Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Roofvogels en uilen - film/dvd Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Roofvogels en uilen - film/dvd
blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-11-12 - 21:49:36

Aangekondigd op FTD

wordt gepost in a.b.cores

Roofvogels en uilen, dit zijn misschien wel de meest tot de verbeelding sprekende vogels die te zien zijn. Deze film gaat in op deze fascinerende vogelfamilies.
Met 32 soorten roofvogels en 13 soorten uilen is dit overzicht een van de meest complete die er verkrijgbaar is. Vrijwel alle Europese roofvogels en alle Europese uilen passeren in bijna 2 uur de revue.
Deze uitgave is voorzien van prachtige beelden met veel close ups en duidelijk Nederlands ingesproken commentaar.
Per soort wordt er veel aandacht besteed aan de herkenning van de verschillende roofvogels en uilen. Daarnaast wordt er ingegaan op het voorkomen in Nederland en wordt er verteld over bijzonderheden rondom de soort.
Het is bijna niet voor te stellen dat de meeste beelden die op deze film te zien zijn in Nederland gemaakt zijn. Dit betekend dat u dit buiten ook allemaal kan zien. Deze film zal u daarbij goed op weg helpen.

Deze DVD heeft als voordeel de betere beeldkwaliteit en het makkelijke zoeken naar soorten.
De DVD is ook voorzien van instelbare Nederlandstalige ondertiteling.

De soorten lijst die u op deze film aantreft:
Wespendief - Grijze Wouw - Zwarte Wouw - Rode Wouw - Zeearend - Vale Gier - Monniksgier - Lammergier - Aasgier - Slangenarend - Bruine - Kiekendief - Blauwe Kiekendief - Steppekiekendief - Grauwe Kiekendief - Havik - Sperwer - Buizerd - Arendbuizerd - Ruigpootbuizerd - Bastaardarend - Steppearend - Steenarend - Dwergarend -Visarend - Torenvalk - Kleine Torenvalk - Roodpootvalk - Smelleken - Boomvalk - Giervalk - Sakervalk - Slechtvalk - Kerkuil - Oehoe - Sneeuwuil - Steenuil - Dwergooruil - Laplanduil - Oeraluil - Bosuil - Sperweruil - Ruigpootuil - Dwerguil - Ransuil - Velduil

Groeten benno


Dit bericht is door moderator agabird aangepast

Frankies
Website Member
Posts :162

Website Member
2007-11-13 - 13:59:49

Deze DVD ga ik zeker bekijken.

Ik zoek op FTD en Usenet regelmatig naar DVD's over vogels. Spijtig genoeg is er niet veel te vinden.
Dus hierbij mijn oproep, dat iedereen zijn vogels DVD's even post op usenet ....
Tot op heden heb ik alleen "The Life Of Birds" van David Attenborough gevonden.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-11-13 - 17:47:57



blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-11-16 - 18:38:42

Aangekondigd op FTD.

Nzb volgt

Deze DVD, die over Eenden gaat, is tot stand gekomen in samenwerking met de Eendenkooi Stichting. Naast het bekijken van alle eendensoorten en zaagbekkensoorten die in Nederland voorkomen maakt u ook kennis met het fenomeen Eendenkooien en het bijbehorende kooibedrijf. In een kleine 10 minuten wordt een complete uitleg gegeven wat eendenkooien zijn en waarom ze heden ten dagen zo belangrijk zijn voor de natuur. Het zal u wellicht verbazen dat dit oude ambacht nog steeds wordt uitgeoefend. Nu echter meer voor de wetenschap. In eendenkooien worden jaarlijks vele eenden gevangen ten behoeve van ringonderzoek.
In Eendenkooien komen vanzelfsprekend ook veel eenden voor. Het grootste deel van deze prachtige DVD wordt in beslag genomen door de prachtige beelden van 34 eendensoorten, waaronder drie soorten zaagbekken.
In ruim 1 uur en 20 minuten ziet u alle eenden die u in Nederland kunt aantreffen voorbijkomen. Voorzien van uitstekend Nederlands gesproken commentaar leert u de eenden herkennen. Zo leert u veel over het verschil in mannetjes en vrouwtjes eenden, u leert over de diverse kleden en via deze film komt u het een en ander over het gedrag en voorkomen te weten.
Omdat eenden en eendenkooien eigenlijk niet los van elkaar gezien kunnen worden is deze DVD in samenwerking tot stand gekomen. Eendenkooien vormen nog altijd een van de belangrijkste stilte gebieden in het cultuurlandschap van Nederland. Door deze rust is het in de Eendenkooi het jaar rond een eldorado voor vogels, vooral voor eenden. De eendenkooien die Nederland nu nog rijk is, 118 in totaal, worden voor een groot deel actief beheerd. Helaas wordt ook een deel van deze eendenkooien in hun voortbestaan bedreigd. De Eendenkooi Stichting heeft veel informatie over de eendenkooien, en geeft ook advies over het beheer en de bescherming. Door deze DVD krijgt u een goede indruk wat een eendenkooi is, en hoe het kooikerambacht werkt. Door deze DVD wil de Eendenkooi Stichting meer mensen kennis laten maken met de eendenkooien.
Deze DVD heeft als voordeel de betere beeldkwaliteit en het makkelijke zoeken naar soorten.

De soortenlijst die u op deze film aantreft:
Casarca - Bergeend - Krooneend - Tafeleend - Grote Tafeleend - Witoogeend - Ringsnaveleend - Kuifeend - Topper - Witkopeend - Rosse Stekelstaart - Koningseider - Stellerseider - Eider - Harlekijneend - Zwarte Zee-eend - Brilzee-eend - Grote Zee-eend - IJseend - Nonnetje -Middelste Zaagbek - Grote Zaagbek - Brilduiker - Krakeend - Smient - Amerikaanse Smient - Bronskopeend - Blauwvleugeltaling - Slobeend - Wilde Eend - Pijlstaart - Zomertaling - Wintertaling - Amerikaanse Wintertaling



chemist010
Website Member
Posts :74

Website Member
2007-11-17 - 12:55:53

Bedankt voor de tip slurp hem binnen.


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-11-17 - 17:00:54

Nzbtje http://www.ftd.nu/portal/?user=Blg&verify=1860f55b4b52eaf24787b61e09171137&query=b256ZSBlZW5kZW4=

Staat er nog niet compleet op, dus nog ff geduld.

Groeten benno


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-02 - 16:20:15

heb er nog eentje gevonden

nzb http://www.ftd.nu/portal/?user=Blg&verify=dd6b98ad8a0c40f9d2d86d735e919833&query=d2VpZGV2b2dlbHM=


Nederland staat bekend om het land met de meeste weidevogels van europa. Dit kan ook haast niet anders met al onze prachtige weilanden en buitendijkse schorren en kwelders en uiterwaarden.
Met 19 getoonde soorten is dit overzicht een van de meest complete die er verkrijgbaar is. Naast de echte weidevogels als Grutto, Kievit, Tureluur en Scholekster treft u op deze film ook een tweetal zwaluwen, een tweetal kwikstaarten en drie eendensoorten aan.
Deze uitgave is voorzien van prachtige beelden met veel close ups, veel vogelgeluiden en duidelijk Nederlands ingesproken commentaar.
Per soort wordt er veel aandacht besteed aan de herkenning van de verschillende weidevogels. Daarnaast wordt er ingegaan op het voorkomen in Nederland en wordt er verteld over bijzonderheden rondom de soort.
Het is bijna niet voor te stellen dat alle beelden die op deze film te zien zijn in Nederland gemaakt zijn. Dit betekend dat u dit buiten ook allemaal kan zien. Deze film zal u daarbij goed op weg helpen.
De totale film heeft een speelduur van 70 minuten en is van zeer hoge kwaliteit. Een must voor alle vrijwilligers en agrariërs die aan weidevogelbescherming doen.

Deze DVD heeft als voordeel de betere beeldkwaliteit en het makkelijke zoeken naar soorten.

De soortenlijst die u op deze film aantreft:
Veldleeuwerik - Patrijs - Boerenzwaluw - Huiszwaluw - Zwarte Stern - Zomertaling - Slobeend - Kuifeend - Wilde Eend - Kievit - Grutto - Tureluur - Scholekster - Kemphaan - Watersnip - Wulp - Graspieper - Gele Kwikstaart - Witte Kwikstaart


Ik post voor mijn plezier!
Kudos zie ik als een blijk van waardering om door te gaan!
Een berichtje is ook leuk dan weet ik waar ik het voor doe!
Hou het gezellig en help elkaar!
Nederlands gesproken!
De Cover en Label worden mee gepost!
Ik post onder ftd nummer!
Postinformatie
Laatst bijgewerkt : 11-11 , 07:52
Categorie : Beeld
Formaat : DVD5
Bron : Retail

Ondertitels : Geen

Genre : Documentaire

Status : Niet langer ondersteund
Tag(s) : albertina




blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-02 - 16:27:44

En nog eentje

http://www.ftd.nu/portal/?user=Blg&verify=9a73d6322069792e294227cd73bf5d5c&query=b25zIGh1aXM=

523534) [ons huis] - "ons huis Cover.jpg" yEnc 2.5 MB 1 100 29.2d a.b.cores
(523534) [ons huis] - "ons huis.nzb" yEnc 4.6 GB 102 100 29.2d a.b.cores



Alle vogels die bij u in de tuin voor kunnen komen op één film. Die wens komt nu uit. Op deze film treft u maar liefst meer dan 60 vogelsoorten aan die rondom het huis kunnen voorkomen.
Met 63 vogelsoorten is dit overzicht op DVD en video, één van de meest complete overzichten die er verkrijgbaar is.
Naast de overbekende soorten als merel, spreeuw en huismus, staan er op deze film ook soorten die we minder te zien krijgen zoals de Grote Lijster, Geelgors en Nachtegaal.
Deze uitgave is voorzien van prachtige beelden met veel close ups en duidelijk Nederlands gesproken commentaar.
Per soort wordt er veel aandacht besteed aan de herkenning van de verschillende vogels rondom ons huis. Daarnaast wordt er ingegaan op het voorkomen in Nederland en wordt er verteld over bijzonderheden rondom de soort.
Het is bijna niet voor te stellen dat de meeste beelden die op deze film te zien zijn in Nederland gemaakt zijn, altijd in de omgeving van de bewoonde wereld. Dit betekend dat u dit buiten ook allemaal kan zien. Deze film zal u daarbij goed op weg helpen.
De DVD is ook voorzien van een Nederlandse ondertiteling voor doven of slechthore.
Deze DVD heeft als voordeel de betere beeldkwaliteit en het makkelijke zoeken naar soorten.

De soortenlijst die u op deze film aantreft:

Sperwer - Holenduif - Houtduif - Turkse Tortel - Bosuil - IJsvogel - Groene Specht - Grote Bonte Specht - Kleine Bonte Specht - Boerenzwaluw - Huiszwaluw - Witte Kwikstaart - Pestvogel - Winterkoning - Heggenmus - Roodborst - Nachtegaal - Zwarte Roodstaart - Gekraagde Roodstaart - Merel - Kramsvogel - Zanglijster - Koperwiek - Grote Lijster - Spotvogel - Braamsluiper - Grasmus - Tuinfluiter - Zwartkop - Tjiftjaf - Fitis - Goudhaan - Grauwe Vliegenvanger - Bonte Vliegenvanger - Staartmees - Glanskop - Matkop - Kuifmees - Zwarte Mees - Pimpelmees - Koolmees - Boomklever - Boomkruiper - Gaai - Ekster - Notenkraker - Kauw - Roek - Zwarte Kraai - Spreeuw - Huismus - Ringmus - Vink Keep - Europese Kanarie - Groenling - Goudvink - Putter - Sijs - Kneu - Barmsijs - Appelvink - Geelgors


Ik post voor mijn plezier!
Kudos zie ik als een blijk van waardering om door te gaan!
Een berichtje is ook leuk dan weet ik waar ik het voor doe!
Hou het gezellig en help elkaar!
Nederlands gesproken!
De Cover wordt mee gepost!
Ik post onder ftd nummer!
Postinformatie
Laatst bijgewerkt : 07-11 , 17:40
Categorie : Beeld
Formaat : DVD5
Bron : Retail

Ondertitels : Geen

Genre : Documentaire

Status : Niet langer ondersteund
Weblink : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Vogels+rondom+ons+huis
Tag(s) : albertina




Hawkeye_NL
Oud Lid
Posts :1918

Oud Lid
2007-12-02 - 16:54:09

Van de roofvogels ben ik al aan het binnen halen. Bedankt voor deze FTD ondersteuning! laugh :D


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-02 - 17:29:44

Eigenlijk moest dit topic een andere naam hebben,
vogels op internet of dvd vogels of.....
Misschien kunnen de moderatoren iets doen.


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-12-02 - 20:23:17

Ik heb een toevoeging achter de titel geplaatst


Hen
Website Member
Posts :55

Website Member
2007-12-02 - 20:34:13

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Helemaal top,de roofvogels heb ik al een paar keer bekeken.
Bedankt Gr.Henk


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-08 - 14:39:02


Bird Houses & Feeders (PDF)

Vogelboekje met vele info, bouwtekeningen van huisjes, voeders en vogelbadjes.

Boekje is in Engels!!







Birds Section 1 Contents Intro.pdf
Birds Section 2 Watching.pdf
Birds Section 3 Bird Feeders.pdf
Birds Section 4 Bird Baths.pdf
Birds Section 5 Bird Houses.pdf

Postinformatie
Laatst bijgewerkt : 09-11 , 20:29
Categorie : Beeld
Formaat : Afbeeldingen
Bron : Anders

Ondertitels : Engels (ingebakken)

Genre : Anders

Status : Gereed met uploaden
Weblink : http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Bird+Houses+&+Feeders+(PDF)+vogelboekje+in+Engels

http://www.nzb-portal.nl/index.php?x=ftd&id=530286


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-08 - 14:42:18

Dit bericht is 3 keer gewijzigd

Dit is dvd 1

LET OP dvd 9

Parrot Behavior and Training #1

The first in our series of Parrot Behavior and Training DVD's, this DVD covers the basic fundamentals of training with positive reinforcement. We give you detailed instructions on how to shape behavior. Our training subjects are companion parrots learning behaviors for the first time. Be the first to experience these special moments of learning captured on film.
Postinformatie
Laatst bijgewerkt : 06-10 , 02:55
Categorie : Beeld
Formaat : DVD9
Bron : Anders

Ondertitels : Geen

Genre : Anders

Status : Gereed met uploaden

Zoeken op Goodbird Training

http://www.newzleech.com/usenet/?group=&minage=&age=&min=min&max=max&q=Goodbird+Training&mode=usenet&adv=


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-08 - 14:44:48

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Dit is dvd 2

LET OP DVD 9

Training for the Veterinary Exam #2

Make you bird?s next visit to the veterinarian stress free! This DVD shows you how to train your parrot to cooperate in his own medical care. Step by step instructions demonstrate how to train each behavior.
Postinformatie
Laatst bijgewerkt : 07-10 , 04:23
Categorie : Beeld
Formaat : DVD9
Bron : Anders

Ondertitels : Geen

Genre : Anders

Status : Gereed met uploaden

Zoeken op Goodbird Training


http://www.newzleech.com/usenet/?group=&minage=&age=&min=min&max=max&q=Goodbird+Training&mode=usenet&adv=


blg
Oud Lid
Posts :1027

Oud Lid
2007-12-29 - 21:02:31

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

nieuwe serie training videos

Parrot training - "Parrot Training DVD 1 Encore Pro.par2" yEnc

http://www.newzleech.com/?p=3283960

Staat er bijna compleet op.

http://www.birdtricks.com/ChetAndParrotsMULTIPLE_s.jpg

The success of our videos and our increased training led us to begin exploring how to train each type of bird to end their bad behaviors. We?ve spoken with tens of thousands of people, spoken with hundreds of experts, and we?ve now updated our system into the most polished bird training system available.

Volume 1
Intro to Training: This video teaches you how to get your parrot to Stop Biting & Screaming - Have your parrot wave at the audience when he appears! Your parrot will perform a card trick, and get pick the right card!

Volume One includes: The Wave, Nod "Yes", Shake His Head "No", Two Card Tricks, & Fetch!

Happy leeching



Pagina : 1 2 3 4 5
volgende >>>

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 229 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede