Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > Invloed nestblok-camera's op kweeksucces Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Invloed nestblok-camera's op kweeksucces
vajeroen
Website Member
Posts :28

Website Member
2007-07-18 - 15:25:47 send message to vajeroen

Vorig jaar heb ik enkele infraroodcamera's geďnstalleerd langs boven van de nestblokken bij enkele koppels papegaaien.

Nu heb ik een koppel grijze roodstaarten dat voor de installatie al 2 nesten had gehad met telkens 2 jongen. Sinds ik de infraroodcamera's heb, heeft dit koppel al 2 keer een nest onbevruchte eieren gehad.

Heeft er nog al iemand dit meegemaakt? Ze zouden dit toch al lang gewoon moeten zijn. Kan dit de reden zijn?


swanny
Website Member
Posts :312

Website Member
2007-07-18 - 19:39:10 send message to swanny

Hallo
Dit voorjaar is een ramp op gebied van de kweek met grijze roodstaarten. Niet allen grijze trouwens, veel gehoorde klachten zijn onbevrucht, dood in het ei en helemaal geen nesten. Dit betreft koppels die het gewoon goed doen. Dit alles kan een reden zijn en het hoeft dus niet aan de camera te liggen, we moeten een andere oorzaak niet uit het oog verliezen.
Ik hoor graag van andere die ervaring hebben met camera's in de blok. Ik heb dat helaas niet, maar wil er ook aan beginnen.
MvG



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 199 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede