Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > geelvoorhoofdamazones warm of koud zetten Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : geelvoorhoofdamazones warm of koud zetten
catharinakweker
Oud Lid
Posts :86

Oud Lid
2006-12-27 - 21:06:11

hallo collegakwekers ik heb een vraag ik heb sinds dit jaar papagaaien (geelvoorhoofdamazones)en nu is mijn vraag kan ik ze swinters koud laten zitten of moet ik ze voor de zekerheid gewoon verwarmen tot een bepaalde temparatuur?
want ik wil mijn vogels natuurlijk niet koud zetten terwijl ze bijvoorbeeld warm moeten zitten
mvg catharinakweker


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2006-12-27 - 21:45:25

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Een geisoleerd, maar onverwarmd, nachthok is voldoende. Tenminste, mits ze een en ander gewend zijn en bijvoorbeeld niet uit de huiskamer komen.


catharinakweker
Oud Lid
Posts :86

Oud Lid
2006-12-27 - 22:00:20

deze papagaaien komen niet uit een huiskamer ze komen bij een kweker vandaan uit eindhoven en ik heb ze in een blokhut zitten die is geisoleerd en ik ben bezig met een aanbouw die ga ik van shndwitspanelen maken en hier zullen meerdere koppels in gehuisvest worden dit zullen grijzen en amazones worden veder heb ik in deze schuur catharinas en neophemas zitten mijn blokhut is 5 bij 4 meter en er komt een aanbouw van 6 bij 3 meter bij aan ik heb een ventilator gekocht die ik op 3 standen kan zetten dus het zal wel goed geventileert worden en omdat ik zelf de catharinas en de neophemas nooit verwarmt heb zitten en ik dit jaar voor het eerst papagaaien heb gekocht wil ik gewoon weten of ze verwarmt of koud moeten zitten want ik wil wel het beste voor mijn vogels


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2006-12-28 - 07:15:12

ik heb al mijn papegaaien op een temperatuur van 10 graden zitten.
ik sluit ze echter niet op.
ze zitten ook wel gewoon buiten maar als ze het koud krijgen dan kunnen ze wel in het nacht hok om warm te zitten.

groeten bert



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 177 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede