Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > kkp Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige


rupicola
Website Member
Posts :1712

Website Member
2007-08-18 - 20:36:39 send message to rupicola

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Henk@

Misschien zie ik het niet goed, maar Wickingh spreekt zich in zijn voorgaande berichten zelf tegen voor wat betreft het grootbrengen van andermans jonge vogels!

Afgezien daarvan ben ik van mening dat het initiatief en de strekking van de achterliggende gedachte best OK is, daar twijfel ik ook niet aan, maar als je zoiets opzet dient je verhaaltje wel te kloppen en degelijk onderbouwd te worden.

Het testen op ziektes wordt door KKP hoog in het vaandel gedragen, maar juist op dit punt valt er met de huidige testmethoden nu eenmaal veel aan te merken.
Als gevolg daarvan wordt de waarde van een KKP keurmerk simpelweg in twijfel getrokken.

In het algemeen kun je overigens ook verwachten dat wanneer je jezelf profileert als keurmerk kweker dat er extra kritisch naar je wordt gekeken en dat je eveneens kritische vragen voorgeschoteld krijgt.

Nu kun je daarover van mening verschillen wat je wilt, daar is niets mis mee, maar als het moeilijk wordt zal men toch op z'n minst zijn of haar fatsoen moeten houden, tenminste als je inderdaad serieus wat wilt bereiken.

It's a small World after all.


mijnkaketoes.nl
Oud Lid
Posts :2103

Oud Lid
2007-08-18 - 20:44:22 send message to mijnkaketoes.nl

Hans

Ben het wel met je eens , zeker wat kritische vragen betreft. Ook daar kun je alleen maar van leren.

Wat het fatsoen betreft, dat ben ik het ook met je eens. Echter uit emoties zeggen mensen wel eens wat he. En des te lastiger als je de persoon niet persoonlijk kent he. In ons geval bijvoorbeeld hebben we elkaar wel eens ontmoet en kennen we elkaar (vaag) als types.

Daarom kom ik een beetje voor Frank op. Grote beer, klein hartje.

Groet

Henk


parrotmaniak
Website Member
Posts :581

Website Member
2007-08-19 - 19:21:50 send message to parrotmaniak

het is al een paar keer eerder gezegt maar testen op virussen geeft GEEN GARANTIE dat de vogel geen drager is,dus iemand die vogels [e.k] koopt van de kweker, en deze vogels, en de oudervogels, zitten er gezond bij,loopt weinig meer risico een drager binnen te halen dan iemand die een getestte vogel koopt. een getestte vogel geeft een SCHIJNZEKERHEID


jurn
Website Member
Posts :95

Website Member
2007-08-19 - 21:38:37 send message to jurn

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Schijnzekerheid vindt ik verkeerd verwoordt.

Je maakt de kans kleiner op de virussen.

Uitsluiten is bijna onmogelijk !


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-08-20 - 22:42:09 send message to Strigiformes

Ik kom toch bij hele vreemde sites terecht als ik KKP 'google'


ferry1
Website Member
Posts :196

Website Member
2007-08-23 - 20:04:40 send message to ferry1

www.pakara.nl kan je er alles over lezen



Pagina : 1 2 3 4 5 6
<<< vorige

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 140 bezoekers op de site, waarvan 2 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede