Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > filmpje grijze roodstaarten met jong in het blok . Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : filmpje grijze roodstaarten met jong in het blok .
dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-14 - 19:19:30 send message to dun grijzeroodstaart

hoi hier een link met een filmpje , de film moet je wel even doorspoelen bij 6a7 min zie je pas wat !
koppel doet het goed maar de pop dr ogen zitten wel dicht voor de rest eet ze goed en mankeert niks aan alleen de oogjes , morgen naar de dierenarts alleen zit ik met de jongen ik durf ze nu niet meer eruit te halen eigenlijk .

gr

tim

http://video.google.nl/videoplay?docid=5879192795402703454

dit is de link kopieer hem naar je adres balk






lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-12-14 - 19:53:53 send message to lennard

voert de man de jongen dan niet?happy :)


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-14 - 20:26:35 send message to dun grijzeroodstaart

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

jawel dat is de man die constant de jongen voert bij de 10e min !

gr

tim


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-12-15 - 00:23:45 send message to tonnl

Heel erg mooi om te zien! Leuk dat eigenwijze koppie door het gat af en toe.
Tip voor de "cameraman": hand de camera recht en probeer eens of je de camera vlak bij het gaas nog scherp krijgt. je ziet dan het gaas nauwelijks als het goed is.

Leuk he, natuurbroed? happy :)
Ton.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2006-12-15 - 08:03:20 send message to ParkietenPeter

Prachtig Tim.

Heel mooi resultaat.

Veel plezier,
Peter


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-15 - 10:02:39 send message to dun grijzeroodstaart

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

dankje .

ja het filmpje maken was nog een heel gedoe , om het op te hangen .
maar goed over een maand of 2 komt dit koppel in de nieuwe voilere en daar heb ik cameratjes in het blok zitten , dat zal helemaal een mooi zicht zijn .

sad :( alleen moet ik met mijn pop naar de arts iets of wat is niet goed met haar , ik weet niet wat , ze heeft constant dr oogjes dicht !
hier baal ik weer van sad :( hoop dat het meevalt .

gr

Tim ..


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2006-12-15 - 11:30:55 send message to tonnl

Succes!
Valt vast mee, een beetje oververmoeid misschien.
Ton.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2006-12-15 - 13:03:18 send message to lennard

als de man voert is dit geen probleem om er even mee naar de dierenarts te gaan hopelijk komt het goed happy :)


Swaas
Website Member
Posts :465

Website Member
2006-12-17 - 21:36:45 send message to Swaas

Nou da's een bedrijvig mannetje dat je daar hebt, maar de pop heb ik een paar keer lucht zien "happen" ik zou toch maar eens de DA raadplegen hoor.
Het kan ook aan de tijd liggen, vogels roesten meermaals per dag, vooral in de namiddag, misschien was het toen "haar rustuurtje" en knabbelt ze de stukjes van tussen der tandenwink ;)


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-18 - 11:00:06 send message to dun grijzeroodstaart

hoi swaas

mooi om te zien , dat de man de jongen zo goed verzorgt !
had verwacht dat het meer een taak voor de pop was ?
de jongen hangde afgelopen vrijdag helemaal uit het blok met de bovenlijf maar ze komen dr nog niet helemaal uit jammer , en ja ik moet even met de pop naar de va , niks ernstig maar even een vitamine spuit beide en na laten kijken testen , komt ook netter over als ik straks de jongen wil verkopen .
maar goed ik hoop natuurlijk dat de jongen snel bij de ouders op stok komen te zitten !

gr

Tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-18 - 15:44:44 send message to dun grijzeroodstaart

hoi ben net terug van de vogelarts maakte me toch zorgen over de pop , de pop is helemaal onderzocht en gelijk getest op papegaaienziekte etc etc en vitamine spuit gekregen !
ze had een onstoken oogje en daarvoor hebt ze ook een spuit gekregen , gelukkig waren alle testen op ziektes negatief , alleen dat onstoken oogje maar met de antibiotica is dat goed te verhelpen , moest alleen het blok eruit halen want waarschijnlijk is het daarvan .
dus dat heb ik net gedaan en ja hoor stinken , ik loop zelf met krukken dus daarom kon ik heb de afgelopen weken niet verversen , maar goed ik heb de jongen op de grond gezet zitten alwel helemaal in de veren in de hoop dat de man ze nog zelf voert en ik heb wat takken laaggehangen dus ik hoop dat de man ze nog voert anders moet ik het overnemen zal moeilijk worden .
maar ik hoop dat de ouders het nog doen in iedergeval de man .

gr

tim


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2006-12-18 - 16:07:48 send message to wiechmann

waarom heb je het blok niet terug gehangen en de jonge terug geplaats na dat je het schoon gemaakt heeft.is wel beter met deze nacht temeratuur.zeker voor de jonge


Miro
Website Member
Posts :31

Website Member
2006-12-18 - 16:19:40 send message to Miro

Heeft uw VA direkt resultaten op de papegaaien ziekte? Normaal wordt toch een cloaca swap genomen en wordt die toch naar het labo opgestuurd?
Mvg Miro


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-18 - 17:10:46 send message to dun grijzeroodstaart

hoi dierenkliniek de barones in prinsebeek heeft nieuwe test , inderdaad vroeger duurde het een tijd , nu maar 10 min , er is met een watstokje uit de cloase wat genomen en daarna nog een test en dat uit de oogjes .
werkt net als een zwangerschap test vond ik het op lijken tenminste laugh :D

herman het blok was zo rot als wat kon ik echt niet terug hangen , 1 jong zit al op stok bij ouders , ander jong nog niet .
ik wacht het even af maar ik denk dat het wel goed komt , koppel en jong zitten trouwens in een andere voilere waar wel een nieuw blok in hangt maar ik ben bang dat de ouders dat blok niet kennen en dan de jongen zeker te weten niet voeren !
even een nacht afwachten voilere is helemaal dicht gemaakt, als ze morgen om voer bedelen dan haal ik ze eruit .



dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-18 - 18:32:23 send message to dun grijzeroodstaart

hoi ik wou nog even laten weten dat ik op advies van een vogelvriend mijn jongen toch maar heb opgepakt en in een nieuw schoon blok heb gedaan ,
zitten ze lekker samen in het blok lekker warm , ze geven toch 4 graden vorst af vanacht , ik hoop alleen dat de man ze nog voert nu of de pop , want het is wel een nieuw blok , maar goed als de jongen honger krijgen dan bedelen ze wel en ze komen dan wel omhoog geklomen uit het blok om te roepen .
als de ouders nu niet meer voeren dan nog tijd zat om in te grijpen , jongen zijn nu 10 weken .

gr

tim


dun grijzeroodstaart
Website Member
Posts :1110

Website Member
2006-12-18 - 19:32:38 send message to dun grijzeroodstaart

Dit bericht is 1 keer gewijzigd



hier nog een foto van hoe het er uit zag , gelukkig zitten ze nou in een schoon blok .




Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 159 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede