Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > luchtfilter de max of niet? zie site Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : luchtfilter de max of niet? zie site
spillie
Website Member
Posts :24

Website Member
2006-10-05 - 21:07:03 send message to spillie

graag veel meningen over deze luchtfilter van 250 euro! zen geld waard?
www.airfree.com


spillie
Website Member
Posts :24

Website Member
2006-10-05 - 21:08:02 send message to spillie

neem maar www.airfree.eu


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-10-05 - 21:19:22 send message to Dennis Fr.

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Airfree P80 Nu slechts€275.00
Airfree maakt gebruik van revolutionaire in de VS gepatenteerde technologie.

In Airfree's keramische cel worden ziektekiemen e.d. onder een temperatuur van ca. 230 graden Celsius efficiënt en geruisloos uitgeschakeld.

De buitengewone doeltreffendheid van Airfree is in meerdere onafhankelijke tests vastgesteld door internationale laboratoria en universiteiten.

Airfree steriliseert de lucht dus door bacteriën, virussen, pollen, huismijt, schimmels, ozon e.d. te vernietigen i.p.v. op te vangen in filters en beschermt daardoor effectief zowel luchtwegen als kostbare materialen.

Airfree is totaal geruisloos, onderhoudsvrij en zuinig met energie, wat Airfree héél bijzonder maakt ten opzichte van andere luchtreinigers. Dus géén kostbare filters of UV lampen te vervangen. Airfree is eenvoudig te bedienen, voordelig in aanschaf en ongekend efficiënt in het verwijderen van allergie veroorzakende organismen.

Gegevens:

Capaciteit: 80m3 (4m x 8m x 2,5m)
Garantie: 24 maanden op fabricagefouten
Voltage: 220 Volt
Wattage: 48 Watt
Gewicht: 1,09 kg
Afmetingen: 21,5 x 26,5 cm
Keramische cel: 200 - 250 oC
Temperatuur bovenzijde: 60 oC
Geluid: de airfree maakt geen geluid
Blauw anti-stress licht met dimsckakelaar (ook uit te schakelen).

Airfree P125 Nu slechts€275.00




Airfree maakt gebruik van een bijzondere en nieuwe US gepatenteerde luchtzuiveringstechnologie. In een keramische cel wordt onder een temperatuur tot 250°C de lucht als het ware gesteriliseerd. Hierbij wordt 99,99% van de micro-organismes vernietigd. Pollen, schimmels, huisstofmijtallergenen, bacteriën, virussen, etc. worden zo onschadelijk gemaakt. Maar ook organische geuren, en ozon van bijvoorbeeld kopieermachines en printers.

De Airfree P125 is geschikt voor ruimtes tot ca 50 m². Het apparaat is compact van vorm en doet absoluut stil zijn werk; het maakt geen gebruik van een ventilator. De constructie van de keramische cel en de warmte die erin wordt ontwikkeld, zorgen ervoor dat een automatische, rustige luchtstroom tot stand komt. U steekt de stekker in het stopcontact en de Airfree P125 doet verder in alle stilte zijn werk. Eenvoudiger kan niet! En gaat het om de reiniging van een grotere ruimte, dan zorgt de plaatsing van een extra apparaat voor een hogere capaciteit.

Airfree is totaal geruisloos, onderhoudsvrij en zuinig met energie, wat Airfree héél bijzonder maakt ten opzichte van andere luchtreinigers. Dus géén kostbare filters of UV lampen te vervangen. Airfree is eenvoudig te bedienen, voordelig in aanschaf en ongekend efficiënt in het verwijderen van allergie veroorzakende organismen.

.

Gegevens:

werkt optimaal in een ruimte tot ongeveer 50 m2
interne temperatuur tussen de 200-250 graden
temperatuur bovenzijde Airfree P125 is 61 graden
geen vervangende filters meer nodig
Airfree 80 maakt geen geluid
maat is 21,5 diameter, hoog 26,5 cm
behuizing is van metaal
vermogen 50 watt
produceert geen Ozon, het reduceerd het zelfs in de ruimte.
garantie 24 maanden op fabrikagefouten.

wat technische specificaties die ik vond


meyer
Website Member
Posts :1390

Website Member
2006-10-05 - 22:05:27 send message to meyer

Waarom een kostbare luchtfilter terwijl dit niet nodig is.Tenzij het voor in huis is, maar in een vogelkooi kun je beter een goede afzuiging van vuile lucht hebben en ventilatie roosters voor aanvoer van nieuwe schone lucht.
Dit is veel goedkoper en stukken beter.

Groeten Meyerwink ;)


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2006-10-05 - 22:23:41 send message to Dennis Fr.

en door die warmte lijkt het me de lucht nogal droog te maken dus de luchtvochtigheid zal erg laag worden bij je vogels dus erg slecht voor de kweek.


karis69
Website Member
Posts :6

Website Member
2006-10-05 - 22:23:51 send message to karis69

Ik heb toch liever een luchtfilter.
Het heeft er ook een beetje mee te maken, hoe je hok gebouwd is.
Ik heb buitenvluchten, met daarachter een nachthok.
Wanneer ik een afzuiging plaats, en ventilatieroosters, dan krijg je een valse trek, van buiten naar binnen, dus swinters haal je de koude lucht naar binnen.
Ik heb nu een luchtfilter, dat het hele hok inclusief de nachthokken kan reinigen, en de temperatuur, blijft nu veel hoger in de winter


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2006-10-06 - 08:00:45 send message to swanny

Hallo
ik heb een groot deel van mijn vogels op zolder zitten. ik gebruik een vetilatie opening bovenin het dak om vanaf ongeveer 1700 tot 22oo lucht af te zuigen. is gelijk een beetje de warmte weg. ik gebruik een laag ventilatie gat om frisse lucht binnen te laten net als het zolder raam dat altijd op een kier staat. de ventitatie openingen zijn ongeveer 11 cm in doorsnede.

ik gebruik ook een luchtreiniger van venta, de grootste die ze hebben en ben hier zeer tevreden over. de reiniging vind plaatst met water als filter. het water wordt niet verwarmd, maar verdampt doordat er in de filter 2 rollen van lamellen rond draaien. het stof plakt hier aan vast en wordt door het rond draaien in de bak met water afgespoelt en is uit de lucht. deze luchtreiniger werkt zeer goed voor mijn zolder. de site is http://www.venta-benelux.com/ ik verdamp ongeveer per dag 10 liter water watde luchtvochtigheid ten goede komt.

ik zou graag weten van de eerder genoemde luchtreiniger of daar ook warme lucht uit komt doordat het stof op die manier geneutraliseerd wordt. misschien heeft iemand ervaring ermee en kan dat beantwoorden
MvG


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2006-10-07 - 09:52:44 send message to swanny

ik zou graag weten van de airfree luchtreiniger of daar ook warme lucht uit komt doordat het stof op die manier geneutraliseerd wordt. misschien heeft iemand ervaring ermee en kan dat beantwoorden
heeft niemand ervaring met die airfree??
MvG



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 233 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede