Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Opknappers!?!?!?!
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Opknappers!?!?!?!
BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-12-14 - 15:38:19 send message to BartH



danielkempenk
Website Member
Posts :405

Website Member
2006-12-14 - 15:43:04 send message to danielkempenk

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

jammer dit!


nandayus
Website Member
Posts :33

Website Member
2006-12-14 - 17:17:03 send message to nandayus

Het is te zielig voor woorden angry


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2006-12-14 - 18:37:07 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik snap misschien de discussie niet.

Laten we wel eerlijk zijn, hij verteld tenminste wat ze mankeren zodat men niet voor niks in de auto springt om ginder vast te stellen dat ze niet kompleet zijn wat nagels oid betreft.

Ik heb wel eens 7 uurtjes enkele reis in de auto gezeten voor bepaalde vogels om daar ter plaatse te constateren dat ze geplukt waren.

Zo verkeerd is het dus niet om te vertellen wat ze mankeren.

Het zou kortzichtig zijn om te denken dat iedereen alleen maar topkwaliteit verkoopt.
Gert


Ruben89
Website Member
Posts :300

Website Member
2006-12-14 - 18:39:12 send message to Ruben89

Hey
bemoei je toch gewoon met je eigen vogels. Dit zijn vogels die ik voor iemand, zonder internet probeer, te verkopen. Diegene heeft deze vogels gekocht uit de handel. Dus deze vogels worden er zomaar tussengedrukt... Wij proberen deze vogels nog te verkopen. Ze verdienen nu gewoon het leven bij een liefhebber. DUS HOU OP MET DIE RARE ONVRIENDELIJKE BERICHTEN A.U.B.

Mvg, ruben
17 jaar


paintim
Website Member
Posts :1049

Website Member
2006-12-14 - 19:58:49 send message to paintim

Met deze advertentie is m.i. niets mis.
Je weet tenminste waar je aan toe bent. Voor
een liefhebber is het denk ik toch leuk om zo'n
vogel goed te verzorgen en wat extra aandacht te geven.
Vr.groeten van
Antoni


BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-12-14 - 20:33:31 send message to BartH

Wellicht dat de verkoper dan iets duidelijker moet zijn in zijn verhaal op marktplaats. Bij de titel kan je inderdaad wel denken dat het om auto's gaat en niet om levende wezens.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-12-14 - 20:49:27 send message to goulds

Bart

Hou toch op met sensatie zoeken.

Deze vogels zijn idd vergeleken met auto's opknappers.

Wellicht een verkeerde woordkeuze,maar het is een eerlijke advertentie zonder addertje onder de grasmat.Je weet wat je koopt dus.

Krijg sterk de indruk dat hier enkele leden op het forum zitten,waarschijnlijk werkeloos die uit verveling dergelijke advertenties gaan ontleden??? ik zou tegen die groep mensen willen zeggen surf eens naar monsterboard.nl kijk die advertenties eens na,worden jullie ook nuttig voor de maatschappij.

vr grt Goulds
Ps mocht er een gould zonder nagels hebben bij gezeten was ie nu van mij geweest.Weet er liefhebbers genoeg voor.


BartH
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-12-14 - 21:32:14 send message to BartH

Zeg goulds, ik wil wel een academische discussie(ik ben inderdaad drs en werk aaneengesloten 20 jaar op academisch niveau) met je aangaan, maar kennelijk mis je de essentie van een forum. Het is allemaal perceptie moet je maar denken.

Webmaster close subject please.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-12-14 - 21:47:33 send message to goulds

Welke academische discussie moet op dit topic in hemelsnaam gevoerd worden??

Jij zet iemand met goede intenties in een kwaad daglicht omdat zijn titel van advertentie jou niet goed valt?

Terwijl er in de adv een duidelijk beeld wordt weergegeven.
Hier kunnen we eindeloos over doorgaan,maar jij zit fout.Dus excuses gericht naar adverteerder is op zijn academisch gezegd wel op zijn plaats.wink ;)


roodmus
Website Member
Posts :1338

Website Member
2006-12-14 - 22:37:34 send message to roodmus

FF een vraagje,ben geen parkieten houder maar waarom missen deze vogels zoveel nagels.

Verder is de advertentie recht toe recht aan niks mis mee.

Alleen komt het misschien bij sommige verkeerd over.
En inderdaat weet je waar je aan toe bent.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2006-12-14 - 22:52:42 send message to goulds

deze zullen ze zelf of door andere kromsnavels zijn afgebeten(gevechten,verveling),voor tt vogel ben je dan afgeschreven,als mannelijke kweekvogel kun je geen houvast nemen op pop waardoor bevruchte eitjes nihil zullen zijn.Verder zullen het normale vogels zijn.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-12-15 - 05:45:38 send message to bert1974

er zijn mensen die overal over klagen.
ik ben zelf al twee keer door de mp verzocht om mijn advertentie op een andere plaats te zetten.
hierin bied ik lichtkoepels voor op dak aan in ruil tegen papegaaien.
deze heb ik geplaats bij parkieten en papegaaien.
lijkt mij toch de juiste plaats.
maar niets is minder waar.
mp vraagt mij na klachten van anderen deze te verplaatsen want deze mensen storen zich aan mijn advertentie.
nu heb ik hem gewoon op de zelfde plaats terug gezet en ze bekijken het maar.
ik heb natuurlijk ook even een klacht in gediend dat ik grijs haar krijg van die zout zakken die schijnbaar niets beters te doen hebben dan andere mensen pesten.
ik heb dan ook maar 1 advies voor dat soort mensen zoek een hobby ga badmintonnen!!!.
maar laat mij met nu ook op mijn eigen manier van mijn dingen doen.

groeten bert


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-12-15 - 07:51:54 send message to ParkietenPeter

quote
ik wil wel een academische discussie(ik ben inderdaad drs en werk aaneengesloten 20 jaar op academisch niveau) met je aangaan, maar kennelijk mis je de essentie van een forum. Het is allemaal perceptie moet je maar denken.

Beste BartH,
Hier wordt mijn inziens niet echt voor gevraagd en is niet terzake doende, toch?
De essentie van forumdiscussie is een groepsdiscussie met een forum van deskundigen. Een deskundige is dan weer iemand die door beroep of studie in het bijzonder bevoegd is tot het beoordelen van een zaak.
Dan moet je tot de conclusie komen dat er dus leden zijn die zich de moeite genomen hebben om bij de adverteerder te informeren. (Beoordelend naar zijn reactie) Dit is a.h.w. studie.

Toegegeven dat de advertentie in eerste instantie de wenkbrauwen doen fronsen. Maar de uitleg is heel goed en diergericht.

quote
Webmaster close subject please.


Hieruit kan opgemerkt worden dat discussieren niet altijd meevalt.

Ergo:
Mijn perceptievermogen aanwendend en ervaring in interpretatie zal ik deze discussie dan maar sluiten daar ze de les uitstraalt, wederom, vooraleer een discussie te starten zich ervan te vergewissen dat perceptiedoofheid het oordeelsvermogen niet in de weg staat en zich van de Feiten op de hoogte stelt.

Bezint eer gij schrijft.

Zo wordt veel leed voorkomen zowel voor mens als dier. Dat is de essentie van het discussieplatform van VogelArena.

ParkietenPeter
moderator VA



Pagina : 1

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 198 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede