Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Nieuwe Fora Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Nieuwe Fora
Guust
Website Member
Posts :74

Website Member
2007-06-07 - 16:36:26 send message to Guust

Hallo,

ik stel me de vraag of het misschien mogelijk is om enkele extra Fora bij te voegen, en daarmee meer overzicht te creeren.
Ikzelf hou me vooral met kanarie en exotenkweek bezig, en het lijkt me overzichtelijker als daar een appart Forum over bestaat.
Eventueel onder het huidige Forum "Kweek en verzorging".

Misschien iets in de aard van:
Forum "Parkieten en Papegaaien", Forum "Exoten" en een Forum "Kanaries" toe te voegen?

mvg,


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-06-07 - 16:46:01 send message to agabird

Dat staat zeker in de planning. Maar nu nog niet. Het forum gaat over naar een ander systeem, en des te meer veranderingen ik nu aanbreng, des te lastiger wordt het.

Neemt niet weg dat het nu ook al lastig genoeg is. Ik kom steeds "problemen" tegen waar ik geen rekening mee had gehouden. Op het moment dat het systeem over is, dan is het eerste wat gebeurd dat er nieuwe subfora worden aangemaakt.


Pionara.nl
Website Member
Posts :309

Website Member
2007-06-07 - 19:15:55 send message to Pionara.nl

Je heb zo wel je eigen 'gezicht' met dit forum , maar is een phpbb niet veel makkelijker?


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-06-07 - 19:54:04 send message to blg

Als je het gaat opdelen in parkieten, excoten, kanaries enz. ga ik als parkietenman wel de stukjes missen uit de ander fora.
Dus mooi laten zo, het enigste wat van mij veranderd zou mogen worden is dat niet alleen de laatste 5 reacties er staan, maar bijvoorbeeeld de mogelijkheid, ongelezen forum reacties.
Kijk nu regelmatig de groepen na, de kroeg enz. om geen reacties te missen


cocobar
Website Member
Posts :591

Website Member
2007-06-07 - 20:06:33 send message to cocobar

@blg: ik sla de pagina met de laatste 25 berichten op als favorieten pagina. Zo mis je ook geen onderwerpen...


Guust
Website Member
Posts :74

Website Member
2007-06-08 - 09:13:15 send message to Guust

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

2x gewijzigd ivm die quote hieronderwink ;)

Prima, ik kijk ernaar uit!

quote
Neemt niet weg dat het nu ook al lastig genoeg is. Ik kom steeds "problemen" tegen waar ik geen rekening mee had gehouden. Op het moment dat het systeem over is, dan is het eerste wat gebeurd dat er nieuwe subfora worden aangemaakt.

Het is inderdaad allemaal niet van de poes! wink ;)Ikzelf heb ook een site-je met Forumpje, en dan nog in phpBB, en je hebt er je werk mee!sad :(
Succes nog en alvast m'n complimenten!

mvg,



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 206 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede