Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Kweek en verzorging. > vraag : eigenaar opsporen van een Lori van de Blauwe Bergen Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : vraag : eigenaar opsporen van een Lori van de Blauwe Bergen
mark1982
Website Member
Posts :1

Website Member
2007-10-09 - 21:10:45 send message to mark1982

Beste lezer(es)

Hier het volgende via dit forum probeer ik een suggesties te krijgen hoe ik het best de rechtmatige eigenaar van een Lori van de Blauwe Bergen kan opsporen. Deze is aan komen vliegen en op dit moment in mijn bezit nu heb ik al op marktplaats een oproep gedaan, maar de mensen die daar reageren zijn meer geintresseerd in een gratis vogel om door te verkopen. De vogel is geringd en de ring is voorzien van een cijfer letter combinatie. Is dit gekoppeld aan de eigenaar of kweker en zo ja hoe die te vinden en heeft elke vogel een paspoort of papier waarmee de je eigenaar kunt verifieren. tot zover mijn vraag

MVG mark



Fokke
Website Member
Posts :224

Website Member
2007-10-09 - 21:50:46 send message to Fokke

Als de vogel geringd is dan is het vrij simpel om de kweker (dat hoeft dus niet de eigenaar te zijn) op te sporen. De code die op de ring staat bestaat uit een aantal letters b.v. NB ofAB of PS met vervolgens een kweeknummer, jaartal en een volgnummer, bv. NBo7-FQ26-1. Bij de desbetreffende bond kunt U het nummer doorgeven en die kunnen dan de kweker informeren.


goulds
Website Member
Posts :865

Website Member
2007-10-09 - 23:11:20 send message to goulds

NB staat voor nbvv en ab voor anbvv dan heb je ook nog belgische e.a. europese landen en de speciaalclubs.


dooren
Website Member
Posts :2443

Website Member
2007-10-09 - 23:53:34 send message to dooren

Misschien kun je een oproep plaatsen bij onze europese loriclub. (zie www.loribreeders.com)

Het is goed mogelijk dat deze vogel uit het buitenland komt.

Gert



Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 8 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede