Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Vogels in huis. > caiqeus Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : caiqeus
johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2007-05-03 - 15:16:30 send message to johanne

eindelijk is het gelukt ,morgen krijg ik twee tamme caiqeus ,mischien heeft iemand tips voor mij voor onze nieuwe huisgenootjes?het zijn prachtige vogels maar weinig info over te vinden


erika
Website Member
Posts :239

Website Member
2007-05-03 - 16:39:30 send message to erika

HE gefeliciteerd !!!


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2007-05-04 - 20:13:00 send message to johanne

dank je ,ze zijn vanmiddag gebracht ,moeten nog even wennen maar heel leuke en mooie vogels,wij zijn er dan ook heel blij mee ,hoop dat ik nog meer info kan vinden over deze vogels


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-05-04 - 20:50:42 send message to Pionara.nl



denegon
Website Member
Posts :1792

Website Member
2007-05-05 - 08:25:18 send message to denegon

Ze zuijn heel erg speels. dus speelgoed kan heel leuk zijn. dit kunn je zelf maken van wilgetakken en van dat stro-achtige touw. als ze het dan slopen is het ook weer te maken en kost het niets.
ze bevinden zich ook op de grond dus voorzichtig met lopen als je een kamer binnen komt als ze los vliegen of lopen.
verder succes met de vogels.

groetjes Egon

Ps als je een mannetje en een vrouwtje hebt en ze raken over een paar jaar broeds dan kan de man agresief worden. (ook bij tamme vogels)
even iets om aan te denken.
later


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2007-05-06 - 18:45:20 send message to johanne

dank je voor de tip ,ze zijn nu hier 2 dagen en al een beetje gewend ,ze zijn enorm sociaal en lief en al supertam ,ze zijn niet gewiekt ,vindt het een beetje eng om ze er uit te laten nog en neem daar effe de tijd voor ,ik weet ook niet of dat wel echt nodig is om te wieken ,al hoe wel ik denk dat het wel mee zal vallen met het vliegen ,denk een kwestie van proberen.


lennard
Website Member
Posts :866

Website Member
2007-05-06 - 19:12:46 send message to lennard

Dat moet je doen als het donker is , dan kan je de gordijnen dichtdoen, en dan vliegen ze daar in.happy :)


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-05-07 - 21:27:16 send message to Pionara.nl

Deze zocht ik eigenlijk maar kon hem niet zo snel meer vinden . maar alsnog de link.
http://caiquesite.com/


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2007-05-08 - 11:11:49 send message to johanne

dank je wel voor de sites


johanne
Website Member
Posts :17

Website Member
2007-05-14 - 09:53:47 send message to johanne

wij hebben onze caiqeus deze week er uitgelaten ,en dat is prima gegaan,ze zoeken ons op en komen gezellig bij ons zitten en blijven in de buurt van de kooi ,ze vinden het nog een beetje eng om te vliegen ,maar tot op heden gaat het goed en zijn ze voorzichtig alles aan het ontdekken ,ze kunnen wel enorm schreeuwen als ze geen aandacht krijgen ,ik geef de aandacht dan ook alleen als ze rustig zijn om ze het zo af te leren ,maar alle tips op dit gebied zijn welkom van mensen die ervaring hebben met caiqeus
groetjes johanne


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2007-05-14 - 10:18:32 send message to Ramon

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Onder de rubriek Huisdieren-info staat veel info over Caiques en vooral over de Caique als huiskamervogel.
http://www.petcity.nl



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 190 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede