Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Walsrode Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Walsrode
tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-05-07 - 14:35:56 send message to tonnl

Kan iemand mij vertellen of Walsrode momenteel de moeite waar dis als je niet voor papegaaien en watervogels gaat?
Ofwel, wat is er nog meer te zien en is dit 6 uur rijden waard?
Dank voor de info.

Ton.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2007-05-07 - 15:23:48 send message to Karel

Absoluut Ton!

Wat denk je bijv. van paradijsvogels met jongen?

Dat alleen vond ik de rit al waard. Nog afgezien van alle andere zeer bijzondere vogels die ze daar hebben.


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2007-05-07 - 15:36:15 send message to tropic

Walsrode is het altijd waard om een bezoekje. Als je Walsrode eenmaal gezien hebt, zul je volgens mij nergens anders nog iets zo moois zien, dus...
Als je kan kiezen wanneer je gaat, is mei één van de beste periodes. Alles staat dan in bloei, en het is minder druk dan tijdens de vakantiemaanden. September is dan ook goed, maar alles is uitgebloeid. Nadeel van mei is dat sommige vogels broeden, en ze dus niet te zien zijn.
Best kan je m.i twee dagen uittrekken en tweedagsticket nemen. Je overnacht er zimmerfrei voor 20 euro, vlakbij het park.


R.D.
Website Member
Posts :44

Website Member
2007-05-07 - 16:23:58 send message to R.D.

Walsrode is zeer zeker de moeite waard. Maar topic als je ooit in de gelegenheid bent om naar tenerife te gaan, loro park is mooier en groter. Dus ook zeker de moeite waard.


Richard V
Website Member
Posts :392

Website Member
2007-05-07 - 16:29:52 send message to Richard V

absoluut, en als je daar dan toch bent pak je meteen ff de kromsnavels mee; zeker weten dat je daarvan gaat genieten happy :)


Rogert
Website Member
Posts :1303

Website Member
2007-05-07 - 20:38:52 send message to Rogert

Momenteel hebben ze ook de kuifseriema's op het nest, nandoe op eieren, vrije vlucht met australische dwerg aalscholvers, reuzentoerako's, secretaris vogel in de vrije doorloop vlucht en gewoon een geweldige vogelcollectoie.

Veel plezier daar!


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-05-12 - 00:00:55 send message to hoogervorst

Ton,
Ik ben een week geleden uit Walsode gekomen en we hebben ook nog het serengetipark meegenomen waar de zwarte beren los bij de dromedaissen lopen.
Paradijsvogels zitten achter de schermen, er is 1 man te zien(niet op kleur) in de fazanterie. Verder aan kleine afrikaantjes heb ik een koppel vioolgranaten gezien, wel veel wevers.
De kagoe vindt ik zeer mooi.
Afijn Ton, jij met de hobby fotografie, moet daar zeker heen gaan en idd. mei is een mooie bloeimaand daar. Boek het hotel aan de overzijde (luisenhohe) van het park (69 euro, 2p incl ontbijt per nacht) en koop een 2dagenkaartje voor 22 euro. je zal er geen spijt van krijgen.
Vanaf Haarlem via groningen in 4,5 uur te rijden(lekker rustige route)
Hotel boeken via bookings.nl
Ik heb 700 fotós gemaakt op 1 dag.

Ronald
Purmerend


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2007-05-12 - 00:04:22 send message to tonnl

Hartelijk dank allen, we gaan dus! happy :)
Dat wordt accu's opladen...


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-05-12 - 10:41:31 send message to Pionara.nl

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Tip,
Rij er 's middags heen. Overnacht in de buurt in een hotelletje. En ga dan 's ochtends vroeg fris en fruitig naar het park. Da's wat relaxter dan 6 uur rijden en op een holletje door het park omdat je nog 6 uur terug moet.

Zie net dat ronald je dat ook al heb voorgesteldhappy :)



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 92 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede