Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > > Moderators


Welkom , je bent de moderator van dit forum.
Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina :


Auteur Onderwerp :


Forum Moderator
Posts :

Forum Moderator
- send message to - delete topic moderator wijzig topic



Dit bericht is door moderator aangepast

mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-18 - 19:28:57 send message to mijnkaketoes.nl - delete topic moderator wijzig reply

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

aangepast???????????????
Ik lees niks???


ZGHKIL
Oud Lid
Posts :279

Oud Lid
2007-05-18 - 20:55:44 send message to ZGHKIL - delete topic moderator wijzig reply

Jaaah.... Das waus hè?
Dit bericht heb ik geplaatst en ik zal even zeggen wat erin stond, want het was wel de bedoeling dat de inhoud getoond zou worden.

Als ik ben aangemeld en ik op "Log uit" druk verval ik in een soort error-profiel "deleted" genaamd. ik schrok me dood, want ik dacht dat mijn hele account gewist was. Linksboven in het menu stond "Welkom deleted". Tevens stond er dat ik geen berichten had enz... enz...

Maar ik kon dus nog steeds posten, dacht ik... Ik schreef daarom dit onderwerp aan de beheerders met eigenlijk de vraag: Watskebeurt!? Wie ben ik ineens als ik uitlog en waarom wordt ik niet helemaal afgemeld maar verval ik in een soort error-profiel dat vol zit met fouten?

Wel nu... toen ik het bericht had verzonden was het "door de moderator aangepast" en had ik ineens moderation opties. (die overigens niet werkten, maar toch.) Bij deze alsnog mijn bericht dus.

Groeten,
Wouter



Pagina :

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 166 bezoekers op de site, waarvan 5 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede