik vind het jammer dat de fluisterfunctie weg is,ik maakte er (en met mij vele anderen) vaak gebruik van,en ik weet niet of ik het nu nog zo fijn vind om hier te chatten.
Het was een "keus" die je kon maken en die is ons nu ontnomen.
Ik kan me voorstellen dat het soms lastig is voor andere chatters ,maar aan de andere kant kon je met de fluisterfunctie wel even lekker met een bekende praten over van alles en nogwat wat een ander niet altijd aanging.
Jammer dat ,omdat er hier een paar zijn die denken dat het "hun"chat is het voor anderen die het WEL gebruikten onmogelijk is gemaakt.
angry
Misschien had de operator hier even aan mailtje over kunnen sturen en echt de mening van iedereen vragen en niet van een man of 10 van wie het wel verwijderd mag worden.


frensie
Website Member
Posts :141

Website Member
2006-07-03 - 20:25:04

groot gelijk Herman


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2006-07-03 - 21:02:45

Beste Herman,

Als je graag prive over koetjes en kalfjes wil praten met een bekende doe je dit toch gewoon via msn,en niet via een vogelchat??happy :)wink ;)


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-07-03 - 21:13:53

het gaat niet alleen over koetjes en kaljes hoorrazz :p


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-03 - 23:44:52

Mocht het zo zijn dat het afschaffen niet tot een fijnere chat leidt, en dat het verzoek komt om de fluister weer terug te plaatsen, dan kan dat.

Het aantal vragers om de fluister functie af te schaffen was zo groot, dat ik daar gelijk op ben ingegaan.


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2006-07-04 - 08:00:04

oke het is goed dat de fluister weg is.
Bedankt agabird


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-04 - 11:09:05

Herman

De vraag eindigd met: Wat vindt men van het idee om de operator te vragen deze functie uit te schakelen?

Dus iedereen heeft hier op kunnen reageren.

De opmerking dat mensen denken dat het hun chat is vind ik dan ook niet op de plaats. Ik weet wel zeker dat mensen dat echt niet denken.

Ik wil ook wel eens even appart met iemand kletsen maar ik ga dan gewoon even naar msn.

De mensen die tot op heden een reactie hebben geplaatst zijn bijna dagelijks op de chat te vinden en hebben allen al vervelende ervaringen met het fluister gedoe. Dus ik vind het heel verstandig dat Jan dit heeft uitgeschakeld. Volgens mij zal dit de sfeer in de toekomst alleen maar ten goede komen.

Tot op de chat.

Henk



HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-07-04 - 17:06:46

hdra

Tussen het moment van plaatsen en het bericht dat het verwijderd was zat 19!!! uur,vind ik wel een beetje weinig.
Laat het dan een week of 14 dagen staan of stuur iedereen een mailtje zodat ook iedereen kan reageren.


Herman


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2006-07-04 - 17:08:22

En dat van de sfeer is jullie mening,maar er zijn genoeg mensen met een andere mening,en mijn menig is dat diegenen die hier idd dagelijks zijn een beetje de 'baas'zijn over de chat.razz :p


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-07-04 - 17:35:34

Het gaat hier over een vogelsite oor als je met iemand je bankzaken wil bespreken dan doe je dat maar over msn :Pwink ;)

Groetjes lennardlaugh :D



Pagina : 1 2
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 228 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede