Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > import Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : import
microob
Website Member
Posts :9

Website Member
2004-02-12 - 14:30:22 send message to microob

heeft iemand ervaring met het importeren van EIGEN KWEEKVOGELS (parkietachtigen met gesloten ring!)uit amerika/zuid-afrika/...? Wat kost het? Is het haalbaar? Wat moet je allemaal doen om in orde te zijn met de huidige wetgeving?


pitylus
Website Member
Posts :210

Website Member
2004-02-19 - 15:17:26 send message to pitylus

BESTE VRIEND IK PERSOONLIJK GELOOF NIET ZOVEEL IN HET IMPORTEREN VAN EIGENKWEEKVOGELS DE MERENDEEL ZIJN GEROOFDE NESTEN WAAR JONGE VOGELS GERINGD WORDEN MISSCHIEN IS HET NIET ALTIJD ZO MAAR HEB DAAR WEL MIJN TWIJFELS OVER ALS JE OP ZOEK BENT NAAR PARKIETACHTIGE SOORTEN UIT AMERIKA PERU ENZ DAN KAN IK U EEN ADRES GEVEN VAN IMPORTEUR UIT DIE LANDEN MAAR WEL GEEN EIGENKWEEK VEEL SUCCES VERDER GROETJES


microob
Website Member
Posts :9

Website Member
2004-02-19 - 17:39:59 send message to microob

beste, ik ken via e-mail een kweker uit amerika. Hij heeft momenteel jongen zitten van een soort die ik zoek. Eventueel zou ik de vogels importeren om onverwante koppels te kunnen opzetten.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2004-02-19 - 20:17:10 send message to agabird

Je zou eens contact op kunnen nemen met een importeur en vragen of hij de vogels voor je kan importeren. En natuurlijk wat hij daarvoor vraagt.

Volgens mij is het echt heel veel werk, vooral omdat geimporteerde ook sowieso 6 weken in quarantaine moeten. En dat is dan in speciaale hokken die moeten voldoen aan allerlei eisen, niet echt makkelijk voor een gewone particulier.

Als je zo geen importeur weet, je zou bij Lovebird export kunnen navragen, zij hebben nog een advertentie op de hoofdapagina van deze site. Niet dat ik hun wil sponsoren, maar ze zijn iniedergeval via mail goed bereikbaar en kunnen je vast een idee geven wat zoiets gaat kosten.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 180 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede