Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > handelaren Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.



Roosje
Website Member
Posts :134

Website Member
2005-12-26 - 16:32:23

Grappig dat argo hier ook reageert en reclame voor zichzelf maakt. Ook hij is niet betrouwbaar en heeft meerdere mensen opgelicht. Lees hier maar. 5 pagina's vol over deze meneer:


(Link verwijdert omdat het niet toegestaan is naar andere, concurerende, forums te verwijzen. Teksten uit andere forums mogen hier wel aangehaald worden in een [quote].)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-26 - 19:40:53

Tja en hoe beschermen we Argo weer. heeft natuurlijk niets te maken met zijn prominente advertenties.

Overigens concurerende forums verwijzen ook naar vogelarena hoor. Volgens mij werkt het ook zo dat hoe meer info je kunt vinden hoe beter je je een beeld kunt vormen.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-26 - 19:41:30

Mieke

Ik zou het eens bij Lorre en co proberen.

Henk


goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-12-26 - 19:50:54

quote
Tja en hoe beschermen we Argo weer. heeft natuurlijk niets te maken met zijn prominente advertenties.

Overigens concurerende forums verwijzen ook naar vogelarena hoor. Volgens mij werkt het ook zo dat hoe meer info je kunt vinden hoe beter je je een beeld kunt vormen.

Blijf dit soort acties ook vreemd vinden.
Het is toch juist goed dat er zoveel mogelijk informatie word vrijgegeven. Dat is in ieders belang, ik vind de term 'concurerend'ook niet op zijn plaats.

Was gelukkig iets sneller dan jij, Peter laugh :D


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-26 - 19:54:29

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

quote:

5 pagina's met informatie.


Nou dat lijkt me toch heel wat. Peter wellicht even die pagina's weer terug plaatsen. Dennis (overigens nog corrupter) wordt ook niet verwijderd.
wink ;)wink ;)
Henk


















goffini
Oud Lid
Posts :619

Oud Lid
2005-12-26 - 19:58:41

Het was alleen een link naar 5 pagina's.
Zie je berichtenbox


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-26 - 21:01:33

Ja heb ik gelezen. Ook op dit forum is er al heel veel over geschreven. Ik heb persoonlijk ook deze ervaring. Ben ooit lid geworden. Men heeft mij echter nog nooit wat gestuurd. Heb twee maal eem mailtje gestuurd. Argo geeft aan dat we niet moeten zeuren, krijgen volgend jaar wel een keer een berichtje? Heb ik hier ook al eens gemeld. Ik begrijp gewoon niet dat als je toch op de diverse forums meer dan honderden negatieve ervaring (met bewijzen peter en jan)leest, dat zo'n goede site als vogelarena hem met banners en advertenties toelaat. Als het alleen voor de advertentie kosten is , dan wil ik dat geld wel even ophalen bij de leden.

IK VIND HET EEN GROTE SCHANDE EN ONRECHT DAT MEN ZICH VERRRIJKT VIA ZIEKE KINDEREN.

Die Dennis uit Den Ilp is ook corrupt, maar verrijkt zichzelf. Deze stichting nogmaal via goedgelovigen en kinderen.

Als de moderators nou eens serieus al die reacties op Argo zouden lezen, dan kan ik me toch niet voorstellen dat men hem op deze site wil hebben.

Henk


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2005-12-27 - 09:26:04

Henk,

DAt jij persoonlijk het niet eens bent met de acties van de moderatoren, is jou keus.
Lees maar goed en je ziet dat er hier NIETS over Argo verwijdert is!

LEZEN en je ziet dat ALLEEN een link verwijdert is! Goffini heeft je de pagina blijkbaar doorgestuurd, bekijk dat maar

Verder denk ik dat het goed is om niet telkens oude koeien uit de sloot te halen. Zoals je uit de reacties kunt lezen distantieert VogelArena zich van elke actie van handelaren, inclusief die van Argo.

Zoals Agabird al uitgelegd heeft, en we blijven hier niet mee aan de gang, is het aan de kaak stellen van wandaden goed mits dit uit de eerste hand en onderbouwt met feiten is.

Verder met de discussie. Mocht je problemen blijven houden met de acties van de moderatoren is het goed om Agabird hiervan persoonlijk op de hoogte te stellen.

Peter


jani
Website Member
Posts :358

Website Member
2005-12-27 - 11:16:58

Ik heb hier eigenlijk ook wel mijn bedenkingen bij hoor.
Destijds werd dennis van vogelarena geweerd terwijl hij zichzelf verrijkte maar geen gebruik maakte van anderen,terwijl deze man gewoon zieke kinderen misbruikt voor zich zelf te spijzen.
Ik denk dat je ooglappen moet op hebben omdat niet te zien,en dat is wel degelijk een verwijt naar de moderators,ik weet natuurlijk niet wat er achter steekt.
Elk een die zo iets op vogelarena probeerd zou gewoon geweerdt moeten worden.


Cardinalis
Website Member
Posts :48

Website Member
2005-12-27 - 11:32:57

De zoveelste topic waar men begint te zeuren over de regels op Vogelarenaangryangry

Start nu eens zinnige topics waar je gewoon met elkaar kennis en ervaring kan delen zonder weer eens kritiek te hebben op de moderatoren!!!!angryangry

Veel zinvoller....!!!


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-27 - 12:58:18

quote

Zoals Agabird al uitgelegd heeft, en we blijven hier niet mee aan de gang, is het aan de kaak stellen van wandaden goed mits dit uit de eerste hand en onderbouwt met feiten is.


Peter wat bedoel je met uit eerste hand. Jullie zelf of al die leden die al eens gereageerd hebben. Ik heb in de tijd zelf ook mijn bewijs via mail en hier neergezet. Zo zijn er meer geweest. Wat betreft dat verscherpte toezicht van het ministerie probeer daar maar eens informtie te halen. Ik ben lid van agrolive (donateur). Volgens de regelementen moet men de leden van een stichting als deze inzicht geven in een jaarverslag of verantwoording waarin men de zogenaamde activiteiten kan beoordelen. Verscheiden mensen hebben dit aan Argo gevraagd, nul op het rekest. Ook op de link die ik uitvoerig heb gelezen en die jullie hebben verwijderd staan bol van de feiten. Maar goed met de kop in het zand is er ook niets aan de hand.

1 persoon hier op aanspreken is geen kunst, kijk ook eens naar de mensen op dit forum die mijn kritiek onderschrijven. je zult mij wel lastig vinden maar dit soort mistanden blijf ik toch aan de kaak stellen. Als dit niet meer mogelijk overweeg ik toch maar om mij terug te trekken op de forums. Ik snap dat jullie dit goed zal uitkomen.


hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-27 - 13:03:12

Quote:

Er is niets over Argo verwijderd.

Dit is de link die ik van iemand toegestuurd heb gekregen. Niets verwijderd???

(En ook hier verwijder ik de link vanwege bovenvermelde reden. Uiteraard is dit geen manier van doen! Nogmaals als je het er neit mee eens bent kun je Agabird een persoonlijk mailtje sturen, maar niet hier op dit topic je gelijk proberen te halen t.a.v. het beledi van VogelArena. Iedereen is hier welkom, maar heeft zich wel te voegen naar het beleid)


Dit bericht is door moderator ParkietenPeter aangepast

hdra
Oud Lid
Posts :460

Oud Lid
2005-12-27 - 13:10:49

quote:
Start nu eens zinnige topics waar je gewoon met elkaar kennis en ervaring kan delen zonder weer eens kritiek te hebben (cardinalis)

Huisman
Op zich ben ik het wel met je eens en dit is niet bedoeld om persoonlijk de moderators aan te vallen, wel een beleid t.a.v corrupte mensen. Maar ik zou zeggen start gerust een topic lijkt me leuk want ik het tot nu toe alleen maar reacties van je gezien op mensen die wel iets gestart zijn.
wink ;)wink ;)


Cardinalis
Website Member
Posts :48

Website Member
2005-12-27 - 14:40:35

hdra: Ik start alleen een topic als ik wat te vragen heb en zolang dat niet het geval is... start ik niets... razz :prazz :pwink ;)

Ben het overigens roerend eens met het beleid ten aanzien van het verwijderen van links naar andere forums..

jammer dat veel van de topics eindigen in zinloos gezwam...angry

dit is mijn laatste reactie op deze topic..


meester Vogel
Website Member
Posts :64

Website Member
2005-12-27 - 14:51:19

Misschien te overvloede:
Topic ingebracht 5-2-2004; Betrouwbaar adres voor grijze roodstaart?sad :(
laatste reactie 27-12-2005; antwoord op de vraag?sad :(
Ik hoop dat Mieke imiddels is voorzien van een lieve gevederde vriend, anders denkt ze nu misschien aan een hamster...wink ;)




Plaats een reactie



Er zijn in totaal 184 bezoekers op de site, waarvan 6 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede