Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > Site nieuws > Dennis gesignaleerd onder andere naam
Dit onderwerp is gesloten
Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1 2 3
volgende >>>


Auteur Onderwerp : Dennis gesignaleerd onder andere naam
agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-12-09 - 12:23:29 send message to agabird

Normaal ben ik hier niet zo'n voorstander van om dit te melden, maar goed, Dennis heeft erom gevraagd.

Zoals jullie allen weten is Dennis papegaaien niet welkom meer op VogelArena.

Vanochtend kreeg ik echter een berichtje van een oplettende bezoeker, die had uitgevonden dat het telefoonnummer van 1 van de leden overeenkomt met die van Dennis.

Ik heb het betreffende lid verder onderzocht, en inderdaad het is Dennis papegaaien onder een andere naam. Hij heeft hier vogels te koop aangeboden onder de naam:

willems
hattum
Overijssel
0031-6-45156295

Nu blijkt hij ook bij marktplaats en andere sites onder deze naam vogels aan te bieden, dus wees gewaarschuwt.

Dennis maakt tegenwoordig gebruik van proxy servers verspreid over de hele wereld om toegang te krijgen tot VogelArena, het is dan ook lastig om hem definitief te blokkeren.

Al iemand binnen kort dan ook nog een advertentie tegenkomt waarvan vermoed wordt dat het van Dennis is, laat het even weten en ik zal kijken of dat klopt.

Groeten
Jan


Blauwe bergen
Website Member
Posts :240

Website Member
2007-12-09 - 21:46:09 send message to Blauwe bergen

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

waarom is dennis niet meer welkom.? ......


noel
Website Member
Posts :75

Website Member
2007-12-09 - 23:34:37 send message to noel

waar gaat dit over!!!!????

dat wil ook wel weten waarom


we leven in een vrij land toch???


en waneer wordt je geweigerd op vogel arena ???

met vrg edwin


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2007-12-10 - 07:17:59 send message to hoogervorst

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Zoek even in dit forum en je weet waarom. Dennis is niet zomaar verwijderd, daar is een hele discussie overheen gegaan.
Dus gebruik de zoekfunctie en er gaat een wereld voor je open.
Alleen de zoeknaam Dennis levert al 586 reply's op. Succes met lezen.


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2007-12-10 - 09:40:01 send message to ParkietenPeter

Dit bericht is 2 keer gewijzigd

Het is niet de bedoeling om over dit onderwerp te zeer uit te wijden. Een gewaarschuwd mens voorkomt veel VOGELLEED!
Een nieuwe discussie is onnodig als de onderstaande onderwerpen gelezen worden.

Het gaat al een hele tijd terug, veel leesvoer, veel commotie en zoals blijkt, verliest de vos wel zijn haren maar de streken absoluut niet!

Zomaar enkele onderwerpen:
"Toch nog geflashed door Dennis Papegaaien"

"kat in de zak"
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=358

"rare actie van dennis papegaaien" http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=1974

Enz., enz., enz., enz., ...

Daarbij nog;

http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=2055
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=1312
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=1258


Ramon
Website Member
Posts :476

Website Member
2007-12-10 - 09:55:51 send message to Ramon

Laat die man toch. Op iedereen die in de vogelhandel zit, of met vogels kweekt is wel wat op of aan te merken. En hier komt nog bij de "Willems uit Hattem" vogels te koop vraagt. Dit kan voor de kwekers onder ons alleen maar een voordeel zijn. Beetje flauw deze aktie agabird.


erika
Website Member
Posts :239

Website Member
2007-12-10 - 10:33:14 send message to erika

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Ik vind dit zeker geen flauwe actie. Ik moet er niet aan denken om een vogel van dennis te kopen. Als hij dit dus onder een valse naam doet is die mogelijkheid er wel zonder dat je het zelf in de gaten hebt. Ik zou dit absoluut wel willen weten.
Daarnaast vind ik het goed dat dennis gemeden word van deze website.

groetjes erika


avo
Website Member
Posts :47

Website Member
2007-12-10 - 11:20:21 send message to avo

Ik had een advertentie op va staan belde een man op die moest vogels hebben voor z'n neef, hij moest ze wel op de dag op halen want hij kon ze geen pap geven, maar ik zag vrijdag een advertentie staan op va met het zelfde tel nummer wat al een keer of 40 in m'n mobiel sta.hij kon 3 vogels kopen van me maar toen hij vertelde dat hij ze op de dag moest halen omdat hij ze niet kon voeren heb ik gzegd dat de koop niet door ging omdat ik mijn vogels hem niet toe vertrouwde ,vogels die ik met liefde groot heb gebracht.maar dan toch nog 40x bellen,ik werd er doodziek van groetjes avo


agabird
Administrator
Forum Moderator
Posts :1050

Administrator Forum Moderator
2007-12-10 - 13:12:15 send message to agabird

Dit bericht is 1 keer gewijzigd

Er is in het verleden veel gebeurd met Dennis, en daarop is besloten om hem niet meer toe te staan op deze site. Er zijn leden door hem bedreigd, en ik heb dit zelf ook mogen ervaren.

Zulke mensen zijn niet welkom, en als zulke personen dan proberen via slinkse wegen alsnog hun zin te krijgen, dan gaan ze bij mij alsnog voor de bijl.

Natuurlijk mag je dat flauw vinden, maar ik wil 's nachts ook goed kunnen slapen.

@noel, je wordt echt niet zomaar verwijderd van VogelArena hoor, daar moet je het wel heel bont voor maken. En er zijn er dan ook maar enkele die het zover geschopt hebben, waaronder dus Dennis.


Strigiformes
Website Member
Posts :149

Website Member
2007-12-11 - 00:37:55 send message to Strigiformes

En deze niet te vergeten.
http://www.vogelarena.com/forum/forum_read.php?id=183

Ondanks dat het voor sommige vervelend is om het maar steeds weer in een forum tegen te komen blijkt hier toch wel het nut van herhaling.
Er zijn toch weer veel nieuwelingen die niet weten wat voor figuur het eigenlijk is.

Groeten
--goffini--
nu ook onder een andere naam.


bert1974
Website Member
Posts :754

Website Member
2007-12-11 - 05:53:09 send message to bert1974

dennis krijgt het schijnbaar steeds moeilijker om met zijn vogels te handelen.
want als hij ook al op de markt moet gaan staan dan is er wat aan de hand.
ben ze vorig jaar en de afgelopen keer ook op de grote markt in zwolle tegen gekomen.
dat zegt mij genoeg.

groeten bert


henkdelaat
Website Member
Posts :1328

Website Member
2007-12-19 - 22:59:53 send message to henkdelaat

Ik heb met deze Willems ook een mail wisseling gehad over vogels en omdat hij met de ene advertentie uit Amsterdam kwam en met de andere uit Hattum maar wel met hetzelfde telefoon nr.
Toen ik hem om uitleg vroeg was het adres in Amsterdam van zijn vriendin waar hij soms verbleef.
Nu ik dit lees weet ik genoeg.
Ik heb in het verleden jaren jonge papegaaien geleverd en nooit problemen met hem gehad,tot voor een paar jaar geleden toen heeft hij jonge grijze opgehaald ze goed nagekeken alles was goed,en na een paar weken sprak ik hem en toen hadden ze ineens gebroken pootjes.
Iedere kweker weet als jonge vogels een gebroken pootje hebben dat zij niet op hun pootjes kunnen staan,en hun pootjes niet kunnen samenknijpen.
Maar dit was een smoesje om de volgende jongen goedkoper te krijgen dus de samenwerking was gelijkover dat begrijp je wel.
Maar ik hoor steeds meer verhalen over Dennis van beginnende kwekers die er problemen mee hebben.



sabine107
Website Member
Posts :91

Website Member
2008-01-04 - 20:37:54 send message to sabine107

Wat op de markt van Zwolle?
Ik ga er regelmatig heen. Heb tot nu toe nog niks gekocht daar.
Maar wie weet dan hoe hij er uitziet?
Want heb dat tot nu toe niet kunnen vinden. Ik wil niet het risico lopen dat ik eventueel iets van hem koop. Of is dit nu het schenden van privacy?


ParkietenPeter
Website Member
Posts :4054

Website Member
2008-01-05 - 08:47:19 send message to ParkietenPeter

quote
Want heb dat tot nu toe niet kunnen vinden

Echt zoeken doet soms toch echt wonderen.
(Zijn eigen site staat er nl. zelf vol van. Moet je wel effe moeite doen)

wink ;) Peter

ps. We gaan hier geen foto's plaatsen van andere mensen, dat niet.


sabine107
Website Member
Posts :91

Website Member
2008-01-07 - 11:37:49 send message to sabine107

Oke heb het gevonden, was even zoeken maar ik denk dat ik nu de goede heb gevonden.

groetjes sabine


tropic
Website Member
Posts :755

Website Member
2008-01-07 - 12:07:17 send message to tropic

@bert
Ik wil me zeker niet in dit onderwerp mengen, daar ik Dennis niet ken, en er dus ook geen uitspraken over wens te doen. Ik stel me enkel de vraag wat er mis is als je met je vogels op de markt gaat staan?????



Pagina : 1 2 3
volgende >>>

Onderwerp gesloten



Er zijn in totaal 133 bezoekers op de site, waarvan 0 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede