Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > begind vogelarena ook al op marktplaats te lijken Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
<<< vorige


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2006-08-30 - 17:54:29 send message to tropic

Zoals dennis fr zegt gaat het topic helemaal niet over goede of slechte handelaars. Maar waarom zijn er zovele handelaars die onder het mom van kweker op deze sites verschijnen?? Als ze dan toch zo eerlijk en goed zijn, waarom durven zich dan niet gewoon bekendmaken. Diegene die dan met een handelaar wil handelen kan dat, diegene die dat niet wil , komt niet voor een verrassing te staan.wink ;)


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-02-06 - 12:54:29 send message to hoogervorst

Hierbij haal ik dit topic weer eens op, omdat het mij weer begint te irriteren dat bepaalde leden, dagelijks dezelfde advertenties aan het plaatsen zijn in dezelfde rubrieken zonder de oude weg te halen. Ben ik de enige die zich hieraan irriteerd (dan moet ik mij er bij neerleggen)of moeten de regels maar weer wat strakker gehanteerd worden? om het geheel prettig leesbaar te houden.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-02-06 - 16:39:22 send message to blg

Hoe meer advertenties "meer dan 52" deze leden plaatsen hoe meer inkomsten voor vogelarena, hoe langer het tarief op 5 euro blijft.


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-02-06 - 20:28:14 send message to Pionara.nl

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Volgens mij is dit toch een advertentie site.
Zo is het 6 jaar geleden(?) toch begonnen.
Voegt Jan er een forum aan toe als service, gaan we daar zitten zeuren dat er te veel advertentie's staan. wink ;) (bijna mijn smiley vergeten)


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2007-02-06 - 20:50:43 send message to hj de graaf

beetje off topic

maar ik zou wel eens willen weten van die mensen die nooit aan de handel verkopen wat voor vogels dat zijn en in welke aantallen? ik neem aan dat dit dan ik noem het maar exculsievere vogels zijn zoals diverse papegaaien duurde parkieten? of zijn dit hele goede tt vogels?
of zijn dit ook gewoon groene kanaries zilverbekken en zebravinken?

ik zelf kweek ongeveer 90 rode jonge kanaries per jaar en draai leuk mee op onderlingen en provinciale gem 90/91 en moet wel aan de handel verkope ander raak ik ze nooit allemaal kwijt ps de kanaries van mij gaan bijna allemaal op export!

ik hoop op reacties

mvg HJ de Graaf


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-02-07 - 07:37:11 send message to hoogervorst

Beste leden,

Ik heb niets tegen het plaatsen van advertenties, maar het moet dan wel volgens de regels gaan en juist deze regels worden door veelplaatsers overtreden. dat is wat mij irriteerd.
En ja, ik heb wat exclusievere vogels, maar geen papegaaien, dus ik heb veel advertenties over maar ga deze niet gebruiken om vogelarena te bevuilen met iedere keer dezelfde advertentie.

Groet Ronald


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-02-07 - 11:24:56 send message to henkdelaat

Ook ik erger mij aan deze personen,die denken dat zij alleen het recht hebben dat zij steeds bovenaan moeten staan met hun advertentie's.
Toen je op marktplaats moest betalen,stonden zij alleen op speurders.
Maar nu kom je ze overal tegen waar het gratis of bijna gratis is om te adverteren.
Je kan het beste het product of vogel intypen met de afstand dan omzeil je veel van zulke adverteerders.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2007-02-07 - 11:32:57 send message to hdra

Ronald.

Wat zijn deze regels??? Ook worden hobbykwekers nogal eens verward met handelaren. Ik heb dat zelf ook mogen ervaren. Ik heb hier een advertentie staan dat ik ivm uitbreiding kaketoes zoek. Echter tot op heden heb ik nog geen geschikte kaketoes via arena kunnen vinden. Dus wat doe je dan . Nou dan zet je nog maar eens en keer een advertentie. Vervolgens krijg je van (arena) bezoeker mails of bezoek op je website met aanvallen u bent een handelaar heeft u nog niet genoeg vogels. Terwijl ik er telkens bij zet VOOR DE HOBBY?????.

Handelaren maken hier natuurlijk dankbar gebruik 52 advertenties voor 5 euro is natuurlijk een koopje voor ze. Maar goed zo werkt reclame en handel nou eenmaal. Wel zou het makkelijker zijn dan handel en hobby worden gescheiden. Dit geef je ook op bij het zetten van de advertentie he . Of handel of hobby maar ja dat zien we dan helaas niet gescheiden terug.

Ook zo het een stuk overzichtelijker worden als men in rubrieken ging werken zo als bijvoorbeeld te zien is bij tierflohmarkt.de Dit voorbeeld vind ik heel overzichtelijk. Je ziet hier ook dat de handel niet zo gauw gebruik maakt van deze advertentie omdat ze iedere vogelsoort in een apparte rubriek moeten zetten. TIP???

Groet

Henk


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-02-07 - 12:08:33 send message to hoogervorst

Henk,

De regel was voor zover mij bekend, 1 advertentie per rubriek. Dit betekend dus dat als je een nieuwe advertentie plaatst, je de oude moet verwijderen. Het liefst zie ik dit automatisch gebeuren, maar ja dat beslis ik niet.
De persoon waar ik mij nu aan erger is een vogelhandelaar/ winkel uit Veenendaal die bijvoorbeeld dag na dag exact dezelfde advertentie zet. Kijk bij exoten en je ziet dat er maar 2 andere advertenties tussenzitten en de advertenties staan allebei op pagina 1. Dit is wat ik bedoel, bij de kromsnavels komen er per dag al gauw 3 pagina's bij dan valt het minder op, maar bij minder drukbezette rubrieken valt het gelijk op. Het zou mij niet uitmaken als het niet exact dezelfde advertentie is. Ook ik heb nog ruim 30 advertenties over die ik voor 7 maart mag opmaken. Dit doe ik niet want ze verhuizen mee naar het volgende abbonement. ik gebruik wat ik nodig heb en ververs advertenties gemiddeld 1 keer per maand en ook ik adverteer in Duitsland en belgie (1 advertentie per rubriek per keer en ververs ze niet, als ze aflopen plaatst ik weer een nieuwe) en ik adverteer steeds meer bij de speciaalclubs waar ik aangesloten ben, maar ik vindt vogelarena het makkelijkst om te adverteren en het overzichtelijks en klant vriendelijk. Maar juist het negeren van regels zou strakker gehanteerd moeten worden, dit irriteerd mij.
En Henk een ieder die jou kent, en ik ken je alleen van wat ik op Vogelarena lees,zou weten dat jij niet onder de handelaars hoort.
PS ben ook speciaal lid geworden van het Duitse Papageien, speciaal voor de advertentie rubriek. Dit blad is niet goedkoop, dus denk nou niet dat ik over de 5 euro inzit die ik hier moet betalen, mar dan hoop ik wel op een correcte naleving van de regels waar het betreft de plaatsing van advertenties, misschien moet jan ze maar weer eens publiceren, zodat iedereen weer is ge-update.

groet,
Ronald


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-02-07 - 13:15:15 send message to mijnkaketoes.nl

Ronald.

Voor alle duidelijkheid ik ben het ook volledig met je eens hoor

Groet

Henkhappy :)


molineti
Website Member
Posts :1604

Website Member
2007-02-07 - 18:25:52 send message to molineti

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik weet niet of ik het zeggen mag op een advertentie sitehappy :);Maar volgens mij werkt veel adverteren in de ,,vogelwereld,,juist contraproductief.

Bij veel adverteren gaat men volgens mij;Of denken dat iemand een ,,handelaar,,is(wat door vele liefhebbers niet als positief gezien wordt)

Of men gaat denken dat de vogelsoort niet meer populair(te verkopen ) is.

Dit nodigt vaak ook niet uit tot kopen,omdat er toch vele zijn die willen gaan kweken wat de markt vraagtsad :(


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-02-08 - 09:04:20 send message to mijnkaketoes.nl

Molinetti

Zit zeker een kern van waarheid in happy :)

Henk


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2007-04-11 - 17:59:40 send message to lennard

kunnen we van die 5 euro geen 10 euro laten maken, dan verdienen ze hier op deze site ook nog wat, en zullen handelaren minder snel adverteren, en die 5 euro meer of minder dat maakt ook niet veel uit.laugh :Dwink ;)


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-04-11 - 19:14:18 send message to ParkietenPeter

Leuk idee, mooi bedacht.
Alleen ben ik bang dat handelaren die €10,00 makkelijker betalen dan de arme hobbyist die toch al verlies draait. wink ;)



Pagina : 1 2 3
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 127 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede