Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > Adoptie Forpus. Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Adoptie Forpus.
Ellen65
Website Member
Posts :17

Website Member
2006-08-22 - 14:39:37 send message to Ellen65

Hallo,

Ik was gewaarschuwd, maar het begint er aardig op te lijken dat ik hier een soort Forpusopvang krijg. Naast onze "pratende" Tjip, kwam "gestreste" Pop, baby Forp Nemo krijgt momenteel 3 x per dag bijvoeding & baby Zoë doet het goed in haar warme nestje. ALLES onder controle dus happy :) Nu krijg ik het verzoek of ik een Forpusman van ongeveer 7 á 8 maanden onder mijn hoede wil nemen. Hij is 5 maanden bij dit gezin geweest & de allergie steekt de kop op. Moeilijke situatie, zeker met kids sad :( Nu ben ik de beroerdste niet en heb de ruimte, maar hoe moet ik dit aanpakken. Heb zowieso 2 kamervolieres & een aparte kooien. Als dit zo door gaat, dan zal ik toch moeten besluiten tot samenplaatsing. Hoe pak ik dit aan & wat is de beste samenstelling?

Groet,
Ellen


broto
Website Member
Posts :1195

Website Member
2006-08-22 - 17:37:30 send message to broto

Het samen plaatsen is niet zo moeilijk hoor als je ee npaar dingen goed in de gaten houd.

Plaats alleen vogels bij elkaar, als je de vogels die je bij elkaar wilt zetten , in 1x in een voor alle vogels vreemde kooi of voliere.
Als het kan, als het overjarige vogels betreft, net zoveel mannen als poppen, zodat ze misschien in het begin heel ff bakkeleien, en dan paartjes gaan vormen, daarna is er nx meer aan de hand

Henk



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 114 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede