Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > venzuela amzone , oranjevleugel amzone , amazona amazonica Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : venzuela amzone , oranjevleugel amzone , amazona amazonica
lode
Oud Lid
Posts :20

Oud Lid
2004-02-07 - 13:27:31

hallo , ik zou deze zomer graag een koppel amzone's kopen , daar ik nog bijna geen ervaring heb met amazone's en ik nog maar 17 ben , heb ik zitten kijken welke soort in mijn budget past en geen onmogelijke eisen stelt en die ik toch mooi vond , ik kwam uit bij de blauwvoorhoofd en de venezuela amazone . aangezien de blauwvoorhoofd toch nog een stuk duurder is zal ik waarschijnlijk zoeken achter een koppel venezuela's .

nu heb ik nog maar 1 probleem , ik vind bijna geen info over deze soort , zeker niet omtrent huisvesting , sociale eigenschappen , activiteiten en kweek .

dus als er mij iemand aan info kan helpen , is deze altijd welkom , je kunt deze hier op het fortum plaatsen maar ook mailen !


natasja
Website Member
Posts :1796

Website Member
2004-02-08 - 22:41:22

ik ben zelf geen kweker maar heb wel 3 venuzuela's gehad , ik was er voor gewaarschuwd door een kweker dat het nogal schreeuwers waren maar dacht dat dat wel mee zou vallen , bij mij in huis waren het inderdaad enorme schreeuwers .. misschien toch iets om rekening mee te houden .?


Loetje1
Oud Lid
Posts :5

Oud Lid
2004-02-08 - 22:59:04

Ik heb zelf al een jaar of 6 venezuela amazones, over het lawaai maken het volgende: 's morgens en 's avonds maken ze ongeveer 20 minuten wat lawaai, dus als het licht en donker wordt.
Normaal gesproken heb ik rond juli hierbij jongen liggen, mocht je intresse hebben dan laat het maar weten


wiechmann
Website Member
Posts :944

Website Member
2004-02-09 - 08:46:08

ik heb 2 koppels venezuela's het zijn bij mijn rustige vogels mijn koppel blauw voorhoofd maakt meer geluid ik denk dat het van koppel tot koppel verschil maakt


Staaf
Oud Lid
Posts :2

Oud Lid
2004-02-09 - 09:36:38

Ben al jaar en dag kweker van amazones en dergelijke. Het zijn hele mooie vogels. Perfect voor beginners. Overdag maken ze normaal niet veel lawaai, enkel als ze gestoord worden en/of in de paarperiode. Voor meer inlichtingen over de voeding mag je me steeds raadplegen. Staaf 0472/42.34.65



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 150 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede