Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Hoe nu verder ...
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Hoe nu verder ...
paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 20:31:35 send message to paddo

Omdat het topic over de "vermeende" oplichterspraktijken van argo, ( herhaal "VERMEENDE" ( voor het weer verwijdert word) is gesloten wegens het uitblijven van inhoudelijke reactie's wou ik je vragen ons middels dit topic op de hoogte te houden van je actie jegens eerder genoemde.


Jammerlijk vermoed ik dat het er niet van komt, niet om jou, maar omdat het topic vast gesloten word..

edit: Op verzoek titel aangepast.


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 20:36:28 send message to paddo

ps.

@ agabird,
Forum= discussie,
Discussie sluiten= geen goed forumbeheer

Ik denk zeg het even, maar zelf heb ik meerdere forums gehad, beheert, ontwikkeld, en op mijn server draaien nog steeds zeeer succesvol een aantal besloten forums.


Ik wil gewoon op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen van Hdra, en dat moet toch kunnen op een forum??

Als je de discussie niet wil aangaan, moet je je er niet in vermoeien, i.p.v. slotje erop!

Sorry

mijn mening moest ik even kwijt


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2006-07-11 - 22:12:17 send message to molineti

Op de hoogte blijven kan natuurlijk altijd,er is immers ook de mogelijkheid van een pbwink ;)

Ik zag trouwens onlangs dat er in de Pakara ook advertenties van deze verkoper staan,ben benieuwd of zij ook veel reacties hebben gekregen van ontevreden leden,en zoja wat ze er dan mee gaan doen?


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-11 - 22:22:20 send message to hdra

Hallo

Ik heb afgesproken nu mijn doel is bereikt n.l geen activiteiten meer van Argo op arena inhoudelijk hier niet meer op te reageren.
Ik ben iemand die zich ook aan gemaakte afspraken wil houden.

Wel ben ik het met je eens dat een topic sluiten niet altijd de goede weg is. Vindt het zelf ook wel de weg van de minste weerstand. Een forum lokt uit tot discussie. In een discussie zijn mensen uiteraard het niet altijd met elkaar eens en hebben een eigen mening. Er wordt vaak te krampachtige pogingen gedaan om de stijl van discuseren te reguleren. Dat is bijna niet te doen (ieder mens heeft zijn eigen stijl) en zou ik perssonlijk mij als beheerder ook niet in willen mengen

Nu is het wel zo dat de beheerder van de site natuurlijk de spelregels bepaald. Persoonlijk heb ik wel eens het gevoel dat er met twee maten gemeten wordt. Maar goed dat is mijn gevoel en om maar vast discussie te voorkomen , dit hoeft u gevoel niet te zijn. Ook dat respecteer ik.

Wellicht moeten de spelregels m.b.t discussies of scherper maar eenvoudiger worden gesteld, bijvoorbeeld:

- geen discriminatie
- geen scheldwoorden etc

Of worden losgelaten en laat de plaatser het zelf maar uitmaken? Dat laatste zou ik ook niet voor kiezen.

Henk


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 22:46:57 send message to paddo

heel goed dat je afspraken gemaakt heb opzich, alleen nou gebeurt wel precies waar ik bang voor was..

de befaamde "DOOFPOT"

hopelijk is het niet teveel gevraagt, en daarmee bedoelijk ik dat je niet je woord hoeft te breken, als je wel ons trouwe lezers op de hoogte wil houden van eventuele ontwikkelingen.


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-07-11 - 22:54:18 send message to broto

Nog befaamder is de BEERPUT, daar moet je niet steeds in blijven roeren, schiet je nx mee op.
Denk dat daar niemand op zit te wachten, of enkel mensen die belust zijn op sensatie.

Henk


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-11 - 23:11:21 send message to agabird

Paddo,

Ik vind dat je even in je achterhoofd moet houden dat jij niet de spelregels bepaalt op dit forum.

Als je alleen VogelArena (cq beheerders) wilt afkraken, niet inhoudelijk kan of wil reageren, tja wat heeft dan voor een zin een topic open te houden? Want als je je ogen niet opent voor wat anderen vragen of zeggen, dan is het geen discussie, maar het ons door de strot duwen van jouw mening. En dan is een slotje een goede oplossing.

Het onderwerp Argo is inderdaad afgesloten. Als Argo weggestuurd is op deze site, dan is het niet meer dan normaal dat we geen discussie over hem voeren. Hij kan zich immers niet meer verdedigen. En daar gaan de beheerders op toe zien.

Zoals eerder gemeld mogen echte nieuwtjes wel gepost worden. Een rechtzaak of iets dergelijks is nieuws en mag gewoon geplaatst worden. Het is wel aan de beheerder(s) om dit te beslissen. Als richtlijn houden we aan of Argo eigenlijk zou moeten reageren om het verhaal van 2 kanten te kennen. Is het antwoord daarop ja, dan is het een onderwerp die verwijderd zal worden.

@hdra, het is inderdaad een goed idee om de spelregels wat duidelijker vast te stellen. Niet alleen voor de bezoekers, maar ook voor de beheerders. Ik zal daar met ParkietenPeter binnenkort eens overleggen, en waarschijnlijk de hulp inroepen van de forumleden. Maar goed, dat later.


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 23:25:35 send message to paddo

agabird,
mijn niet inhoudelijk reageren is een keuze,

ik LEES liever.
Dat neemt niet weg dat ik deelneem aan het forum, aldaar het op mijn manier is.

als ik op elk forum dat ik lees actief zou zijn, had ik aan 48 uur per dag nog geen genoeg


paddo
Website Member
Posts :115

Website Member
2006-07-11 - 23:26:58 send message to paddo

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

ps.

ARGO verweert zich nog middels de privé berichten, maar laat hem maar.

nogmaals ps.
regels maak ik niet op dit forum,
constateringen daarintegen wel!

en als je mijn mening niet wil lezen, moet je niet achter de pc kruipen..

groetjes!!


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-11 - 23:33:25 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

paddo, ik bedoel meer je reacties op mijn reactie.

Als jij constateert dat de beheerders van dit forum zich moeten schamen.

Dat ik reageer met de vraag wat voor een zin het heeft omdat te doen, omdat er al een eind aan de Argo discussie is gekomen. (hij vertrekt van VA)

En jij dan daar geen antwoord op wil geven omdat je alleen maar wilt constateren, dan begrijp ik iets niet, of jij begrijpt iets niet ....

PS: Ik ben de beheerder van het forum, en als jij mij aanvalt, kan ik niet net doen of mijn neus bloedt en moet je niet met de zielige opmerking komen dat ik maar niet achter de PC moet kruipen.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-07-12 - 09:11:10 send message to ParkietenPeter

Over het lezen cq. constateren:

Als ik lees, lees ik dat:
quote
tonnl, je hebt gelijk hoor. Dat is een goede reden om hem te weren van de site. Op de vraag of Argo niet beter geweerd kan worden, kan ik dan ook alleen maar met Ja beantwoorden.

geschreven werd op 2006-07-07 - 16:47:17
4 (VIER) dagen later pas komt er iemand aanzetten met een misplaatste en erg trage opmerking/reactie.

Er werd al gesproken over een beerput. Blijf erin roeren en het blijft stinken, dankzij ...

Om precies dezelfde reden als Dennis toendertijd is Argo nu van VogelArena geweerd; bedreiging.

In alle redelijkheid kun je toch zeker niet verwachten dat als lid A het niet met de praktijken van lid B eens is, B maar geweerd moet worden. Er zijn drempels bij het bepalen van de actie van de administrator.
Als bij elke opmerking of tegenstrijdigheid elk lid maar geblokkeerd wordt, zal er absoluut geen kennis meer overblijven, zal er niemand meer overblijven die kennis kan vergaren. Verdraagzaamheid is hier het motto, iets voor iedereen om aan te werken!

Enig idee hoeveel handelaren VogelArena bezoeken? Enig idee hoeveel van deze, doorgaans eerlijke, handelaren NIET op VogelArena willen adverteren vanwege de vele, vaak misplaatste, opmerkingen?

Laten we ons maar verder houden bij het delen van kennis over onze vogels en niet zeuren over gedane zaken.


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-07-12 - 09:38:57 send message to johanblok

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

De beheerders van dit forum hebben argo heel erg lang het voordeel van de twijfel gegeven. Dat is hun goed recht, zeker als men dit bij iedereen toepast. Het heeft ook voordelen, maar het nadeel is dat het een beerput wordt waar men in blijft roeren.



dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-07-12 - 13:38:21 send message to dooren

Argo is van vogelarena, dus een deksel op de beerput (zodat men niet meer gaat roeren) is een goed idee.

Op een gegeven moment moet men toch gaan beseffen dat elke dag deze "stank" te moeten opsnuiven niet meer interessant is voor de gemiddelde lezer.

Het ontaard in moddergooierij en een aantal sensatiezoekers die hierbij alleen iets zoeken om te matten. (anders hoor en zie je ze ook niet)

Laten we doorgaan waar we goed in zijn, kennis overbrengen en vergaren. Daar is VA voor.
Gert happy :)


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-07-13 - 19:26:15 send message to Roosje

Mensen mensen...Dit is echt te gestoord voor woorden. Zijn we verdorie nou allemaal stekeblind? Of willen jullie het niet zien...Zolang Argo nog niet klaar is met zijn zaakjes zullen dit soort discussies altijd weer opgerakeld worden. En dat ligt dus zeker niet aan sensatiebewuste mensen maar aan het feit dat hij FOUT bezig is en blijft zolang we allemaal maar langs de zijlijn toekijken.

Maar ach...We steken allemaal wel eens onze kop in het zand. We eten lekker ons balletje gehakt terwijl we weten hoe het tot stand komt, we kopen nog een telefoontje die door arme kindertjes in erbarmelijke omstandigheden in elkaar wordt gezet, en we printen nog wat nutteloze tekstjes uit op papier van de bomen waarin onze gevleugelde vrienden zo graag hun nestje hadden gebouwd...



agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-13 - 21:13:17 send message to agabird

Het lijkt me wijs dit verder te laten rusten.

Hoe je het ook noemt, beerput, doofpot etc. Wat gebeurd is, dat is gebeurd en dat hebben we allemaal maar te accepteren.

Het wordt gewoon tijd om vooruit te kijken. Ik weet dat sommigen het er niet mee eens zijn, maar dit onderwerp zal binnen niet al te lange tijd gesloten worden, en dan is het wat mij betreft klaar.

Het staat iedereen vrij te denken daarover wat ze willen, maar dat is wat ik heb besloten en dus zal gebeuren.


Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2006-07-14 - 11:53:09 send message to Roosje

Vooruit kijken lijkt mij een goed plan, als het maar verantwoord iswink ;)



Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 141 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede