Vogelarena

Log In
 


Gebruikersnaam

Paswoord

Onthouden

Paswoord vergeten

Schrijf mij in!

 

 

 

 

 

 

 

   
Inhoud
   

   
Zoeken
 
   
 
   
VogelArena.com
 

E-mail


   
Reclame
 





   




Forums Home > De kroeg > Ik zoek iemand die werkt in die biologie / dierhouderij sector voor een intervieuw Moderators
agabird


Om een bericht te kunnen posten moet u ingeschreven zijn schrijf in.
Als U al lid bent log hier in.

Pagina : 1


Auteur Onderwerp : Ik zoek iemand die werkt in die biologie / dierhouderij sector voor een intervieuw
birdies
Website Member
Posts :143

Website Member
2008-01-30 - 11:22:56 send message to birdies

Hallo,

Ik zit in 5 HAVO en voor maatschappijleer een intervieuw afnemen van iemand die mijn droomberoep beoefent. Ik heb niet echt een concreet beroep maar functies die ik later graag zal willen uitvoeren zijn:
- (dierhouderij)Kweekprogramma's opzetten
- (dierhouderij)Nieuwe verblijven opzetten
- (biologie) Relaties tussen dieren (evnt. verschillende soorten) ondezoeken.
- (dierhouderij)Bedrijfsleider of leidinggevende functie in een dierenpark

Ter informatie ik ben van plan een HBO opleiding te volgen (Ik denk dier en veehouderij).

Ik woon in zoetermeer, U zou dan wel in de buurt moeten wonen maar het kan ook via de E-mail.

M.v.g. Jeroen Hubert


andre22
Website Member
Posts :68

Website Member
2008-01-30 - 12:43:05 send message to andre22

Hallo Jeroen,
Ik doe momenteel de opleiding diermanagment aan het van Hall larenstein. Een erg leuke opleiding waarbij je de beroepen zou kunnen uitoefenen die jij aandraagt.
Je zou eens op de site kunnen kijken van het van Hall. De opleiding zit overigens in Leeuwarden dus wel een eindje weg.
Gr Andre


hoogervorst
Website Member
Posts :411

Website Member
2008-01-30 - 13:30:39 send message to hoogervorst

Jeroen,
je zou ook Jan Harteman kunnen proberen, hij zit en werkt ook in die sector en is volgens mij verbonden aan een landbouwschool in Barneveld.
Kijk anders eens op aviornis.nl of jong aviornis, daar vindt je hem wel. Hij is hier ook forumlid.

Groet,
Ronald


birdies
Website Member
Posts :143

Website Member
2008-01-30 - 14:40:00 send message to birdies

Heey,

Omdat Leeuwwarden een beetje ver weg is heb ik daarvoor een alternatief gezocht en gevonden, dier- en veehouderij in Delft aan de InHolland school, maar ik hoor er de laatste tijd wel slechte berichten over :S ...

Volgensmij ben ik weleens op de website van Jan Harteman geweest, is dat niet met die eenden?

Gr. Jeroen


tuga
Website Member
Posts :22

Website Member
2008-01-30 - 16:53:58 send message to tuga

Hoi,

Misschien ben ik goed genoeg, ik ben docent dierhouderij. Dit doe ik nu een jaar of 8. Als het wat is hoor ik het wel.

vr gr Gerjan


roul rouls
Website Member
Posts :93

Website Member
2008-01-30 - 18:27:12 send message to roul rouls

Hey Jeroen,

Ik zit in het 3 de jaar van de opleiding veehouderij, en volg het mbo. Ik woon in Amerongen.

mvg martine


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-01-30 - 21:14:29 send message to Karel

Je zou Hans Bataille eens kunnen mailen. Hij is de man achter de Stichting de Neushoornvogel.
Gegevens vind je op:

http://www.neushoornvogel.nl/hoofdpages/Stichting/index-stichting.htm

Ik zou het interview dan niet per mail doen, want een bezoek aan zijn parkje is zeer de moeite waard!


tonnl
Website Member
Posts :3032

Website Member
2008-01-31 - 02:04:28 send message to tonnl

Aan het Clusius college in Alkmaar werkt een docent die ook in Amerika gewerkt heeft om een dierenpark op te zetten en te leiden.
Hij is nog aardig ook. happy :)
Ik kan je zijn gegevens mailen als je wilt.


Karel
Website Member
Posts :6824

Website Member
2008-01-31 - 09:59:26 send message to Karel

Nog twee adressen waar ze je wel zullen willen helpen vind je in Berkel en Rodenrijs

http://www.falconiformes.nl/

en "iets" verder weg woont Cees van Dashorst in Ter Apel, die zeer ervaren is in het inrichten van dierentuinen:

http://www.wonderwereld.nl/





Pagina : 1

Plaats een reactie



Er zijn in totaal 214 bezoekers op de site, waarvan 1 leden.

Aantal mensen in chat: 1
attie11,
Copyright 1998-2022,
Laatste update: 31 oktober 2022
e-mail: info@vogelarena.com
kinderopvang in Enschede