Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Storm..... Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Storm.....
Wim B
Website Member
Posts :87

Website Member
2007-01-18 - 19:04:19 send message to Wim B

Ik ben net gewaarschuwd door de buren dat de boom bij hen in de tuin dreigt om te vallen in de richting van mijn voliere. Nou heb ik daar een goed gebouwde voliere staan, maar heb uit voorzorg toch de vogels maar uitgevangen en overgeplaatst naar de kooien in een blokhut.
De kardinalen uitvangen viel niet mee maar uiteindelijk zitten allen intussen weer in een andere kooi.
Morgenvroeg maar kijken naar het welzijn van de vogels.
Met de buurman maar in gesprek om te kijken wat er met de desbetreffende boom moet gebeuren.
Anderen last van de storm gehad, voorzorgen genomen?

Wim


Dennis Fr.
Website Member
Posts :1399

Website Member
2007-01-18 - 19:10:22 send message to Dennis Fr.

nou je mag blij wezen met zo`n buurman.Netjes van hem dat ie je ff waarschuwde. Hier tot nu toe geen last bij de buren is al wel de schutting zo`n 12 meter eruitgewaait stond nog geen 4 maand.
maar bij ons gaat het gelukkig goed.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2007-01-18 - 19:10:41 send message to goulds

bij mij gaat gelukkig alles goed,voorheen vloog er weleens een golfplaat af maar daar heb ik nu geen last meer van sinds nwe voliere.


HermanH
Website Member
Posts :121

Website Member
2007-01-18 - 19:23:36 send message to HermanH

sad :(Ik ben mijn halve dak aan golfplaten al kwijtangry


erika
Website Member
Posts :239

Website Member
2007-01-18 - 19:33:08 send message to erika

Bij mij liggen alle golfplaten nog netjes op hun plek gelukkig


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2007-01-18 - 19:37:17 send message to lennard

je moet ze natuurlijk wel vastzetten eey herman :P.
Hier gaat ook alles goed alleen de vogels waaien een beetje uit hun hok, nu heb ik er nog effe snel wat plexiglas platen voorgeschroefd maar ging bijna met plaat en al de lucht in.laugh :Dhappy :)


slayer
Website Member
Posts :95

Website Member
2007-01-18 - 21:31:21 send message to slayer

ik heb sinds kort (afgelopen zaterdag)een nieuw dak van polycarbonaat en gelukkig heeft hij de eerste proef doorstaan alleen de goot heb ik moeten verwijderen dus valt tot nu toe nog mee.


Willem Jan
Website Member
Posts :9

Website Member
2007-01-18 - 21:45:07 send message to Willem Jan

GRRRRRRRR. Ben vanmiddag als een speer naar huis gereden. Op het moment dat ik thuis kwam kwam de voliere al kort omhoog. Resultaat: een gaailijster weg. De rest heb ik heel snel uitgevangen en zit nu binnen.

Vier maanden terug een steenmarter. Daarna rond de voliere een dubbele buitenvoliere neergezet met golfplaten dak. Inmiddels is het halve dak er af en zijn verschillende aluminiumprofielen van de buitenkooi gewoonweg afgeknapt. En de eigenlijke binnenvoliere is ook al een paar keer opgetild.

Ik word hier intens verdrietig van

groet

Willem Jan



Wickingh
Website Member
Posts :1058

Website Member
2007-01-18 - 21:59:04 send message to Wickingh

quote
Ik ben mijn halve dak aan golfplaten al kwijt




sad :( same here


nick vdb
Website Member
Posts :403

Website Member
2007-01-18 - 22:01:41 send message to nick vdb

bij de vogels heeft er zich noch geen probleem voorgedaan(ze zitten trouwens allemaal tijdelijk binnen) maar bij het hondenhok is het dak er half afgevlogen(dit ligt er natuurlijk weer stevig op)
de storm is aan het minderen hier.
groetjes nick


hj de graaf
Website Member
Posts :382

Website Member
2007-01-18 - 22:07:45 send message to hj de graaf

zo naar vier uur gereisd te hebben eindelijk thuis om kwart voor tien! blijkt dat me vogelhok/kooi (tog zon 85 kilo)bij de buren in de tuin ligt!!!!!!!!!!

de buurvrouw had gekeken en alles zit er nog in deurtjes zaten nog dicht gelukkig!! ze had ze zelf voer gegeven. morgen bij licht maar ff de boel weer goed zetten ! ben allang bij dak zelf niks heb twee autos voor de bus waar ik in zat kreeg een boom op het dak!

hoop voor iedereen zowel vogel als mens dat ze de storm goed door komen!!! mvg


jeroen de roo
Website Member
Posts :78

Website Member
2007-01-18 - 22:18:57 send message to jeroen de roo

Ik heb ook 10 koppels rosella's uit moeten vangen en binnen in kooien moeten doen, omdat het dak niet in orde bleek, het is een voorzorgsmaatregel, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Nu weet ik zeker dat het goed gaat.

Hoop dat iedereen er goed van af komt en dat de vogels het goed overleven.

groeten jeroen de roo


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2007-01-18 - 22:53:51 send message to dooren

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Bij mijn binnenvoliere is ook een polycarbonaatplaat van 2 x 3 meter afgewaaid en via de tuin van de buren richting de straat.

Gelukkig heb ik deze plaat licht beschadigd bij de buren zolang in de garage gezet.

Hieronder de polycarbonaatplaten liggen nog draadglasruiten waarvan er nu 2 geknakt zijn, maar ze liggen er nog. Hopelijk blijven deze vannacht liggen anders ligt de binnenvoliere open.

De vogels mankeren gelukkig niks. Morgen een "leuk " klusje om de boel te herstellen als het tenminste dan niet meer stormt sad :(

Dit heb ik nog nooit hier meegemaakt terwijl dit dak nu ruim 10 jaar ligt.
Gert


zebraonline
Website Member
Posts :390

Website Member
2007-01-19 - 02:08:40 send message to zebraonline

Hier in het gebuurte zowat alles in de tuinen weggewaaid(open vlakte achteraan) net zoals het dak van mijn tuinhuis maar het vogelhok heeft geen kromp gegeven...gelukkig want het staat er nog maar net en is blijkbaar geslaagd...ben ik blij dat ik voor steen i.p.v. hout gekozen heb...


johanblok
Website Member
Posts :1971

Website Member
2007-01-19 - 08:22:00 send message to johanblok

Ik denk dat sandwichpanelen e.d. wat makkelijker op hun plek blijven dan de vele lichtere soorten kunststof panelen. Ik heb in ieder geval nergens last van gehad.


prinsesofwales
Website Member
Posts :10

Website Member
2007-01-19 - 08:50:52 send message to prinsesofwales

bij mij is er niks gebeurd de kooi is blijven staan en met de vogels ook niks aan de hand gelukig maar



Pagina : 1 2
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 242 bezoekers op de site, waarvan 4 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede