Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > camera voor broedblok en binnenhok? Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : camera voor broedblok en binnenhok?
mootje
Website Member
Posts :322

Website Member
2007-05-31 - 14:21:31 send message to mootje

Hoi,

Ik heb weer eens een vraagje.
Ik wil graag met een camera mijn binnenhokken in de gaten houden (draadloos), zodat ik het gedrag van mijn vogels ook kan zien als ik zelf niet in het hok kom.
En ik heb ook ergens hier (kan het topic niet terugvinden), gelezen over cameraatjes voor in het broedblok zelf, middels een dubbeldak boven in het broedblok.
Deze laatstgenoemde zouden ook bij Obie verkrijgbaar zijn, daar heb ik echter heen gebeld, en ze hadden er nog niet eerder van gehoord.
Nu had ik vanmorgen een draadloos systeem (elron) gekocht voor het binnenhok, echter het enige wat duidelijk in beeld kwam was de mooie tuin van 2 straten verder, die blijkbaar een camara hebben met een sterkere zendfrequentie als die van ons.
Dat ding heeft dus een retourtje gekregen richting winkel.
Kan iemand mij vertellen wat voor cameraatjes ik het best kan gebruiken?
Waar ik die kopen kan, en wat ze ongeveer kosten?
Buiten heb ik reeds langere tijd camera's, maar niet draadloos, en voor nog meer snoeren etc. in zicht zie ik dus niet zitten.

Alvast bedankt!

Groetjes Monica.



suk
Website Member
Posts :503

Website Member
2007-05-31 - 18:00:33 send message to suk

zover ik weet adverteerd er hier op de site iemand met draadloze camera,s.

ik heb er zelf 8 bij deze man gekocht.

en uiterst tevreden.

sebastiaan


Guust
Website Member
Posts :74

Website Member
2007-05-31 - 19:15:57 send message to Guust

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ikzelf gebruik voor boven een kanarienest een draadloos kameratje van gekocht via Bascom:
http://www.draadlooscameratoezicht.nl
Ikzelf gebruik het setje: USB draadloze mini cameraset.
Persoonlijk zeer tevreden van de service. Het beeld had me iets scherper gemogen, maar voor de rest dik in orde.

mvg,


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-05-31 - 20:00:33 send message to mijnkaketoes.nl

Diverse draadloze camera's geprobeert. Echter altijd wat. Buurvrouw magnetron dan storingen. Depressie in het weer slecht beeld enzo. Nu liggen mijn hokken plus minus 15 meter van het huis. Dus moet door 2 muren. Ik ben overgegaan op camera's met bekabeling (IP kan ik ook eens op het werk en in de vakantie de verblijven zien) Ik moet zeggen het kost wat maar ik wil nooit meer wat anders

Henk


mootje
Website Member
Posts :322

Website Member
2007-06-01 - 16:20:50 send message to mootje

Hey bedankt allemaal!
En sorry voor de late reactie!
Ik was gisteren verder erg druk, de camera had ik omgewisseld voor een ander systeem, wel van hetzelfde merk overigens.
En deze doet het prima, ik kan nu tenminste ook zien hoe het gedrag van mijn toch wel schuwe vogels is als ik er niet bij ben.
Zo zag ik bv. dat de 2 grijze roodstaarten die misschien hooguit 2 weken bij elkaar zitten, elkaar wel heel erg gezellig vinden.De man kroelt, en voert de pop, en zij bedeld dus ook om voer bij de manhappy :).
Voor cameraatjes voor in de broedblokken kijk ik later wel eens,daar ga ik me eerst een beetje op orienteren en vergelijkenwink ;).

Groetjes Monica.



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 156 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede