Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Tijd om te stoppen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Tijd om te stoppen
schilstra
Website Member
Posts :48

Website Member
2006-07-31 - 08:00:45 send message to schilstra

Ik vind het persoonlijk een hele mooie site maar er zijn altijd weer mensen die denken er anders over das jammer.
de reactie op mijn voliere hier op de site zegd genoeg.

Gr G Schilstra


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-07-31 - 08:04:34 send message to Dennis Fr.

zou het jammer vinden als je daarom ermee stopt.mail jan ff deze persoon kan sowieso geblokt worden via ip adres.

tis gewoon diep tries van zo`n persoon dat het zo moet.dat heb je met mensen die jaloers zijn op een ander.

hopelijk bedenk je je en blijf je.

Groeten Dennis


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-07-31 - 08:13:17 send message to ParkietenPeter

Beste Geert,

Dit soort reacties (in jouw voliere) zijn gewoon ziek.
Agabird heb ik hiervan op de hoogte gesteld en hij zal kijken wie deze reactie geplaatst heeft.
Mocht het zijn dat het toch een van de leden van VogelArena is zal deze onherroepelijk geblokkeerd worden. De bijdrage zal verwijdert worden.

Dit zijn zaken die wel eens een keertje gebeuren. Maar laat het voor eenieder een waarschuwing zijn dat dit echt niet getolereerd wordt. Aan de hand van ip-adressen is de schrijver te achterhalen en maatregelen zullen niet uitblijven!


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-07-31 - 08:22:11 send message to johanblok

Vogelarena heeft tot nu toe gelukkig weinig last gehad van dit niveau van reageren. Dit is van heel ander allooi dan de soms felle discussies.
Gelukkig kan er wel wat aan gebeuren: bij een lid van vogelarena kan lidmaatschap ingetrokken worden en anders een IP-ban.
Hopelijk is dit geen reden om weg te blijven van de site.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2006-07-31 - 09:11:24 send message to hdra

Is hier inmiddels wat aan gedaan???

Henk


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-07-31 - 09:15:18 send message to broto

quote
Is hier inmiddels wat aan gedaan???


Kijk ff bij de voliere van schilstra, kan je het zelf zien. laugh :D

Henk


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-31 - 09:22:34 send message to agabird

Binnen het uur (na melding) is de betreffende reactie verwijderd.

Het ip adres van deze plaatser is geblokkeerd. Hij heeft nog bij 2 andere volieres ontoelaatbare reactie's geplaatst. Vanaf een ander ip adres. Beide ip adressen wijzen naar Nieuw Zeeland (Maramarua en Auckland).

Helaas komen zulke reactie's vaker voor. Ik raad dan ook aan iemand die zo'n reactie tegenkomt, dit te melden bij mij of bij ParkietenPeter. Wij ondernemen altijd zo snel mogelijk actie.

Schilstra ik wil je nog even op het hart drukken dat je dit soort reactie echt niet moet aantrekken. Het betreft gewoon een 1 of andere zieke geest die denkt dat hij leuk is. Als jij besluit te stoppen, geef je deze zieke geest het maximaal haalbare en dat zou zonde zijn. Al weet ik dat zulk soort reactie's je heel wat plezier afnemen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-31 - 09:46:09 send message to agabird

Als laatste maatregel is het niet meer mogelijk als gast reacties bij de volieres te plaatsen. Laten we hopen dat dit een filterende werking zal hebben.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-07-31 - 11:04:39 send message to dooren

Jan, je zou ook voordat de gasten hun berichten plaatsen bij de volières deze kunnen bekijken of ze correct zijn.

De post moet dan eerst automatisch langs de webmaster komen, na goed keuring kan het erop.

Het enige nadeel is dat de gasten niet gelijk het bericht zien wat men verzonden heeft.
Gert


Daniel
Website Member
Posts :3287

Website Member
2006-07-31 - 11:14:10 send message to Daniel

zou dit geen enorme belasting zijn voor de webmaster?


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-31 - 11:33:30 send message to agabird

Ik ga ervan uit dat slecht willende personen zich toch wel laten weer houden om een reactie te plaatsen als ze eerst ingelogd moeten zijn. Het is niet waterdicht, maar levert wel meer werk op voor de slecht willende.

Het controleren van alle berichten is zo goed als onmogelijk. In het afgelopen jaar zijn er 2400 berichten geplaatst. Als ik even snel tel, hebben we het afgelopen jaar 4 probleem gevallen gehad, die bij elkaar een bericht of 15 geplaatst hebben.

Het controleren van 2400 berichten om deze reacties eruit te halen is me iets te gortig.

Het laten beheren van de reacties door de eigenaar van de betreffende voliere zelf kan nog een mogelijkheid zijn. Al heeft dat niet veel zin op het moment dat de eigenaar van een voliere ook niet meer online is.


MrandMrsSwift
Website Member
Posts :388

Website Member
2006-07-31 - 18:51:24 send message to MrandMrsSwift

Hoi,
Wat is er zoal gezegd dan?
Of wordt dit liever niet opgerakeld?
Gr.


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-07-31 - 23:20:17 send message to BZB

jah was eigenlijk ook benieuwd toen ik het topic zag. Was het ordinair schelden of beschuldigingen rondom het vogels opgesloten houden (dus meer inhoudelijk richting onze hobby)?
Ik snap wel dat je het weghaald, haal dan dit hele topic weg, zo roept het alleen meer vraagtekens op. TOCH?


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2006-07-31 - 23:31:04 send message to agabird

Het was eigenlijk gewoon ordinair schelden. Schuttingtaal zogezegd, niet inhoudelijk.

Het verwijderen van het onderwerp heb ik bewust niet gedaan, om zo ook anderen te laten zien wat te doen op het moment dat zoiets bij hun voliere gebeurt, en wat dan de acties vanaf onze kant zijn.


BZB
Website Member
Posts :266

Website Member
2006-08-01 - 16:36:43 send message to BZB

goede keus en kordaat optreden! Zo hoort het.


frank1993NL
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-08-05 - 19:00:11 send message to frank1993NL

Het wordt tijd voor een goeie admin er bij,

iemand met ervaring met mensen,forums, php, html, css, flash. Iemand zoals... IK laugh :D



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 236 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede